Версия за печат

02538-2015-0003

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9313834

Място/места за контакт: пл. Света Неделя № 1, ет. 2, стая 209

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/predostavyane-na-universalni-i-neuniversalni-poshe/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, За: Анна Момчилова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219566

Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България: Обособена позиция № 1 – универсални пощенски услуги; Обособена позиция № 2 – неуниверсални пощенски услуги“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 4 (04 - Превоз на поща по суша и по въздух)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предоставянето на услугата ще се извършва по места до/от съответните структурни звена на Прокуратурата на Република България, съгласно Приложение № 1 от документацията за участие
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги, за нуждите на Прокуратурата на Република България: Обособена позиция № 1-универсални пощенски услуги; Обособена позиция № 2-неуниверсални пощенски услуги

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества за двадесет и четири месеца за страната и чужбина по обособени позиции, са както следва:За обособена позиция № 1: • Вътрешни кореспондентски пратки – 1 838 800 бр.-без предимство – 1 307 400 бр.;-с предимство – 24 000 бр.; -препоръчани – 586 000 бр.;-с известие за доставка – 336 000 бр.; •Международни кореспондентски пратки – 9 400 бр.- препоръчани – 5 600 бр.;- с известие за доставка – 4 000 бр.•Вътрешни пощенски колети – 12 120 бр. За обособена позиция № 2: •Куриерски услуги -в страната – 4 300 бр.; -в чужбина – 700 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
552000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е: За обособена позиция 1 – 5200 (пет хиляди и двеста) лева. За обособена позиция 2 – 320 (триста и двадесет) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията.б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец, представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.2. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС.2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България:Българска народна банка,Банков код BIC: BNBGBGSD,Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец , представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора.2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Следва да се има предвид, че съгласно чл. 49, т.2 от ЗДДС, освободена доставка е извършването на универсални пощенски услуги при условията и по реда на Закона за пощенските услуги. Всички разходи, за транспортиране, товарене и разтоварване на пратките от и на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, свързани с изпълнението на предмета на настоящият договор са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Начин на плащане:по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.До 7-мо число на месеца, следващ отчетния ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изпраща в Администрация на главния прокурор фактура за извършените услуги, придружена от месечната обобщена количествено-стойностна справка по прокуратури.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата от издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Изискване по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП. За Обособена позиция № 1:Участникът следва да притежава валидна индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България или валидна индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга (съобразно посочените изисквания от Възложителя в Техническите спецификации), издадени от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). За Обособена позиция № 2: Участникът следва да бъде вписан в „Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т.1-3 от ЗПУ”, воден от КРС. Във връзка с изискването на възложителя по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП: За обособена позиция № 1 – участникът следва: - да представи заверено копие на валидна индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България или заверено копие на валидна индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга (съобразно посочените изисквания от Възложителя в Техническите спецификации), издадени от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС); За обособена позиция № 2 – участникът следва: - да докаже, че е вписан в „Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т.1-3 от ЗПУ”, воден от КРС или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи. Участникът следва да представи представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

3.1. Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката – за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3.2. Участникът следва да представи списък с клоновете и/или офисите, съдържащ точните адреси, лице за контакт, телефон за връзка на конкретния клон/офис -за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. 3.3. Участникът следва да представи списък на услугите /минимум 2 (две) услуги/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

3.1. Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката – За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. 3.2. Участникът следва да разполага с клонове и/или офиси във всички областни градове на територията на РБ – за обособена позиция № 1 и Обособена позиция №2. 3.3. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

01.2017

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Документацията за участие се предоставя безплатно. Същата е достъпна на интернет-страницата на Възложителя www.prb.bg. Документацията може да бъде получена безплатно и на хартиен носител по реда на чл. 28, ал. 7 от ЗОП. Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията. Офертите се подават всеки работен ден до крайния срок за подаване на оферти от 10.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 часа, в „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79. Съгласно изискванията на Възложителя от проектите на договор към документацията: Изпълнителят по обособена позиция № 1 е длъжен да поддържа за срока на изпълнение на договора валидна съответната лицензия по чл. 39 от Закона за пощенските услуги, необходима за извършване на услугите, предмет на договора по обособена позиция № 1. Изпълнителят по обособена позиция № 2 е длъжен да поддържа през срока на изпълнение на договора регистрацията си в публичния регистър за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т. 1 – 3 от ЗПУ, необходима за извършване на услугите, предмет на договора по обособена позиция № 2.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Универсални пощенски услуги
1) Кратко описание

Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги, за нуждите на Прокуратурата на Република България: Обособена позиция № 1-универсални пощенски услуги

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги

3) Количество или обем

• Вътрешни кореспондентски пратки – 1 838 800 бр.- без предимство – 1 307 400 бр.- с предимство – 24 000 бр. - препоръчани – 586 000 бр.- с известие за доставка – 336 000 бр. • Международни кореспондентски пратки – 9 400 бр.- препоръчани – 5 600 бр. - с известие за доставка – 4 000 бр. • Вътрешни пощенски колети – 12 120 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
520000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Неуниверсални пощенски услуги
1) Кратко описание

„Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България: Обособена позиция № 2 – неуниверсални пощенски услуги“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64120000

Описание:

Куриерски услуги

3) Количество или обем

• Куриерски услуги: -в страната – 4 300 бр.; - в чужбина – 700 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
32000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване