00733-2015-0002
Технически редакции | ||
25.02.2015 16:32 ч. : | 25/02/2015 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2015 16:32 ч. : | 25/02/2015 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Смолян: Покупка
Доставки
Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Братан Шукеров АД, бул. България №2, За: Недялка Стаевска, Виктория Санкова, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62549, E-mail: orb-sm@mbox.digsys.bg, Факс: 0301 62549
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mbalsmolyan.com.
Адрес на профила на купувача: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150225gTOq2456409.
Електронен достъп до информация: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150225gTOq2456409.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на лекарствени продукти, необходими за дейността на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров” АД
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на лекарствени продукти, необходими за дейността на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров” АД
33600000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно Спецификация на лекарствените продукти на възложителя - Приложение №2 от документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е 300 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, определена в договора за доставка на базата на количествата, посочени в приложението към него. Гаранцията за изпълнение следва да бъде представена преди сключването на договора. Гаранциите за участие/изпълнение се представят в една от следните форми: - безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите; - парична сума, вносима по следната банкова сметка: Централна Кооперативна Банка АД, IBAN BG18CECB979010E9289000, BIC CECBBGSF.
Плащанията по договорите за доставка ще се извършват по банков път, отложено в срок до 60 дни след датата на доставката, въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма.
НЕ
В „Плик №1” с надпис "Документи за подбор" се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 3,5,6, 8, 12 – 14, като са налични най-малко следните: 1. Представяне на участника (Образец №1 от документацията за участие), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 /Образец №2 от документацията за участие/ 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 (Образец №4 от документацията за участие); 6. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Образец №5 от документацията за участие); 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №6 от документацията за участие); 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката. Задължителното минимално съдържание е, както следва: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение на доставките - изготвено в съответствие с Приложение №3 от документацията за участие, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 (Образец №7 от документацията за участие); 2. Техническата спецификация на предлаганите лекарствени продукти за съответните номенклатурни единици от спецификацитя на възложителя - на хартиен и оптичен носител (CD) - изготвено в съответствие с Приложение №3-1 от документацията за участие. В Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, се поставят ценото предложение на участника. Ценово предложение следва да е изготвено в пълно съответствие с образец – Приложение №4 от документацията за участие и представено от участника на хартиен и оптичен носител (CD). Предложените от участника единични цени за мярка, трябва да бъдат в български лева с включен ДДС и с точност до петия знак след десетичната запетая. Задължително условие на възложителя е общата цена да е посочена с точност до втория знак след десетичната запетая. Предложението на участника трябва да представлява крайна доставна цена на стоките, с ДДС и всички разходи до краен получател - Болнична аптека на МБАЛ «Д-р Братан Шукеров» АД, гр. Смолян, бул. „България” №2.
няма
няма
1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката /Образец №3 от документацията за участие/ 2. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка, съгласно Глава девета Търговия на едро с лекарствени продукти от ЗЛПХМ - заверено от участника копие; Когато участникът притежава разрешение за търговия на едро, издадено от регулаторен орган на друга държава – членка, той трябва да представи: а) Разрешение от изпълнителния директор на ИАЛ в случаите по чл. 195, ал. 2 от ЗЛПХМ - заверено от участника копие или б) Декларация, че не ползва складови помещения на територията на Република България – свободен текст; Когато участникът е вносител от трета държава по смисъла на § 1, т. 76 от Допълнителната разпоредба на ЗЛПХМ – документ, че е регистриран като търговец по законодателството на държава членка на ЕС и разрешение за внос, издадено от изпълнителният директор на ИАЛ, съгласно чл. 161 / 164 от ЗЛПХМ /заверени от участника копия/; 3. Лицензия по чл. 32 от Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, в случаите когато в офертата на участника присъстват наркотични вещества и прекурсори - заверено от участника копие; 4. Сертификат за съответствие с ISO9001:2008 или еквивалентен при участника във формата на копие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.
1.Участниците трябва да представят Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Участниците следва да разполагат с валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка, съгласно Глава девета Търговия на едро с лекарствени продукти от ЗЛПХМ; 3. Участниците, които предлагат лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества и прекурсори, следва да разполагат с лицензия по чл. 32 от Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите - когато се подава оферта за лекарствени продукти; 4. Организацията на дейността на всеки участник да е в съответствие със стандартите на ISO 9001:2008 или еквивалентен при участника.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
заседателната зала на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД - гр.Смолян, бул."България" № 2
Лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и изтегляне свободно от профила на купувача на Възложителя, посочен в Обявлението. По искане на заинтересовано лице документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като в случая следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 6 (шест) лева с включен ДДС, платими в касата на лечебното заведение или по банков път по сметка на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД: Банка: Централна Кооперативна Банка АД Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG18CECB979010E9289000
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренциятa, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.02.2015 г.