Версия за печат

02615-2015-0001

BG-Несебър: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ, ул. Любен Каравелов №1, За: Сюрея Исуф, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29399, E-mail: opnesebar@abv.bg, Факс: 0554 29399

Място/места за контакт: СОУ Любен Каравелов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sou-nessebar.org.

Адрес на профила на купувача: www.sou-nessebar.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на нови класни стаи за целодневно обучение от I до VII клас в СОУ „Любен Каравелов“ в УПИ I-общ., кв.57 /51500.502.429/ по плана на гр. Несебър”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Несебър
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За удовлетворяване на нуждите си, СОУ „Любен Каравелов“ открива настоящата процедура за избор на изпълнител на изграждане на нови класни стаи за целодневно обучение, за които има одобрен технически инвестиционен проект. Строежът по проект е трета категория (чл. 137, ЗУТ). Ситуиране: УПИ I-общ. граничи с улица „Любен Каравелов” на север и с улица „Иван Вазов” на юг. Главният вход на училището е от север /улица „Любен Каравелов”/. Новите класни стаи се предвиждат да бъдат изградени в западната част на имота в свободното пространство между физкултурен салон и закрит басейн към СОУ „Любен Каравелов” и основната сграда на СОУ „Любен Каравелов”. Новопроектираната сграда покрива изцяло височината от пет етажа на основната сграда /на изток/ и е по-висока от двуетажната застройка на физкултурен салон и закрит басейн /на запад/. Височина кота било на новопроектираната сграда и основна сграда е +42,24 /абс./, а на двуетажната сграда за физкултурен салон и закрит басейн е +32,90 /абс./ Проектираната сграда има правилна форма на плана , като следва съществуващото застрояване. Проектираното застрояване се състои от пет етажа. Функционално и композиционно решение: Сградата включва пет етажa, като на всеки етаж е предвидена по една класна стая от I до VII клас. Връзката между отделните нива е посредством стоманобетонова стълба с осигурено естествено осветление. Връзката към основната сграда на училището се осъществява на ниво междинна площадка на съществуващото стълбище в западната част на основната сграда. Връзката към физкултурен салон и закрит басейн е посредством съществуваща топла връзка между физкултурен салон и закрит басейн и основна сграда на СОУ „Любен Каравелов”. Предвиждат се два входа от запад към новопроектираната сграда на ниво терен. Необходимите преработки на изградените сгради са: физкултурен салон и закрит басейн – затваряне на прозорци гледащи на изток на кота ±0,00 и кота +3.30, преместване на вентилационна решетка от източна на южна фасада на кота ±0,00, преработка на учителска стая на кота +3,30 и изграждане на принудителна вентилация на помещенията без естествена вентилация. основна сграда на СОУ „Любен Каравелов” – демонтиране на съществуващо остъкляване на всички нива при връзка с новопроектирана сграда. Топла връзка между салон и закрит басейн и основна сграда на СОУ „Любен Каравелов” – отводняване на покрив. Технически и санитарни помещения се предвижда използването на съществуващите към основна сграда на СОУ „Любен Каравелов”. Конструктивно решение: Носещата конструкция на сградата e стоманобетонова . Покривът е също стоманобетонов плосък. Покривното покритие е от хидроизолация с посипка. Външните стени са тухлени, с дебелина 25 см и топлоизолация от външната им страна . Вътрешнните преградни стени са от единична тухла -12см . За фасадните стени ще бъдат използвани силикатна мазилка и облицовка от камък . За фасадното остъкляване е предвидено използването на PVC дограма.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214220

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на средни училища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Новопроектираните класни стаи са със ЗП 122,14 кв.м. и РЗП 610,75 кв.м. Общото количество и обем работа е съгласно приложените към документацията за участие количествена сметка и одобрен технически инвестиционен проект.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Осигуряването на финансиране за реализация на обекта ще става от собствени бюджетни средства на СОУ „Любен Каравелов“ за 2015г. Начина на плащане ще е както следва: 1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: •Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал; •Представяне на участника, което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. - Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. • Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – първа група, ІII-та категория.Това обстоятелство се доказва с декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. • Застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“ съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията - копие • Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. •Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) •Декларация за приемане на условията в проекта на договора в оригинал. •Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). •Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал •Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация, както и документите, с които те се доказват съгласно Раздел III.2.3 от настоящото обявление •Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. - копие •Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец •Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец •Техническо предложение представено в оригинал, ако е приложимо, се прилага Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по образец, относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива. - запечатани в отделен непрозрачен плик с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" •Ценово предложение, вкл. КСС, изготвено по образец, представено в оригинал, запечатани в отделен непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят няма изискване за представяне на документи, доказващи икономическите и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят няма минимални изисквания за икономическите и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителство изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: • Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или • Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или • Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. За доказване на минималните изисквания към техническите лица, с които следва да разполага участникът, се представят следните документи: • Декларация- списък за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка по образец; • Автобиографии на екипа от технически лица по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит и документи, доказващи посочените данни /дипломи, удостоверения, трудови книжки и др. по преценка на участника документи/; • Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт, по образец от документацията за участие. Декларацията се попълва от всеки експерт, посочен в Декларация- списък за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на обществената поръчка поотделно. Декларацията се попълва и представя от експерти, посочени от участника в декларацията-списък, които не са служители на участника. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата на: Под строителство, „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира Сгради с обществено-обслужващо предназначение. 2. За изпълнение на предмета на поръчката са необходими минимум следните лица: – 1 (един) брой Ръководител обект– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер „Магистър“ или еквивалент, ПГС или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителство „сходно“ с предмета на поръчката – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалент; – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 - Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: К2 - Гаранционен срок за изпълнените СМР; тежест: 20
Показател: К3 - Срок за отстраняване на скрити дефекти в рамките на гаранционния срок; тежест: 20
Показател: К4 - Твърдо договорена обща стойност по приложени количествено-стойностни сметки; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.03.2015 г.  Час: 17:00
Място

СОУ Любен Каравелов, гр. Несебър, ул. Любен Каравелов №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазаване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ