Версия за печат

00507-2015-0001

BG-с. Петлешково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000840410

Добруджански земеделски институт - гр. Генерал Тошево, с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич, За: Проф. д-р Иван Димитров Киряков, Република България 9521, с. Петлешково, Тел.: 058 603125, E-mail: office@dai-gt.org, Факс: 058 603183

Място/места за контакт: Добруджански земеделски институт - с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dai-gt.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dai-gt.org/index.php?page=pk.

Електронен достъп до информация: http://www.dai-gt.org/index.php?page=pk&idp=201501.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: научно-изследователска дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на торове и продукти за растителна защита

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Добруджански земеделски институт - с. Петлешково, общ. Генерал Тошево, обл. Добрич
Код NUTS: BG332
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на торове и продукти за растителна защита

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

24000000

Описание:

Химически продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Торове - до 476000 кг, Продукти за растителна защита - до 6237 л/кг

Стойност, без да се включва ДДС
421200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: По позиция № 1 - 1400 лв.; По позиция № 2 - 1000 лв.; При участие по двете позиции - 2400 лв. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора; Кандидатът представя документ за внесена гаранция за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предлаганите цени са с включени транспортни разходи, опаковка, вносни мита и такси (ако има такива) франко складовете на възложителя. Начин на плащане - отсрочено, в левове, по банков път, с платежно нареждане. Отсрочено плащане: За торове - минимум 60 календарни дни от датата на издаване на фактурата; За продукти за РЗ - минимум 90 дни от датата на издаване на фактурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б), т. 2-6, т. 8, т. 12-14 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1 (Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си.), т. 2 (... който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението...), т. 2а (... който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение) и т. 5 (...който е осъден с влязла в сила присъда за престапление по член 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки) от ЗОП. Наличието на поне едно обстоятелство по чл. 47, ал. 1 и и цитираните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 1, 2, 2а и 5 от ЗОП се представят от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; Декларация за ползване на подизпълнители. В случай, че участникът предвижда такива, следва да декларира това обстоятелство, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. - чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, представя декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Декларация, че в ценовата си оферта, поставена в плик № 3, участникът е направил ценови предложения за всички продукти, включени в обособената позиция и че е запознат с обстоятелството, че липсата на цялостно предложение води до отстраняване на участника и до неразглеждане на техническото и ценовото му предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от последния годишен финансов отчет на участника (Участникът може да не представи годишния финансов отчет, ако той е публикуван в публичен регистър в Република България, и участникът посочи информация за органа, който поддържа регистъра.)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За обособена позиция № 1 - изискване на наличие на финансов ресурс от минимум 140000 лв.; За обособена позиция № 2 - изискване на наличие на финансов ресурс от минимум 70000 лв.; При участие по двете позиции - изискване на наличие на финансов ресурс от минимум 210000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък (под формата на Справка-декларация по образец) на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите; 2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството; 3. За позиция № 1 - Сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; За позиция № 2 - Разрешение за търговия с продукти за растителна защита

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Доказателства за извършените доставки (Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя на доставката, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.) 2. Заверено копие на валиден към момента на провеждане на процедурата сертификат, че участникът прилага и поддържа система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват “Производство и търговия на минерални торове, неорганични и органични химически продукти”; 3. За позиция № 1 - Заверено копие на валиден към момента на провеждане на процедурата сертификат (или техническо досие на производителя, или протокол от изпитване от акредитирана лаборатория), издаден на името на производителя, удостоверяващ съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; За позиция № 2 - Заверено копие на Разрешение за търговия с продукти за растителна защита, издадено от НСРЗ, валидно към момента на провеждане на процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

201501

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

До документацията за участие в процедурата е осигурен публичен достъп в Профила на купувача на възложителя. При поискване от потенциален участник документацията може да му бъде предоставена и на хартиен носител. Цената е 6.00 лв. без включен ДДС и се заплаща по банков път или в брой, в касата на Добруджански земеделски институт, срещу фактура за платена такса. Документацията може да бъде изпратена по пощата или чрез куриер с наложен платеж след изпращане по факс на копие от платежно нареждане, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. За дата на плащане се приема датата на постъпване на средствата по сметка на Добруджански земеделски институт: Добруджански земеделски институт – гр. Ген. Тошево, Уни Кредит Булбанк – Офис Генерал Тошево,IBAN: BG35UNCR96603139981618, BIC код: UNCRBGSF, Булстат: BG 000840410, МОЛ: Иван Киряков.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

Добруджански земеделски институт - с. Петлешково, общ.. Генерал Тошево

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до Централната административна сграда на Добруджански земеделски институт - гр. Генерал Тошево.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

януари 2016

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на интернет-адрес: http://www.dai-gt.org/index.php?page=pk&idp=201501

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ал. 5 и 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Торове
1) Кратко описание

Амониев нитрат, троен суперфосфат, калиев хлорид

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24400000 (BC16, BC33)

Описание:

Азотни торове и съединения (В торби , В чували )

3) Количество или обем

Амониев нитрат - до 443 тона; троен суперфосфат - до 29 тона; калиев хларид - до 4 тона

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
280100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максимален срок за доставка на торовете - 5 работни дни от датата на получаване на писмена заявка




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Продукти за растителна защета
1) Кратко описание

29 вида продукти за растителна защита с различни активни вещества по описание съгласно документацията за участие в процедурата

2) Общ терминологичен речник (CPV)

24450000

Описание:

Агрохимически продукти

3) Количество или обем

Продукти за растителна защита със следните активни вещества и количества от всеки препарат: 1. а.в. Метсулфурон-метил 143 г/кг + трибенуронметил 143 г/кг - до 25 кг 2. а.в. Никосулфурон 60 г/л - до 100 л 3. а.в. 2,4-Д 360 г/л + дикамба 120 г/л - до 3 л 4. а.в. Диметенамид-П 212,5 г/л + пендиметалин 250 г/л - до 618 л 5. а.в. Бентазон 480 г/л - до 306 л 6. а.в. Глифозат 360 г/л + сърфактант 180 г/л - до 800 л 7. а.в. Квизалофоп-П-етил 50 г/л - до 1151 л 8. а.в. Линурон 450 г/л - до 681 л 9. а.в. Пендиметалин 330 г/л - до 5 л 10. а.в. Имазамокс 40 г/л - до 28 л 11. а.в. 2,4-Д аминна сол 600 г/л - до 575 л 12. а.в. Пироксулам 75 г/кг - до 2 кг 13. а.в. Мезосулфурон-метил 30 г/кг + йодосулфурон 30 г/кг + антидот мефенпирдиетил - до 1 кг 14. а.в. Бентазон 320 г/л + дикамба 90 г/л - до 28 л 15. а.в. Флуазифоп-П-бутил 150 г/л + прилепител - до 8 л 16. а.в. Пропаквизафоп 100 г/л + сърфактант - до 52 л 17. Клопиралид 300 г/л - до 1 л 18. Метрибузин 700 г/л - до 105 л 19. Просулфурон 50 г/кг + дикамба 500 г/кг - до 38 кг 20. а.в. Тебуконазол 16,7% + спироксамин 25% + триадименол 4,3% - до 477 л 21. а.в. Тебуконазол 120 г/л - до 56 л 22. а.в. Тритиконазол 20 г/л + прохлораз меден хлорид комплекс 60 г/л - до 10 л 23. а.в. Алфациперметрин 100 г/л - до 102 л 24. а.в. Алуминиев фосфид 56-57% - до 167 кг 25. а.в. Пиримифосметил 500 г/л - до 29 л 26. а.в. Делтаметрин 25 г/л - до 2 л 27. а.в. Хлорпирифос-етил 500 г/л +циперметрин 50 г/л - до 87 л 28. а.в. бродифакум 0,005% - до 750 кг 29. Прилепител 90% изодецил алкохол етоксилат - до 30 л

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
141100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максимален срок за доставка на продуктите за растителна защита - 3 работни дни от датата на получаване на писмена заявка