Версия за печат

00220-2015-0001

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация ЕООД, ул. Антон Чехов №3, За: инж. Илия Смилянов, Соня Трендафилова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 519879; 073 519875, E-mail: vik_bl@avala.bg, Факс: 073 884178

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikblg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vikblg.com/information/open-proceedures/view/70.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на регулираща и спирателна арматура и фасонни части"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Централен склад на Възложителя в гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на регулираща и спирателна арматура и фасонни части, групирани в 17 точки по зададена от възложителя Техническа спецификация, както следва: 1. Тротоарни спирателни каранове – чугунено тяло; 2. Регулиращ затворен орган-иглен вентил- тип бутална клапа с иглен затвор (Джонсън) с ръчно управление; 3. Регулиращ затворен орган-иглен вентил- тип бутална клапа с иглен затвор (Джонсън) с модулираща електрозадвижка; 4. Въздушници; 5. Регулатор за изходящо налягане; 6. Регулатор за изходно налягане с вграден водомер; 7. Вентил поплавков с механичен поплавък; 8. Удароубивател хидравличен; 9. Демонтажни връзки; 10. Жиба преходни с удължен маншон от циментовоазбестови към полиетиленови тръби; 11. Жиба за връзка между полиетиленови и PVC тръби с удължен маншон; 12.Фланшови съединения; 13.Водовземни скоби; 14. Фланци стоманени свободни; 15.Фланци стоманени глухи; 16. Освободени фланци за PE фланшови накрайници; 17. Фитър тип У –механичен. Офертите на участниците следва да бъдат изготвени съгласно зададените параметри и изисквания на Възложителя в Tехническата спецификация от документацията за участие в поръчката

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44167110, 44167100, 42131140

Описание:

Фланци
Свръзки
Изпускателни, регулиращи, задържащи или предпазни клапани

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на регулираща и спирателна арматура и фасонни части за нуждите на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД - Благоевград, съгласно потребностите на възложителя. Доставките ще бъдат периодични, по заявка. Прогнозните количества на стоките са посочени в Техническата спецификация на възложителя, Приложение № 11 от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
639178 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 6300 лв., а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 3% от стойността на договора. Гаранциите могат да се представят като парични суми, внесени по банковата сметка на „ВиК” ЕООД - Благоевград: BG70BUIB78371004055507; BIC: BUIB BG SF при „Сибанк” ЕАД - клон Благоевград или представени под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на „ВиК ЕООД - Благоевград, покриваща срока на валидност на офертата от 150 календарни дни/ срока на действие на договора, удължен с 30 дни, като участниците или определеният изпълнител избират сами формата на гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие са съгласно ЗОП, а за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно посоченото в проекто-договора от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане - разсрочено, до 30 дни от извършване на всяка отделна доставката и представяне на надлежно оформена фактура – оригинал, придружена с приемо-предавателен протокол и

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на настоящата поръчка; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестрано физическо или юридическо лице, както и техните обединения, което отговаря на предварително обявените условия на възложителя, както и на изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, б.а-д, т.2, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал.5 от ЗОП. Офертата се изготвя съгласно приложения в документацията образец - Представяне на участника, Приложение 1от документацията за участие Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик № 1, с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи и информация, изискани от Възложителя съгласно чл.56, ал.1, т.1, 2, 5, 6, 8, 12-14 от ЗОП: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Представяне на участника по образец - Приложение № 1 от документацията за участие; 3) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение № 2 от документацията за участие; 3.1.) При участници обединения, които не са регистрирани като юридическо лице – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Офертата, то следва да представи нотариално заверен договор за създаването си, в който следва ясно да е посочено: вида на дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението, дела им, а също и лицето, което представлява обединението. 4) Декларация за участие на подизпълнител по образец - Приложение № 3 от документацията за участие. В случай, че участникът няма да ползва подизпълнител, декларацията задължително се подава, като това обстоятелство се отбелязва в самата декларация; 4.1) Декларация за съгласие на подизпълнител по образец - Приложение № 4 от документацията за участие. Декларацията се представя, в случай че участникът ще ползва подизпълнител, като същата се попълва от подизпълнителя. В случай на участие на подизпълнители, същите представят декларация по чл. 47, ал.8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал1 и ал.5 от ЗОП. 5) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Приложение № 5 от документацията за участие. 6) Доказателства за икономическото и финансовото състояние, съгласно чл. 50 от ЗОП не се изискват. 7) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, посочени в Раздел III., т.2.3. от насточщото обявление. 8) Подписан и подпечатан проект на договор по образец - Приложение №7 от документацията за участие; 9) Декларация за приемане условията в проекта на договора по образец - Приложение № 8 от документацията за участие; 10)Документ за внесена гаранция за участие - копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 150 календарни дни. ІІ. Плик № 2, с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП: 1) Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец – Приложение №9 от документацията за участие– попълнено, подписано и подпечатано от участника. ІІІ. Плик № 3, с надпис „Предлагана цена”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 10 - съдържащ: 1) Ценово предложение по образец – Приложение № 10 от документацията за участие – попълнено, подписано и подпечатано от участника Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят не поставя минимални изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците и не изисква представяне на документи и информация.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, участниците следва да представят документите по чл. 51, ал. 1, т. 1, 5, 6 и 13 от ЗОП: 1. Списък на доставките и/или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка - Приложение № 6 от документацията за участие; 1.1. Доказателства за извършената доставка се представят под формата на удостоверения за извършените доставки и/или услуги, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата; 2. Оторизационен документ от производителя (за участници, които не са производители на стоките, предмет на поръчката), със срок на валидност не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка; 3. Сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) на производителя, с превод на български език; 4. Сертификат/и за съответствие на предлаганите стоки, предмет на поръчката (за всеки тип изделие), издаден/и по реда на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП, ДВ бр.106/2006); 5. Декларация за съответствие на предлаганите стоки, предмет на поръчката, от производителя или официалния вносител/представител на производителя, по реда на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП, ДВ бр.106/2006); 6. Стоките, предмет на поръчката да притежават хигиенна оценка или сертификат за допустим контакт с питейна вода, или санитарно разрешително, издадени от компетентен орган; 7. Доказателства за съответствие на предлаганите стоки с техническата спецификация и изисквания на възложителя: оригинални каталози на производителя, брошури, и др. с превод на български език с посочени подробни технически данни за продуктите (снимки, техническо описание, конструкция, основни параметри и размери, използвани материали, ръководство за монтаж и пр); сертификати, издадени от акредитирани институции, удостоверяващи съответствието на продуктите с поставените от възложителя технически изисквания, и други приложими документи, по преценка на участника. 7. Документ, издаден от производителя на стоките, касаещ гаранционния им срок. Минимални изисквания на Възложителя: 1. Участниците/подизпълнителите да бъдат производители и/или надлежно упълномощени представители/дистрибутори на производители; 2. Производителят на стоките, предмет на поръчката да е внедрил и поддържа система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват включващ производство на изделията, предмет на поръчката; 3. Стоките, предмет на настоящата обществена поръчка, да бъдат сертифицирани по реда на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП, ДВ бр.106/2006).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на дружеството, гр. Благоевград, ул."Антон Чехов" №3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Адрес на електронното досие на поръчката в Профила на купувача на възложителя : http://www.vikblg.com/information/open-proceedures/view/70 Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува своя "Профил на купувача", раздел "Открити процедури" , към електронното досие на поръчката . Чрез Профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснение по документацията за участие (ако има такива), като ги публикува към електронното досие на поръчката. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти, комисията обявява датата, часа и мястото на отварянето им чрез съобщение в профила си на купувача, към електронното досие на поръчката. Възложителят ползва намалените срокове по чл. 64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ