Версия за печат

00210-2014-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. Княгиня Мария Луиза № 22, За: Кристина Съева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406690, E-mail: ksaeva@moew.government.bg, Факс: 02 9803183

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. Княгиня Мария Луиза № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&catid=88.

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=95.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция 3 "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Министерство на околната среда и водите (МОСВ) – гр. София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 22.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“. Поръчката се състои от 3 обособени позиции: 1 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Hewlett-Packard (Хюлет Пакард)"; 2 "Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки"; 3 "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
29615.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на поръчката в РОП 00210-2014-0009

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 011 - 014585 от 16.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 117 - 206667 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-31-7 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на съвместими тонери за копирни и печатащи устройства''
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел-98 ООД, ЕИК: 121798467, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 200000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 29615.13 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно чл. 12 от договора, срокът за изпълнение на доставките е до 31.12.2015 г. или до изчерпване на стойността на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Роел 98" ООД, ЕИК 121798467, със седалище и адрес на управление гр. София 1164, кв. Лозенец, бул. „Христо Смирненски“ № 53; 2. "Грийн Офис" ЕООД ЕИК 131418721, със седалище и адрес на управление гр. София 1680, ул. "Солун" № 74 , ет. 1, ап. 3; 3. "Тонер Стрийм" ООД, ЕИК 175329384, със седалище и адрес на управление гр. София 1220, ул. "Проф. Иван Георгов" № 14А; 4. "АТС-България" ООД, ЕИК 130332479, със седалище и адрес на управление гр. София 1750, ж. к. Младост, ул. "Димитър Моллов" № 16.