00283-2015-0001
Технически редакции | ||
24.02.2015 15:24 ч. : | 24/02/2015 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.02.2015 15:24 ч. : | 24/02/2015 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Банско: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, пл. Никола Вапцаров № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg/bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Почистване на корекцията на р.Глазне през гр.Банско, Етап 1, Секция 3 от км 1 + 008 до км 1 + 542”
Възлагане на обществена поръчка
1. Почистване на речното корито Предвижда се почистване на речното корито от натрупаните наноси (валуни) и извозването им, изсичане и извозване на храстовидната и дървесна растителност в коритото на река Глазне.Поради едрата зърнометрия на част от валуните (30-60см) по дъното на реката, същите трябва да се разринат в коритото на реката под праговете до нивото на цокълната фуга, като се оформи речно корито с наклон към средата на корекцията. 2. Заскаляване на прагове Предвижда се възстановяване на речното дъно, издълбано в зоната непосредствено след праговете /1,50м след праговете/ с обратен насип от баластра и валуни и последващо изпълнение върху тях на заскаляване с бутобетон от бетон клас В25. 3. Възстановяване короната на стената Предвижда се възстановяване целостта на разрушената част от короната на корекционната стената при участък 22 чрез бетониране с бетон клас В25, водоплътен и анкериране с метални дюбели.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвидените строително-монтажни работи (СМР) са определени по вид и количество в приложените работни проекти(Приложение 2РП) и количествени сметки – Приложение 1КС
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД Гаранцията за участие е в размер на 1900 лв. (хилядa и деветстотин лева). В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на предмета на настоящата обществена поръчка, по която се внася гаранцията за участие. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие (образец № 17). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Банско или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Плащането на цената се извършва както следва: 1. Авансово плащане – до 30 % (съгласно ценовото предложение на избрания Изпълнител) от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на настоящия договор при представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 2. Междинни плащания - не повече от 60 % от общата цена по настоящия договор в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата. 3. Окончателно плащане – в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с подготовка на инвестиционен проект, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Заседателна зала в сградата на Община Банско, град Банско, пл. "Н. Вапцаров" 1.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 13.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“;14.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по обр.);15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение ,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение (по обр.) и Количествено-стойностно сметка, попълнени съгласно приложената Количествена сметка в документацията за участие.Представените образци в документацията за участие и условията,описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.5 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация",ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Банско, "Профил на купувача" от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите.Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен (четиридневен) срок от датата, на която е постъпило запитването.Разясненията се публикуват на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Съобщението за отварянето на цените ще бъде публикувано отново единствено в профила на купувача (2 работни дни по-рано), тъй като до-цията е безплатна и е достъпна от интернет страницата на Възложителя! Сроковете са намалени на основание чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път, и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес - http://bansko.bg/Профил-на-купувача/Обществени-поръчки, на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
24.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ