Версия за печат

00283-2015-0001

BG-Банско: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Банско, пл. Никола Вапцаров № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg/bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Почистване на корекцията на р.Глазне през гр.Банско, Етап 1, Секция 3 от км 1 + 008 до км 1 + 542”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Почистване на речното корито Предвижда се почистване на речното корито от натрупаните наноси (валуни) и извозването им, изсичане и извозване на храстовидната и дървесна растителност в коритото на река Глазне.Поради едрата зърнометрия на част от валуните (30-60см) по дъното на реката, същите трябва да се разринат в коритото на реката под праговете до нивото на цокълната фуга, като се оформи речно корито с наклон към средата на корекцията. 2. Заскаляване на прагове Предвижда се възстановяване на речното дъно, издълбано в зоната непосредствено след праговете /1,50м след праговете/ с обратен насип от баластра и валуни и последващо изпълнение върху тях на заскаляване с бутобетон от бетон клас В25. 3. Възстановяване короната на стената Предвижда се възстановяване целостта на разрушената част от короната на корекционната стената при участък 22 чрез бетониране с бетон клас В25, водоплътен и анкериране с метални дюбели.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените строително-монтажни работи (СМР) са определени по вид и количество в приложените работни проекти(Приложение 2РП) и количествени сметки – Приложение 1КС

Прогнозна стойност без ДДС
190363.07 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД Гаранцията за участие е в размер на 1900 лв. (хилядa и деветстотин лева). В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на предмета на настоящата обществена поръчка, по която се внася гаранцията за участие. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие (образец № 17). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Банско или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва както следва: 1. Авансово плащане – до 30 % (съгласно ценовото предложение на избрания Изпълнител) от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на настоящия договор при представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 2. Междинни плащания - не повече от 60 % от общата цена по настоящия договор в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата. 3. Окончателно плащане – в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с подготовка на инвестиционен проект, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1„Документи за подбор“,включващ:1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка (по обр.);2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при усл. на док-ята за участие;3.Адм.сведения (по обр.);4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и усл. от значение за поръчката (по обр.);5.Представяне на участника,което включва:а)посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата;б)декл. по чл. 47, ал. 9 ЗОП за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”–„д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т.1, 2 (пред. първо), 4 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП.Когато участникът е чуждестранно физ. или юр. лице,то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изискв.по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 в държавата,в която са установени.Декл. се подписва в съответствие с чл. 47, ал. 9 ЗОП.В декл.се включва и инф. относно публичните регистри,в които се съдържат посочените обстоятелства,или комп. орган,който съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен,е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.Обстоят. по чл. 47, ал. 2 от ЗОП,наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в раздел ІII.1.4. по-горе; Когато у-кът в процедурата е чуждестранно физ. или юр.лице или техни обединения,документа по т.5 се представя в офиц. превод;6.Копие на договор за обединение,когато уч-кът е обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява у-ците в обед.-и документ,подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият;7.Документ за гаранция за участие-оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;8. Док-ва за техн. възможности и квалиф.,съобр. раздел ІІІ.2.3 по-долу;9.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (по обр.);10.Декл. по чл.56, ал. 1, т. 8 ЗОП за участие на подизп.,ако се предвиждат такива (по обр.); 11.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);12.Декл. за липса на обстоят. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а»-"д", т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима; Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – (по образец Приложение № 21) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. Дек-я по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (по образец Приложение № 22). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. Другите изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Допълнителна информация от настоящото обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът да разполага със свободен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, не по-малко от 90 000 лв. (деветдесет хиляди лева)
Минимални изисквания: Доказва се със: • Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие и/или • копие на годишния финансов отчет за 2013г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. • Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, съгласно поставените изисквания по т. 3.2.1. – по образец № 7 (в оригинал); 2. • Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на изискуемите лица, които отговарят за извършването на услугата - по образец № 8 (в оригинал) Участниците може да предлагат в справката -декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти, така че да бъдат подсигурени с техническо ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор следва да се представят копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита. 3. Декларация за строителна механизация – собствена или наета, която кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка - Образец № 9 Забележка: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някой от горните критерии за подбор
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е строител по смисъла на Закона за устройство на територията и да има изпълнено строителство през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, което е сходно с предмета на поръчката и е на стойност не по - малка от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора Технически ръководител с квалификация „строителен техник“ с не по – малко от 5 (пет) години професионален опит по специалността; 3. 3.2.4. Участникът трябва да разполага минимум със следната собствена или наета строителна механизация (или еквивалентна), с която да се изпълняват строителните работи: - багер верижен – 1 брой - багер колесен – 1 брой - самосвал – 2 броя - булдозер - 1 брой
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Техническо предложение; тежест: 60
Показател: П2 - Обща цена за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала в сградата на Община Банско, град Банско, пл. "Н. Вапцаров" 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 13.Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“;14.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по обр.);15.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение ,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение (по обр.) и Количествено-стойностно сметка, попълнени съгласно приложената Количествена сметка в документацията за участие.Представените образци в документацията за участие и условията,описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.5 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация",ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Банско, "Профил на купувача" от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите.Възложителят е длъжен да отговори в 4-дневен (четиридневен) срок от датата, на която е постъпило запитването.Разясненията се публикуват на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Съобщението за отварянето на цените ще бъде публикувано отново единствено в профила на купувача (2 работни дни по-рано), тъй като до-цията е безплатна и е достъпна от интернет страницата на Възложителя! Сроковете са намалени на основание чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път, и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес - http://bansko.bg/Профил-на-купувача/Обществени-поръчки, на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ