Версия за печат

00383-2015-0009

BG-Добрич: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. България №12, За: Силвия Енчева, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, ул.България №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществена поръчка: „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Обществената поръчка включва 3 /три/ обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа. - Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Хотелско настаняване за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, в хотел минимум 3 звезди, две нощувки, три обяда и две вечери, четири кафе-паузи, зала за обучение с необходимото техническо оборудване. - Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на транспорт за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, от сградата на Община град Добрич до мястото на обучение (на разстояние до 80 км от Добрич) и от мястото на обучение обратно до сградата на Община град Добрич с микробус.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 55110000, 60140000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по хотелско настаняване
Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на дейностите, които ще се изпълняват е подробно описан в Техническите спецификации, като включва: - Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”: Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители; - Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Хотелско настаняване за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”: Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника; - Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на транспорт за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”: Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника.

Прогнозна стойност без ДДС
21249.9 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на: за Обособена позиция 1 - 105 (сто и пет) лева; за Обособена позиция 2 - 97 (деветдесет и седем) лева; за Обособена позиция 3 - 9 (девет) лева, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума: за Обособена позиция 1 - в размер на 5 % от стойността на обособената позиция; за Обособена позиция 2 - в размер на 5 % от стойността на обособената позиция; за Обособена позиция 3 - в размер на 5 % от стойността на обособената позиция, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и да бъде със срок не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Плащанията са както следва: В срок до 14 (четиринадесет) дни от датата на сключване на договора и след представяне на разходооправдателен документ Възложителят изплаща на Изпълнителя сума в размер на 20 % (двадесет на сто) от стойността на договора. Остатъкът от договореното възнаграждение се изплаща в български лева по банков път в 10-дневен срок след приключване изпълнението на поръчката, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на разходооправдателен документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: a) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; б) Документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП в) Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците, в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителство или услуги; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения: а) Офертата се подава на български език; б) Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; в) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Съгласно т. 16а от §1 от Допълнителните разпоредби на ЗОП - "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. Настоящата поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания /в частта за обособена позиция 2 и обособена позиция 3. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. ПЛИК № 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал.1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП: 1. Оферта за участие - Образец 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 3. Представяне на участника – Образец 2, което включва: a) Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес, включително електронен, за кореспонденция; b) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец 3); c) Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: - Участниците, които участват за обособена позиция 2, следва да притежават регистрация по Закона за туризма като туроператор и/или туристически агент. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той следва да представи еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; - Участниците, които участват за обособена позиция 3, следва да притежават Лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Р. България и/или Лиценз за извършване на международен превоз на пътници – лиценз на Общността и/или регистрация по Закона за туризма като туроператор и/или туристически агент. За участниците, които са регистрирани по Закона за туризма е необходимо да имат сключен договор за осигуряване на транспорт с лицензиран превозвач съгласно изискванията на чл.6 от Закона за автомобилните превози. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той следва да представи еквивалентен документ, издаден в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. d) Декларация по чл. 16 г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, в свободен текст, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз – (ако е приложимо – отнася се за Обособена позиция 2 и Обособена позиция 3). 4. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представя: Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (съгласно чл.56 ал.1 т. 2 от ЗОП); 5. Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец 4; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Образец 5; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец 6; Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация:
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства (съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП) за извършената услуга – Образец 10. Под еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги следва да се разбира: - За Обособена позиция 1: организиране и провеждане на обучения за минимум 30 човека; - За Обособена позиция 2: осигуряване на услуги по настаняване, изхранване и наем на зала за минимум 30 човека; - За Обособена позиция 3: организиране и извършване на транспортни услуги за минимум 30 човека. 2. Списък - Декларация на служителите/ експертите, ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката – Образец 11. Списъкът следва да бъде придружен от Декларация за ангажираност на експерт – Образец 12.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат опит през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в изпълнението най-малко на 1 /една/ услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги следва да се разбира: - За Обособена позиция 1: организиране и провеждане на обучения за минимум 30 човека; - За Обособена позиция 2: осигуряване на услуги по настаняване, изхранване и наем на зала за минимум 30 човека; - За Обособена позиция 3: организиране и извършване на транспортни услуги за минимум 30 човека. Участникът следва да приложи доказателства за извършените услуги, съгласно чл.51, ал. 4 от ЗОП (удостоверения, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата). 2. Участникът следва да разполага минимум със следните служители/експерти ангажирани за изпълнение предмета на поръчката: - За Обособена позиция 1: 1 /един/ квалифициран експерт по екипна ефективност или еквивалентно.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община град Добрич, град Добрич, ул.България 12, Заседателна зала ІІ етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масово осведомяване - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължeние от раздел III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците: 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Образец 7; За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд от Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, Агенцията за социално подпомагане, Агенцията по заетостта. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услуга или строителство. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Образец 8; 12. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка – Образец 9; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения (ЗИФО) с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец 13; 14. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец 14; 15. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец 15; 16. Декларация за липса на обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец 16; 17. Доказателства за техническите възможности на участника -съгласно Раздел III.2.3) от Обявлението. ІІ. ПЛИК № 2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА", който съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - попълва се приложения към документацията Образец 17. ІІІ. ПЛИК № 3 "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА", който съдържа: 1. Ценово предложение – попълва се приложения към документацията Образец 18. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет-страницата на Община град Добрич на адрес: http://www.dobrich.bg/ , раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Изтеглянето на документацията от посочения адрес е свободно и безплатно. Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Разясненията по документацията ще се публикуват в 4-дневен срок от получаване на искането на страницата на Община град Добрич - http://www.dobrich.bg/, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Комисията чрез съобщение ще обяви не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти, на интернет страница на Община град Добрич - www.dobrich.bg, раздел „Профил на купувача” - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88, датата, часа и мястото на отварянето.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община град Добрич, ул. България № 12, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

URL: www.dobrich.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”
1) Кратко описание

Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

3) Количество или обем

Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители.

Прогнозна стойност, без ДДС
10584.9 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Хотелско настаняване за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”
1) Кратко описание

Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, в хотел минимум 3 звезди, две нощувки, три обяда и две вечери, четири кафе-паузи, зала за обучение с необходимото техническо оборудване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване

3) Количество или обем

Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника.

Прогнозна стойност, без ДДС
9750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
5) Допълнителна информация

Посочените дейности в Обособена позиция 2 попадат в списъка, утвърден с Решение на МС 551/25.07.2014 г. и са ограничени за кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания !


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на транспорт за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”
1) Кратко описание

Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, от сградата на Община град Добрич до мястото на обучение (на разстояние до 80 км от Добрич) и от мястото на обучение обратно до сградата на Община град Добрич с микробус.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60140000

Описание:

Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание

3) Количество или обем

Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника.

Прогнозна стойност, без ДДС
915 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
5) Допълнителна информация

Посочените дейности в Обособена позиция 3 попадат в списъка, утвърден с Решение на МС 551/25.07.2014 г. и са ограничени за кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания !