Версия за печат

00383-2015-0009

BG-Добрич:

РЕШЕНИЕ

Номер: Р-22 от 24.02.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община град Добрич, ул. България 12, За: Силвия Енчева, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, град Добрич, ул. България №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Обществена поръчка: „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Обществената поръчка включва 3 /три/ обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа. - Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Хотелско настаняване за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Настаняване на 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, в хотел минимум 3 звезди, две нощувки, три обяда и две вечери, четири кафе-паузи, зала за обучение с необходимото техническо оборудване. - Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на транспорт за обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Осигуряване на транспорт за 30 участника, разпределени в 3 групи по 10 участника, от сградата на Община град Добрич до мястото на обучение (на разстояние до 80 км от Добрич) и от мястото на обучение обратно до сградата на Община град Добрич с микробус.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Община град Добрич е бенефициент по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. С оглед спазване на изискването за публичност и прозрачност при разходването на бюджетни средства възлагаме обществената поръчка по реда на чл.14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Възложителите по чл. 7 т. 1-4 вземат решение за възлагане на обществена поръчка чрез открита процедура винаги, когато не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или процедури на договаряне.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Финансирането е осигурено по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

24.02.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Детелина Кирилова Николова
Длъжност: Кмет на Община град Добрич