Версия за печат

00210-2014-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. Княгиня Мария Луиза № 22, За: Аксел Кошуджу, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406681, E-mail: akoshudzhu@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. Княгиня Мария Луиза № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=92.

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=92.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на канцеларски материали”, обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали” за нуждите на Министерство на околната среда и водите

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
сградата на Министерство на околната среда и водите (МОСВ) – гр. София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 22.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Провеждане на мини процедура на основание чл.93б, ал.3 от ЗОП и въз основа на Рамково споразумение № СПОР-44/14.10.2014 г. за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
71030.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на поръчката в РОП 00210-2014-0007.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 012 - 016426 от 17.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 094 - 164260 от 16.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-31-4 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

РОЕЛ-98 ООД, ЕИК: 121798467, кв. Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 200000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 71030.4 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно чл. 4, ал. 1 от договора, срокът за изпълнение на доставките е до 31.12.2015 г. или до изчерпване на стойността на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Роел 98" ООД, ЕИК 121798467, със седалище и адрес на управление: гр. София 1164, кв. Лозенец, бул. „Христо Смирненски“ № 53; 2. Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, със седалище и адрес на управление: гр. София 1784, район Младост, бул. "Царидградсо шосе" № 139; 3. "Плесио Компютърс" ЕАД, ЕИК 131262158, със седалище и адрес на управление: гр. София 1000, ул. "Ангел Кънчев" № 5.