Версия за печат

02851-2015-0010

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи, ул. Княз Борис I № 124, За: Цветелина Симеонова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822164, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/sledgarancionna_poddryjka_112.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи, ул. Княз Борис I № 124, За: Емил Енев, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822077, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи, ул. Княз Борис I № 124, За: Живка Даскалова; Людмила Василева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9824676; 02 9822274, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Следгаранционна техническа поддръжка на "Национална система за спешни повиквания с единен европейски номер 112"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5 (05 - Далекосъобщителни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Районни центрове 112: гр. София; гр. Русе; гр. Варна; гр. Бургас; гр. Кърджали; гр. Монтана; 2. Места на изнесени работни станции в областните центрове, градовете Асеновград, Казанлък, Дупница, Несебър, както и други допълнително включени населени места на Р. България, за които има издаден лиценз за работна станция.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Следгаранционна техническа поддръжка на "Национална система за спешни повиквания с единен европейски номер 112"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48900000

Описание:

Други софтуерни пакети и операционни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхвата на услугата включва: • Операторски работни места в центровете 112; • Координаторски работни места в центровете 112; • Администраторски работни места в центровете 112; • Изнесени работни места в областните центрове, градовете Асеновград, Казанлък, Дупница, Несебър, както и други допълнително включени населени места на Р. България, за които има издаден лиценз за работна станция; • Софтуерно осигуряване - клиентско и сървърно; • Хардуерно осигуряване - клиентско и сървърно; • Мрежово осигуряване (IP и TDM) - софтуерно и хардуерно; • Електрозахранване на центровете 112 - постоянно (от доставчик на електроенегргия), непрекъсваемо (UPS) и резервирано (дизелагрегати). Поддръжка на приложен и системен софтуер, клиентско, сървърно и мрежово оборудване, както и интеграция на подсистемите, както следва: • Поддръжка на електрооборудване - непрекъсваемо (UPS-и) и резервирано (дизел агрегати); • Поддръжка на Мрежово оборудване Cisko; • Поддръжка на звукозаписващи системи; • Поддръжка на Телефонно оборудване HiPath 4000; • Поддръжка на Софтуер за управление на спешни случаи ELS Hi Path 4000; • Поддръжка на карта с географски данни за позициониране на обажданията; • Поддръжка на База данни (Oracle - лицензи и техническо обслужване); • Поддръжка на оборудване за разпределение на повикванията Hi Path Pro Center; • Поддръжка на оборудване за интеграция на подсистемите; • Поддръжка на статистики и справки (в цената за едногодишна поддръжка на съществуващите статистики и справки са включени в разработката на 4 нови справки). • Обучение на минимум 16 души от административния персонал по всички модули.

Стойност, без да се включва ДДС
3262000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 32 620 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 60 UNCR 9660 3320 3610 10, BIC код UNCRBGSF, Уникредит Булбанк АД, клон "Батенберг", на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се предоставя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, предоставена в оригинал преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - крайният срок за изпълнение на поръчката, плюс 30 (тридесет)дни. Обслужването на банковата гаранция за изпълнение, таксите и други плащания по нея, банковите преводи, комисионните, както и поддържането на банковата гаранция за изпълнение на целия период на действие на договора, са за сметка на Изпълнителя. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът/изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участникът: 1. оттегли офертата си след изтичане срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договора за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия и начин на формиране на предлаганата цена - Общата цена се формира, като сума от 24 равни месечни вноски без и с включен ДДС. Цената на следгаранционната техническа поддръжка на "Национална система за спешни повиквания с единен европейски номер 112" включва и цената на резервните части, необходими за подмяна на дефектирали части или компоненти. Обучението е за сметка на Изпълнителя. 2. Условия и начин на плащане: 2.1. Плащането се извършва с банков превод, по сметка на Изпълнителя в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след предоставена услуга срещу представяне на двустранно подписан констативен протокол, удосотеряващ изпълнението на договаора за месеца и липсата на претенции по отношение на представените услуги и оригинална фактура (Ако изпълнителят е сключил договор за подизпълнение представя и доказателства за изплатени всички дейности по договора за подизпълнение). От страна на Възложителя констативният протокол се подписва от упълномощен от него представител на Дирекция "Националана система 112" - МВР. 2.2.Чрез разкриване на неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем акредитив, със срок на валидност - срокът на изпълнение на обществената поръчка плюс 30 (тридесет) календарни дни. Акредитивът е усвоим срещу предоставяне на оригинална фактура, заверена от упълномощен представител на Възложителя. Фактурата се издава на основание двустранно подписан констативен протокол. (Ако изпълнителят е сключил договор за подизпълнение представя и доказателства за изплатени всички дейности по договора за подизпълнение). Всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски на обслужващата я банка. Възложителят сам определя формата на плащане и размера на акредитива. Констативният протокол се подписва двустранно до 10 число на следващия месец. Фактурата за дължимото възнаграждение за изтеклия месец и констативния протокол се предоставят в ДУССД - МВР.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Срок за изпълнение на поръчката - 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 26.04.2015 г. 2. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът предствя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица. Tрети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 2.1. Изпълнителят сключва договор за подизпълнение с подизпълнителя/ите, посочени в офертата. 2.1.1. При сключване на договор за подизпълнение изпълнителят следва да спaзва стриктно изискванията на чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 2.1.2. Възложителят приема изпълнението на дейност по договор за обществена поръчка, за която изпълнителят е сключил договор за подизпълнение, в присъствието на Изпълнителя и на подизпълнителя. 2.1.3. При приемането на работата Изпълнителят може да представи на Възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя. 2.1.4. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, след като получи от Изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на т. 2.1.2. Точка 2.1.4. не се прилага в случаите по т. 2.1.3. 3. Договор по обществената поръчка ще се сключи след осигуряване на финансови средства за обезпечаването му.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При спазване разпоредбите на чл. 56, ал. 1 и чл. 57, ал. 2 от ЗОП да се представят: 1. Представяне на участника, което да включва: 1.1. Документ, в който е посочен единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, представя документа в официален превод на български език; 1.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и изискванията по чл. 47, ал. 2, т. т. 1, 2а, 4 и 5 от ЗОП. Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2, т. 1 - 5 с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 1.3. Административни сведения за участника, приемане на условията на възложителя от документацията за участие, указване срока на валидност на офертата. 1.4. Декларация за участие като подизпълнител. 1.5. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват подизпълнителя съгласно документите за регистрация. * Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той е изтекъл. Участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. 2. Когато участникът е обединение/консорциум прилага към офертата си - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума с печат на банката наредила превода. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 8. Ценово предложение. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 10. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката. 11. Декларация за приемане условията и начина на плащане. 12. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. *Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Валиден сертификат за съответствие със система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от независими акредитирани лица с обхват по предмета на поръчката или еквивалент (под "еквивалент" се има предвид поддръжка на комуникационно-информационни системи); 2. Декларация от участника, чe към момента на подписване на договор ще разполага със сервизна структура със сервизи във всички области/областни градове за обслужване на техниката и услугите, съгласно изискванията в настоящата документация. Списък на сервизите с адресите да бъде приложен в офертата. 3. Участникът трябва да представи списък със сертифицирани технически специалисти по софтуера и хардуера на НССПЕЕН 112, като посочи обрзованието, професионалната квалификация и професионалния им опит. * по образец (от образец на оферта, както и указания за подготовката й)- декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент. Копие от сертификата да бъде приложено в офертата. 2. Участникът трябва да разполага със сервизна структура със сервизи във всички области/областни градове за обслужване на техниката и услугите, съгласно изискванията в настоящата документация. 3. Участникът трябва да разполага с минимум 5 сертифицирани технически специалисти, които да поддържат оборудването, посочено в т. II.2.1) от настоящето обявление.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.04.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, гр. София, ул. "Княз Борис I" № 124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал. 1 от ЗОП на български език.Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на профила на купувача. 3. Участниците в процедурата представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик съгласно изискванията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП. Общият плик, съгласно изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП, съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение и плик № 3 с надпис "Предлагана цена". 4. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а, 4 и 5 от ЗОП: - който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; - който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; - който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок съгласно условията по чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи, сектор Правно - нормативно обслужване, ул. Княз Борис I № 124, Р България 1000, София, Тел.: 02 9824924, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ