Версия за печат

00904-2013-0013

BG-Драгоман: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми, проекти и инвестиции", РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1091:2013-10-28-07-47-46&catid=70:2014-10-09-07-30-10&Itemid=96.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консултиране, след подаване на заявлението за подпомагане по проект 23/321/01273 „Интегриран проект за развитие на услуги за спорт и отдих на територията на община Драгоман

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Консултиране, след подаване на заявлението за подпомагане по проект 23/321/01273 „Интегриран проект за развитие на услуги за спорт и отдих на територията на Община Драгоман”, финансиран по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от "Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.", подкрепена от ЕЗФРСР", съгласно договор № 23/321/01273 от 27.11.2012 г. в съответствие с приети: Техническо предложение и Ценово предложение . 3.1. Общата стойност на договора е в размер на 64 000.00 лева ( шестдесет и четири хиляди лева) без вкл. ДДС или 76 800.00.лева ( седемдесет и шест хиляди и осемстотин лева) с вкл. ДДС, съгласно Ценово предложение 3.2. Плащането по чл. 3.1. се извършва, както следва: - Авансово плащане – 50 (петдесет) на сто от стойността на договора в размер на 32 000.00 лева ( тридесет и две хиляди лева) без включено ДДС или 38 400.00 лева ( тридесет и осем хиляди и четиристотин) с включено ДДС. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след представяне на гаранция за авансово плащане в размер на 5 (пет) на сто от стойността на искания аванс, фактура и встъпителен доклад. - Окончателно плащане – 50 (петдесет) на сто от стойността на договора в размер на 32 000.00 лева ( тридесет и две хиляди лева) без включено ДДС или 38 400.00 лева ( тридесет и осем хиляди и четиристотин) с включено ДДС се извършва с представяне на фактура, приемане на услугите по договора с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и одобряване на средствата от ДФ”Земеделие”. От окончателното плащане се приспадат начислени неустойки, в случай че има такива.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
64000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложение за изпълнение на дейностите, необходими за постигане целта на настоящата обществена поръчка и предложение на начин/начини за постигане на очакваните резултати от изпълнение на услугата, съобразно изискванията на Техническата спецификация; тежест: 20
Показател: Съответствие на разпределението на задачите и отговорностите между експертите във връзка с изпълнение на дейностите по договора; тежест: 10
Показател: Обяснение на идентифицираните предпоставки (допускания) и рискове, оказващи влияние върху изпълнението на договора и предложение за намаляване на влиянието на рисковете или ограничаването им, както и за прилагане на мерки, според участника; тежест: 20
Показател: Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00904-2013-0013

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 566919 от 28.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-15-014 / Обособена позиция №: / Заглавие:Консултиране след подаване за заявление за подпомагане по проект 23/321/01273
V.1) Дата на сключване договора
16.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Фара Консултинг" ООД, ЕИК 200102270, район Красно село, ул."Дамян Груев" № 46, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9549498, E-mail: m.kojuharova@faraconsult.eu, Факс: 02 9549498

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 80000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 64000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът е финансиран по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от "Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.", подкрепена от ЕЗФРСР".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Фара Консултинг" ООД, " Ес Пи Консулулт БГ" ООД, "Завър"ЕООД, "Национален консултант по обществени поръчки" ООД, "Идейн" ЕООД, Обединение "ИВ и Ко Вока"( Адвокатско дружество" Илиева, Вучева и К", "Вока Консулт" ООД), Обединение Стратегма (Агенция"Стратегма" ООД и "Проджект Планинг енд Мениджмънт" ООД), ДЗЗД" Консорциум Нова Консултинг- 2013"(Ийст Уест Пропъртийс" ЕООД, "Сагатарио" ЕООД, "Ей Ти Ей глобал" ООД, "И Ти 2010" ООД)


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор