00267-2015-0016
Технически редакции | ||
23.02.2015 14:53 ч. : | 23/02/2015 14:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.02.2015 14:53 ч. : | 23/02/2015 14:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: гл.експерт Александър Папазов и гл. юрк. Живка Джарова-Ал Хамуд, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150219kBRL951849.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Централен №1, За: О. Карагяурова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция СМСТИИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.plovdiv.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Ремонт на пътни настилки на улици, по обособени позиции: Обособена позиция №1- Ремонт и поддръжка на републиканската пътна мрежа в границите на гр. Пловдив – път І-8 и ІІ-64; Обособена позиция №2- Ремонт на четвъртокласната пътна мрежа на територията на гр.Пловдив;
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Ремонт на пътни настилки на улици, по обособени позиции: Обособена позиция №1- Ремонт и поддръжка на републиканската пътна мрежа в границите на гр. Пловдив – път І-8 и ІІ-64; Обособена позиция №2- Ремонт на четвъртокласната пътна мрежа на територията на гр.Пловдив;
45233142, 45233252
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозната стойност за реализиране предмета на поръчката се определя, както следва: 69 812.00 лв. с ДДС.
НЕ
НЕ
10
Гаранцията за участие се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата в размер на 125.00 лв. за ОП №1 и 425.00 лв. за ОП №2 . Участникът внася толкова гаранции за участие, за колкото позиции кандидатства в посочения по-горе размер. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на община Пловдив, със срок на валидност 200 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: “Инвестбанк” АД, IBAN: BG57IORT73753302000003 BIC: IORTBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 200 дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 1 месец след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранции: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора за изпълнение на предмета на поръчката.
Финансирането се осигурява от АПИ за ОП №1 и МС за ОП №2 .
ДА
Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от основанията в чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.
Всяка оферта задължително следва да съдържа следните документи: 1. Представяне на участника, което включва: А) Посочване на единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; Б) Декларация по чл.47, ал.9 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП - по образец; В) Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49 ал.1 и 2 от ЗОП - Заверено от участника копие на валидно удостоверение от Централния професионален регистър на Камарата на строителите (с талон към него), Втора група, І-ва категория /за ОП №1/; Втора група, ІІІ-та категория /за ОП №2/, съгласно чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС на строителя или в съответен регистър на държавата, в която е учреден; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3.Документ за гаранция за участие - оригинал на банковата гаранция или копие на платежния документ за внесена гаранция за участие; 4.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП -документи, посочени в раздел ІІІ.2.3.от обявлението на поръчката; 5. Декларация за ползване на подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат да извършват и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, вкл. декларация за съгласие за участие на подизпълнителите, ако е приложимо; 6.Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съдържащо: -Описание на начина на изпълнение (технологична програма) на предмета на обществената поръчка; - Спецификация на всички материали, които ще се използват с посочени вида, търговското наименование, производител, доставчик. Спецификацията обвързва участника с предложените от него материали, ако бъде избран за Изпълнител. * Техническото предложение на участника ще бъде разглеждано като се вземе предвид това какво е декларирал, като технически персонал и техника за изпълнение на поръчката. 8. Техническа оферта, вкл. срок за изпълнение - по образец; 9. Ценово предложение – по образец; 10. Декларация, че е спазено изискването на чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП; 11.Декларация, че участникът е запознат с обектите предмет на поръчката, с всички условия за изпълнението й; 12.Декларация, че участникът приема условията на проекта на договора ; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документите по точки от 1 до 6, 10, 11, 12 и 13 се поставят в ПЛИК №1; документите по точки 7 и 8 се поставят в ПЛИК №2; Документът по т. 9 се поставя в ПЛИК №3. ВАЖНО: Когато участник подава оферта и за двете обособени позиции, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите поотделно. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за двете обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.
-
-
1. Във връзка с поставеното в т.1 минимално изискване участниците следва да представят: -Документ доказващ, че участникът разполага с работеща, въведена в експлоатация асфалтовата база, отстояща на разстояние не по-голямо от 30 км от град Пловдив (разрешение за ползване или еквивалентен документ). 1.1.Заверено копие на сертификат за производствен контрол за износващ пласт асфалтобетон плътна смес тип „А” с полимермодифициран битум. 1.2. Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват "Пътно строителство и/или Строителство, поддържане и ремонт на пътища и улици и прилежащата инфраструктура"; 1.3. Заверено копие на сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват "Пътно строителство и/или Строителство, поддържане и ремонт на пътища и улици и прилежащата инфраструктура; 1.4. Заверено копие на сертификат BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват "Пътно строителство и/или Строителство, поддържане и ремонт на пътища и улици и прилежащата инфраструктура". 2. Във връзка с определените в т. 2 минимални изисквания участниците следва да представят: 2.1 Списък на изпълненото през последните пет години строителство с предмет, сходен на обекта на настоящата поръчка, придружен от удостоверения за добро изпълнение за минимум три обекта от списъка. Препоръките следва да съдържат информация за стойността, вида и обема на СМР, датата, на която е приключило изпълнението и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Във връзка с поставеното в т.3 минимално изискване участниците следва да представят: 3.1. Списък на определените от участника технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР. 3.2.Посочване на образователната квалификация и професионален опит на лицата по т.3.1. 4. Във връзка с поставеното в т.4 минимално изискване участниците следва да представят: 4.1. Декларация от участника, че има на разположение необходимото техническо оборудване, позволяващо му да изпълни съответните СМР съгласно техническите спецификации.
1. Участникът в процедурата следва да има възможност да осигури доставка на асфалтобетон, с характеристики, съответстващи на техническата спецификация. 1.1.Наличие на сертификат за производствен контрол за износващ пласт асфалтобетон плътна смес тип „А” с полимермодифициран битум. 1.2. Наличие на внедрена система за управление на качеството БДС ISO 9001:2008 с обхват "Пътно строителство и/или Строителство, поддържане и ремонт на пътища и улици и прилежащата инфраструктура" или еквивалент. 1.3. Наличие на внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват "Пътно строителство и/или Строителство, поддържане и ремонт на пътища и улици и прилежащата инфраструктура или еквивалент. 1.4. Наличие на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001:2007 с обхват "Пътно строителство и/или Строителство, поддържане и ремонт на пътища и улици и прилежащата инфраструктура" или еквивалент. 2. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил през последните пет години минимум три обекта с предмет: строителство и/или ремонт и реконструкция на пътища. 3. Участникът в процедурата следва да има на разположение екип от технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР, с образователна квалификация, съответстваща на предвижданите за изпълнение, съобразно предмета на поръчката видове строително-монтажни работи, и професионален опит по специалността си - не по-малък от 5 години. 4. Участникът следва да разполага със съответното техническо оборудване, описано по вид и характеристики в техническите спецификации, обезпечаващо изпълнението на СМР по начин, който съответства на същите.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
град Пловдив, пл. Централен № 1, ет. 12, заседателна зала
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Пълен достъп до документация е осигурен на профила на купувача на следния адрес: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index Получаването на документацията не е обвързано с плащане. На посочения интернет адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти Възложителят чрез съобщение в профила на купувача обявява датата, часа и мястото на отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП.
23.02.2015 г.
Ремонт и поддръжка на републиканската пътна мрежа в границите на гр. Пловдив – път І-8 и ІІ-64.
45233142, 45233252
Описание:
Прогнозна стойност за обособена позиция №1 - 15 512.00 лв. с вкл. ДДС. Посочената стойност е лимитна.
Ремонт на четвъртокласната пътна мрежа на територията на гр.Пловдив.
45233142, 45233252
Описание:
Прогнозна стойност за обособена позиция №2 - 54 300.00 лв. с вкл. ДДС. Посочената стойност е лимитна.