Версия за печат

00030-2014-0028

BG-Силистра: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. Симеон Велики №33, За: Р. Тодорова, Р. България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция Правна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни материали за нуждите на Община Силистра по обособени позиции 1. Първа обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация и Общински предприятия (ОП„РДБО”,ОП„ Общински пазари и паркинги”); 2. Втора обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”; 3. Трета обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”; 4. Четвърта обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” („ЦДГ и ОДЗ – Силистра”, „ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

договори за извършване на периодични доставки на хигиенни, санитарни, перилни, дезинфекционни материали за нуждите на Община Силистра, по обособени позиции. 1. Първа обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация (вкл. кметства с. Айдемир и с. Калипетрово) и Общински предприятия („РДБО”,„ОП пазари и паркинги”); 2. Втора обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”; 3. Трета обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”; 4. Четвърта обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” („ЦДГ и ОДЗ – Силистра”, „ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”). Доставяните санитарни и дезинфекционни материали и почистващи препарати, следва да са в оригинална опаковка с ненарушена цялост и да са в срок на годност.Доставките се извършват след подаване на писмена заявка от Възложителя (по обекти в зависимост от необходимостта, количествата се определят в зависимост от конкретните нужди).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000, 24455000, 44411000, 33700000

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Дезинфектанти
Санитарни изделия
Продукти за лични грижи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
82963.89 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 629811 от 21.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2015-010-Д / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация (вкл.кметства с. Айдемир и с. Калипетрово) и общински предприятия ОП"РДБО" и ОП "Общински пазари и паркинги"
V.1) Дата на сключване договора
06.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Лъки Сис ЕООД ЕИК 201324078, ул. Харалампи Джамджиев №1, Р България 7500, Силистра, Тел.: 086 882562

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6900 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2015-009-Д / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за "Детски ясли и Други дейности по здравеопазването"
V.1) Дата на сключване договора
10.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе №139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9766873

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6207.05 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2015-007-Д / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните заведения към отдел "Обществено здраве, социална политика и спорт
V.1) Дата на сключване договора
16.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сара-55 ЕООД ЕИК 103677439, ул. Братя Миладинови бл.63 вх А, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 632507

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 55404.8 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2015-008-Д / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията във функция "Образование" ("ЦДГ" и "ОДЗ", ОДК, НАО, "Други дейности по образованието"
V.1) Дата на сключване договора
10.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация Панда ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе №139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9766873

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14452.04 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Би Ту Би” ЕООД, гр. София ЕИК 130943074 „Лъки Сис” ЕООД, гр. Силистра ЕИК 201324078 ЕТ „Ради- М - Радослав Митрев",гр. Кърджали ЕИК 108690305 „Сара -55” ЕООД, гр. Варна ЕИК 103677439 Кооперация "Панда", гр. София ЕИК 000885099 „Паралел -92 Трейд” ЕООД, гр. Силистра ЕИК 201474640 ЕТ „Вектор - В. Стоев”, гр. Силистра ЕИК 828007065


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор