Версия за печат

00338-2015-0002

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Добрин Добрев, инж. Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171; 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: юрисконсулт - ОП в Диррекция ПНО, началник отдел ИД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150223WRDn233910.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. Бели Лом 37А, За: Силвия Янева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на улици в гр. Разград по обособени позиции“: Обособена позиция № 1: улици в кв. Възраждане, кв.Вароша и Хърсате, кв. Добровски; Обособена позиция № 2: улици в кв.Орел, кв. Освобождение, кв.Оборище и кв. Житница.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

поръчката обхваща изпълнение на СМР за ремонт на улици в гр.Разград, в кв. Възраждане, кв.Вароша и Хърсате, кв.Добровски, кв.Орел, кв.Освобождение, кв.Оборище и Житница.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидено е изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; обработване на пукнатини; подмяна на стари бордюри; направа на тротоарна настилка на прилежащи тротоари където е необходимо посредством бетониране, бетонни плочи; повдигане на ревизионни шахти и улични оттоци; превоз на излишни земни маси и стр.отпадъци.

Прогнозна стойност без ДДС
3060000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума за всяка от двете обособени позиции в предмета на обществената поръчка, като гаранцията за участие за обособена позиция № 1 е в размер на 16 000,00 лв., а гаранцията за участие за обособена позиция № 2 е в размер на 14 000,00 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка и обособената позиция, за която се отнася гаранцията. - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград. - Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите. - Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000, BIC: IORTBGSF,Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията, както и обособената позиция за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и освобождаване гаранциите за участие – съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл. 62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на договора:Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката за всяка обособена позиция от нейния предмет без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за изпълнение. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000, BIC: IORTBGSF, Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград;Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата обществена поръчка се осъществява с кредитни средства, осигурени от Община Разград. Редът и условията на плащанията по обществената поръчка, са уредени в договора за изпълнение на поръчката, а именно: Авансово плащане в размер на 20% от договорената стойност на поръчката за всяка от обособените позиции, след сключване на договор. Авансовото плащане се приспада при следващите разплащания на изпълнените работи; Междинни плащания в размер до 80% от договорената стойност на поръчката за всяка от обособените позиции, въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи. Авансовото плащане се приспада при междинните плащания. Окончателно плащане до пълния размер на реално изпълнените СМР в съответствие с договорената стойност на поръчката за съответната обособена позиция, дължими след завършване изпълнението на поръчката, обективирано със съставяне на съответен констативен протокол. Съгласно условията в проекта на договор и изискванията на възложителя е предвидено изпълнените СМР да се разплащат по договорените единични цени, при отчитане и удостоверяване на място на действително изпълнените видове и количества работи и при наличие на достатъчни по обем доказателства за качеството на изпълнените СМР и на вложените материали, по банков път, с платежно нареждане, въз основа на двустранно подписани фактури с приложени реквизити към тях, до 30 дни от подписването им. Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда, посочен в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е представяне на копие на договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение - чл.49, ал.1 от ППЗОП. Съгласно ал.2 от цитираната разпоредба - в случаите по ал.1, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. 2.В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 3.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл.47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на обявените с документацията на обществената поръчка условия. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 "Документи за подбор" съдържа:1.Оферта, Образец 1. Когато Участник в процедурата е обединение, офертата се подава от представляващия обединението като за неприложимите данни следва да се посочва текст„неприложимо”.2. Представяне на участника, образец 2, което включва:Посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентиф. информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електр., за кореспонденция при провеждането на процедурата, Доказателства относно вписване в ЦПРС за упражняване на професионална дейност по чл. 49,ал.1 от ЗОП, Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП, по образец3.За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47,ал.1 и ал.5. Подизпълнителите удостоверяват липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП с декларация. Същите попълват приложения към документацията – образец3, като не удостоверяват обстоятелствата по чл.47, ал.2,т.1 и т.5, респективно по т.5 и т.6 от образеца на деклар.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, съгласно чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по ал.1, т.1, б.“а“ и б.“б“ – Обр. 2 и Обр.3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.3.Списък на документите съдържащи се в офертата, Образец4.Когато участник ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в Обр.4 към офертата.Когато участник в процедурата е обединение, представените за участниците в обединението документи се описват в Образец4.4.При Участници обединения - заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, т.5, и т.11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.6.Документ за внесена Гаранция за участие,съгласно избрания от участника начин.7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника.8.Декларация за липса на свързаност с друг участник образец11.9. Декларация за участие на подизпълнителите в поръчката Образец 12 и Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката – Образец13.10. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП Образец14.11. Декларация за приемане условията на проекто - договора– Образец 15.12. Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или нотар. заверено копие) относно лицето/цата, в случай че същата не е подписана от законния зредставител на участника. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката" съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец16 и Образец17 изготвени за всяка от обособените позиции от предмета на обществената поръчка. В документацията на обществената поръчка има разработени и приложени образци на Техн. предложения за всяка от обособените позиции в предмета на обществената поръчка. Когато участникът подава оферта и за двете обособени позиции от предмета на обществената поръчка, Плик № 2 се представя за всяка от позициите с описаното по – горе съдържание. Плик №3 "Предлагана цена" съдържа: „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ - по образец18 и Образец19 изготвени за всяка отобособените позиции от предмета на обществената поръчка. Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно разпоредбата на чл. 50 от ЗОП Възложителя не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Съгласно разпоредбата на чл. 50 от ЗОП Възложителя не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, в това число и за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката /по образец № 5/ a за строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и дата, подпис на издателя и данни за контакт на издателя или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация за осигурена доставка на асфалтови смеси /по образец № 6 – за обособена позиция № 1 и образец № 7 за обособена позиция № 2/ като се подава отделно за всяка от обособените позиции в предмета на поръчката. За асфалтовата база, която участникът ще ползва при изпълнение на поръчката /собствена, наета или от която ще се закупува смес/, се посочват данни за местоположение, производствен капацитет /в тона асф.смес/ден/ и собственост. За наетите или от които ще се закупува асф.смес да се посочи чия собственост са същите. Участникът следва да представи заверено копие на Сертификат за производствен контрол, издаден от независима акредитирана строителна лаборатория. 3. Списък на ключовия персонал за изпълнение на поръчката /по образец № 8/ с посочване на образованието, квалификацията и професионалния им опит. Участникът представя декларация /по образец № 9/, че предложеният Технически ръководител на обекта съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ ще бъде назначен на трудов договор/или ще остане назначен ако вече е назначен на трудов договор за целия период на изпълнение на поръчката. 4. Декларация /по образец № 10/, за техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите за доказване на техническите възможности и квалификация, които са на чужд език се представят и в превод. При обединения – изискванията се покриват от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има опит в строителството, както и да има да има опит в строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. - Под строителство „сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира ново строителство, реконструкция, рехабилитация или ремонт на улици и пътища. 2. Участникът да има доказана осигуреност на доставките на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката. Асфалтовата база да разполага със Сертификат за производствен контрол /за стр.продукти, включени в предмета на поръчката, произвеждани от предложената асфалтова база/, по изискванията на НСИСОССП /Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти/ и Европейската Директива 89/106/ЕЕС, изм. 93/68/ЕЕС за поставяне на /СЕ/ маркировка, 3. Участникът да разполага с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката, както следва: • Технически ръководител на обекта - образование висше или средно – строителен инженер или строителен техник, специалност пътно /транспортно строителство или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентни. Минимум 3 години професионален опит по специалността, от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. • Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгласно действащата нормативна уредба. • Отговорник за контрола на качеството – висше или средно образование в областта на строителството, минимум 1 година професионален опит. 4. Участникът да има осигуреност с основното техническо оборудване за изпълнение на поръчката, в добро техническо състояние, собствено, на лизинг или наето/предоставено за ползване, минимум както следва: • Асфалтополагаща машина • Студена фреза за асфалт • Моторна четка • Автогудронатор • Водоноска • Фугорез • Моторна метла • Самосвал • Багер • Вибрационен валяк за основи и тр.каменни настилки • Вибрационен валяк за асфалт до 2 т. • Вибрационен валяк за асфалт до 10 т. • Пневматичен валяк При обединения – изискванията се покриват от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на съответната об.позиция на поръчката; тежест: 5
Показател: Предложени единични цени на отд. видове работи за изпълнение на съответната об.позиция на поръчката; тежест: 95

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община Разград с адрес: гр. Разград, бул. "Бели Лом" 37А, зала 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1 В документацията на обществената поръчка има разработени и приложени образци на Ценови предложения за всяка от обособените позиции в предмета на обществената поръчка. Когато участникът подава оферта и за двете обособени позиции от предмета на обществената поръчка, Плик № 3 се представя за всяка от позициите с описаното по – горе съдържание. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за втора група строежи /строежи от транспортната инфраструктура/ или пета група строежи за 42.11 /строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти/. Когато участникът е обединение, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за "Професионална отговорност в строителството" по смисъла на чл.171 от ЗУТ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. Бели Лом 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на улици в гр. Разград по обособени позиции“:Обособена позиция № 1: улици в кв. Възраждане, кв.Вароша и Хърсате, кв. Добровски.
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР за ремонт на улици в гр. Разград, кв. Възраждане, кв.Вароша и Хърсате, кв. Добровски.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; обработване на пукнатини; подмяна на стари бордюри; направа на тротоарна настилка на прилежащи тротоари където е необходимо посредством бетониране, бетонни плочи; повдигане на ревизионни шахти и улични оттоци; превоз на излишни земни маси и стр.отпадъци.

Прогнозна стойност, без ДДС
1637000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на улици в гр. Разград по обособени позиции“: Обособена позиция № 2: улици в кв.Орел, кв. Освобождение , кв.Оборище и Житница.
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР за ремонт на улици в гр.Разград, кв. Орел, кв. Освобождение, кв.Оборище и Житница.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; обработване на пукнатини; подмяна на стари бордюри; направа на тротоарна настилка на прилежащи тротоари където е необходимо посредством бетониране, бетонни плочи; повдигане на ревизионни шахти и улични оттоци; превоз на излишни земни маси и стр.отпадъци.

Прогнозна стойност, без ДДС
1423000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180