Версия за печат

00530-2014-0142

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Радка Кръстанова – главен експерт в дирекция „Сигурност”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593565, E-mail: r.krastanova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Сигурност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и на системата за видеонаблюдение, в частта от административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, ул.”Врабча” № 23“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и в част от административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, ул.”Врабча” № 23“
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е „Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и на системата за видеонаблюдение, в частта от административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, ул.”Врабча” № 23“, и включва: - aбонаментно обслужване на системите; - ремонт на системите – при необходимост; - доставка на резервни части – при необходимост.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72253200, 50343000

Описание:

Поддържане на системи
Услуги по ремонт и поддържане на видеотехника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стойност за ежемесечно абонаментно обслужване ; тежест: 60
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
Показател: Време /в часове/ за отстраняване на повреда при извършване на авариен ремонт; тежест: 10
Показател: Обща цена на резервните части за системите; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589341 от 28.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 628182 от 10.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системата за контрол на достъп и системата за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул.”Княз Ал.Дондуков” № 52 и на системата за видеонаблюдение, в частта от административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, ул.”Врабча” № 23“
V.1) Дата на сключване договора
10.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АНДИ БГ“ ООД, ЕИК: 115820126, община Марица, област Пловдив, бул. „Карловско шосе” № 16 Б, РБ 4199, с. Труд, Тел.: 0888 335776

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17166 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на сключването му, или до достигане на максимално допустимата стойност от 17 166 лв. /седемнадесет хиляди сто и шестдесет и шест лева/ без ДДС, съответно 20 599.20 /двадесет хиляди петстотин деветдесет и девет лева и двадесет стотинки/ с ДДС, на всички дължими от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ плащания в рамките на този срок.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участници в процедурата: 1. „РВЦ“ ООД, ЕИК: 837037253; 2. „АНДИ БГ“ ООД, ЕИК:115820126; 3. „СОТ – сигнално-охранителна техника” ЕООД, ЕИК:831144160; 4. „ПОЛИМЕКС ХОЛДИНГ“ ЕООД, ЕИК: 175432830; 5. „С анд С инженеринг“ ЕООД, ЕИК:175355233.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор