Версия за печат

00616-2014-0015

BG-Якоруда: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Якоруда, ул. Васил Левски №1, За: Беди Осман - заместник кмет на Община Якоруда, Република България 2790, Якоруда, Тел.: 07442 2328, E-mail: oba_yda@abv.bg, Факс: 07442 2628

Място/места за контакт: Община Якоруда

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://yakoruda.gateway.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://yakoruda.gateway.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проект № 01/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Якоруда, с.Юруково
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проект № 01/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Дейност 1: Разработване и/или актуализиране на правила и процедури, във връзка с управлението и изпълнението на проект № 10/321/01676 „Изграждане на Пречиствателна станция за отпадни води от канализационната система на село Юруково, община Якоруда” мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. Под-дейност 1 Изготвяне на становища/съвети и преглед/подготовка на документи, които са необходими на Възложителя за изпълнение на текущите задачи, предвидени и необходими за изпълнение на проекта, включително осъществяване на координация между различните заинтересовани страни по проекта, имащи компетенции, задължения и отговорности по отделните етапи от изпълнението му, планиране и техническо обслужване на Звеното за изпълнение на проекта в Общината /ЗИП/ и съгласуване на проектните дейности и оперативно ръководство съгласно план-графика. Под-дейност 2 Изготвяне на становища/съвети, които са необходими на Възложителя и преглед/подготовка на документите за текущо, междинно и окончателно финансово отчитане, включително за процедурите за искания за плащане, финансово управление и контрол върху плащанията по отделните договори, както и проектно счетоводство. Под-дейност 3 Преглед/подготовка на необходимите документи, във връзка с мониторинг на изпълнението на дейностите по отделните договори по проекта за съответствие на постигнатите резултати със заложените цели, включително преглед на изготвяните месечни, тримесечни, годишни и окончателен доклади по напредъка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6880 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 634225 от 20.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 08-00-109/17.02.2015г. / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
17.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“БУЛКОНС ГРУП” ЕООД, ЕИК 202210490, ул.”Ангел Кънчев” № 8, ет.2, офис 3, Република България 5800, Плевен, Тел.: 0878 693010, E-mail: bulconsgroup@gmail.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6880 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за отпускане на финансова помощ № 01/321/01676 от 19.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г.” (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.“Гецов и партньори консултантс ” ЕООД, гр. София , бул. “Патриарх Евтимий” №21; 2.“ЕС ПИ ЕМ КОНСУЛТ”, гр.Хасково,бул.България 146, ет.1, офис 1; 3.“Булконс Груп “ЕООД, гр. Плевен, ул. “Ангел Кънчев” №8, ет.2,офис 3; 4.ДЗЗД „Алгоритъм Консулт 2014”, гр.София, бул.”Александър Стамболийски” №84, ет.4,офис 20; 5.„Обединение Фин Консултинг” гр.София,бул.”Драган Цанков” № 31 Б, ет.2 офис 12; 6.“ЮНИ ПРОДЖЕКТ”ЕООД, гр.София, кв.Лозенец, ул.”Кораб планина” 55; 7.“ЕКОНСУЛТ-11” ЕООД, гр.София, бул.”Витоша” № 65


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор