Версия за печат

00422-2015-0004

BG-София: 22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика /МТСП/, гр. София, ул. Триадица № 2, За: Радост Димитрова - главен юрисконсулт, дирекция Правно обслужване и обществени поръчки, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119481, E-mail: r.dimitrova@mlsp.government.bg, Факс: 02 9862822

Място/места за контакт: МТСП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mlsp.government.bg/bg/index.asp.

Адрес на профила на купувача: http://www.profilnakupuvacha.com/mlsp.

Електронен достъп до информация: http://www.profilnakupuvacha.com/mlsp,10347.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила
Друг: осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на лица за техническото подпомагане дейността на МТСП”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 22 (22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МТСП, гр. София, ул. "Триадица" № 2
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка с обект услуга и предмет: „Осигуряване на лица за техническото подпомагане дейността на МТСП” включващ: • Провеждане на процедура за подбор и назначаване на лица за подпомагане дейността на МТСП. • Цялостно администриране на трудовоправните взаимоотношения с наетите на трудов договор лица.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79610000, 79620000

Описание:

Посреднически услуги по подбор и насочване на персонал
Посреднически услуги по предоставяне на персонал, включително временна работна ръка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималната стойност на договора възлиза на 1 300 000 (един милион и триста хиляди) лева без ДДС и същият се сключва за срок до изчерпване на финансовия ресурс, но не по късно от 31.12.2018 г.

Стойност, без да се включва ДДС
1300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя заедно с офертата гаранция за участие в процедурата в размер на 10 000 /десет хиляди/ лева Гаранцията за изпълнение на настоящата обществена поръчка е в размер на 2 (две) на сто от стойността на договора за обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора е безусловна и неотменяема, представя се при подписването на договора и е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на самия договор. При парична гаранция – сумата следва да бъде преведена по сметката на Възложителя: МТСП в Банка: IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD към БНБ – Централно управление. Паричната гаранция следва да бъде предоставена в лева. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранциите за участие се освобождават от Възложителя, както следва: – на отстранените участници – в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; – на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; – при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнението на поръчката при условия, размер и срок на валидност в съответствие с обявлението за откриване на процедурата, указанията, офертата и срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати договореното възнаграждение по следния начин: 1. Авансово плащане, представляващо .........% (.............. процента) от прогнозната стойност, предложен от участника в ценовата оферта, но не повече от 5 на сто в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на настоящия договор и представяне на оригинална фактура, в която се вписва номера на проекта, по който се извършва плащането, и гаранция за платимата авансово сума - безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка на възложителя. В случай на представена банковата гаранция за авансово плащане, то тя трябва да бъде със срок на валидност 30 (тридесет) работни дни след изтичане на срока на изпълнение на дейностите по настоящия договор. Авансовото плащане ще да бъде приспаднато от последните няколко месечни плащания в зависимост от изразходените суми по договора. Гаранцията за авансово плащане се освобождава в срок от 30 (тридесет) работни дни след изтичане на срока или при прекратяване на договора. Заплащане на услугата по подбор на кандидати за подпомагане дейността на МТСП: - договорената сума за едно лице след успешно приключена процедура за подбор и назначаване в рамките на 10 (десет) работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол, придружен с копие на документите от процедурата по подбор, заверени с подпис и ,,Вярно с оригинала" и оригинална фактура. Заплащане за цялостно администриране на трудово-правните взаимоотношения със заетите лица, както и общия разход по ведомост за заетите лица: - Ежемесечно до 10 (десет) работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на дейността за предходния месец, придружен с копия на документи, заверени с подпис и с „Вярно с оригинала”: Трудови договори и документ, доказващ регистрацията им в НАП (при първо плащане или промяна); Ведомост за работна заплата и всички придружаващи я документи; Платежни нареждания за изплатени нетни възнаграждения, осигуровки, ДДФЛ и др; и оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. В обявлението не се предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица. Всички участници следва да отговарят на изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и се отстранява Участник, който: - е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; - е обявен в несъстоятелност; - е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; - има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. - при когото лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП (съобразно дружествената или организационна форма) са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ). - участва в обединение или е декларирал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник. Изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и изискването по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП се прилагат, съгласно разпоредбата на чл.47, ал.4 от ЗОП. Когато участникът е юридическо лице той удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д”, т. 2, 3, 4 и ал. 5 с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители; Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д”, т. 2, 3, 4 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 – 4, Участникът трябва да бъде регистриран в Агенцията по заетостта за извършване на посредническа дейност по наемане на работа. Участникът да бъде Администратор на лични данни.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да докажат наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс по един или няколко от следните начин: С удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката, със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 50 000 /петдесет хиляди/ лева; Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части (баланс, отчет за паричните потоци) При условията на чл. 50, ал.2 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да имат финансов ресурс, с който разполагат за изпълнение на поръчката – за материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други, в размер не по-малък от 50 000 /петдесет хиляди/ лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък - Декларация (Приложение № 4), съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, за последните три години и приключили преди крайния срок за подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, с посочени стойности, дати (на услугата) и получатели (възложители), придружени с доказателство за извършена услуга. Когато посочената услуга е вписана в Регистъра на обществените поръчки (РОП), се посочва и идентификационния номер на обществената поръчка в РОП. За доказване на услугата, която не е вписана в публичния регистър, се приема удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган. Последните три години се броят, считано от датата на подаване на офертата. 2. Заверено от участника копие от валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за регистрация за извършване на посредническа дейност по наемане на работа, съгласно НАРЕДБА ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОСРЕДНИЧЕСКА ДЕЙНОСТ ПО НАЕМАНЕ НА РАБОТА 3. Заверено от участника копие от валидно към датата на подаване на офертата, удостоверение, че участникът е администратор на лични данни, издадено от Комисията за защита на личните данни.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да докаже опит в изпълнение на поне 2 (две) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да бъде регистриран в Агенцията по заетостта за извършване на посредническа дейност по наемане на работа. 3. Участникът трябва да бъде Администратор на лични данни. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират услуги по извършване на посредническа дейност по наемане на работа.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Рi1 - Цена за подбор и назначаване на 1 (едно) лице. ; тежест: 20
Показател: Рi2 - Цена за админ.на трудовопр. взаимоотн.за 1 (едно) лице на месец; тежест: 80
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 030 - 050611 от 12.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на МТСП, гр. София, ул. "Триадица" № 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ