02071-2015-0002
Технически редакции | ||
17.02.2015 17:12 ч. : | 17/02/2015 16:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.02.2015 17:12 ч. : | 17/02/2015 16:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Дирекция "Международни проекти" - Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" № 29, стая 295, За: Мая Петкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9827412, E-mail: dmp@mvr.bg, Факс: 02 9822818
Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.dmp.mvr.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.dmp.mvr.bg/profil_na_kupuvacha.htm.
Електронен достъп до информация: www.dmp.mvr.bg/Targove/EUFond_za_vunshni_granici/mpd2013a6.htm.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
„Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на мрежата за пренос на данни на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Ще бъде избран изпълнител за: - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на нови стационарни цифрови радио базови станции по ТЕТРА стандарт или еквивалент и интеграцията им в съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт; - хардуерно и софтуерно обновяване на системата за разпределение на ключовете за идентификация (AKD сървърната система) на ТЕТРА системата DXT – МВР; - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на ново цифрово радиорелейно оборудване; - хардуерна оптимизация на антенната конфигурация на съществуващата Радио базова станция на българо-сръбската граница в района на Белоградчик; - оптимизиране на антенните захвати на съществуващи РБС на българо-сръбската и черноморската граници; - свързване и интегриране на комуникационното оборудване към съществуващата цифрова радио система на МВР, oптимизиране на съществуващата мрежа и осигуряване на пълната им съвместимост; - доставка на 2 бр. мобилни технически работилници с комуникационно оборудване по ТЕТРА стандарт. Проектът е насочен към разширяване и увеличаване на трафичните канали за гласова комуникация и предаване на данни през съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт, и радиорелейния пренос на МВР за районите на българо-турската, българо-сръбската и българо-македонската граници.
35710000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на нови стационарни цифрови радио базови станции по ТЕТРА стандарт или еквивалент и интеграцията им в съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт; - хардуерно и софтуерно обновяване на системата за разпределение на ключовете за идентификация (AKD сървърната система) на ТЕТРА системата DXT – МВР; - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на ново цифрово радиорелейно оборудване; - хардуерна оптимизация на антенната конфигурация на съществуващата Радио базова станция на българо-сръбската граница в района на Белоградчик; - оптимизиране на антенните захвати на съществуващи РБС на българо-сръбската и черноморската граници; - свързване и интегриране на комуникационното оборудване към съществуващата цифрова радио система на МВР, oптимизиране на съществуващата мрежа и осигуряване на пълната им съвместимост; - доставка на 2 бр. мобилни технически работилници с комуникационно оборудване по ТЕТРА стандарт.
НЕ
НЕ
30.06.2015 г.
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 12000 (дванадесет хиляди) лв. Участникът определя сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума - внася се по набирателна сметка на Дирекция „Международни проекти” - МВР в Българска народна банка (БНБ) / BIC: BNBGBGSD / IBAN: BG02BNBG 96613300147103, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет:„Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на МПД на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“ б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Дирекция „Международни проекти” - МВР, изготвена съгласно Приложение № 10. Гаранцията за участие следва да е със срок на валидност, какъвто е срокът на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет) процента от стойността на договора, без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение: парична сума, която се внася по набирателната сметка на възложителя или банкова гаранция – съгласно приложените образци - Приложение 12А и 12Б от документацията за участие. При качествено, точно и съобразено с клаузите на договорa изпълнение, гаранцията се освобождава без да се дължат лихви за периода през който средствата законно са престояли при Възложителя както следва: - частично освобождаване в размер на 4 /четири/ на сто от стойността на договора без ДДС 30 (тридесет) календарни дни след одобрението от Възложителя на подписания от Получателя и Изпълнителя приемо-предавателен протокол по т.13.1 от договора; - частично освобождаване в размер на 1 /едно/ на сто от стойността на договора без ДДС 30 (тридесет) календарни дни след одобрението от Възложителя на подписания от Получателя и Изпълнителя окончателен приемо-предавателен протокол по т. 13.7 от договора.
Финансовите условия и начинът на плащане са описани подробно в раздел IV на приложения към документацията за участие проект на договор.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
ДА
Възложителят ще организира посещение на местата, където ще се осъществяват дейностите по настоящата обществена поръчка от 04.03.2015 г. до 06.03.2015 г. включително, за да даде на потенциалните участници възможност да се запознаят с условията на място и да разполагат с по-подробна информация при изготвянето на офертите си. Независимо че посещението на място е организирано от Възложителя с помощта на Дирекция „Комуникационни и информационни системи“ – МВР, всички разходи на участниците за транспорт, нощувки, храна, дневни и свързаните с тях ще бъдат за сметка на самите участници. Всички потенциални участници, които биха желали да участват в това посещение на място трябва да заявят участието си не по-късно от 17:00 часа на 26.02.2015 г. на факса на Възложителя (02 982 28 18), като изрично упоменат име, длъжност, номер на паспорт или лична карта и националност на всеки от своите представители, които ще участват в посещението на място, както и телефон, факс и имейл за обратна връзка. Необходимата информация за посещението на място ще бъде публикувана в профила на купувача.
Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно, физическо или юридическо лице, както и техни обединения. За юридически лица - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. За физически лица - посочване на документ за самоличност. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че за представляващ обединението е определено лице, различно от лицата с представителна власт по закон на участниците в обединението, документът следва да е нотариално заверен. Участниците следва да представят декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП, за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1-5 и ал.5 от ЗОП. Обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1-5 от ЗОП водят до отстраняване на участника. Информация относно всички останали изискуеми документи са посочени в документацията за участие.
Няма изисквания
Няма изисквания
1. Подписан от участника списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години (включително в качеството му на подизпълнител), считано от датата на подаване на офертата, с наименование на доставката, в какво качество е участвал участника, стойност без ДДС, срокове на изпълнение, кратко описание на извършените дейности и получател на доставката (Приложение № 6). Всяка посочена в списъка доставка, с която участникът доказва покриване на минималните изисквания на възложителя, следва да е придружена от доказателство за извършената доставка. Доказателството се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. В случай че участникът е участвал в консорциум, обединение или като подизпълнител, от приложените документи следва да е виден видът на изпълнените от участника дейности. 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат на участника, доказващ, че участникът е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейност сходен с предмета на настоящата поръчка. 3. Заверени от участника копия на валидни сертификати на производителите на радио базовите станции и на цифровото радиорелейно оборудване, доказващи, че са сертифицирани по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 4. За обединение, което не е юридическо лице: документите по т. 1 – 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор на възложителя.
1. Участникът следва да е изпълнил поне три 3 доставки (включително в качеството си на подизпълнител), еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (считано от датата на подаване на офертата). Под изпълнени доставки се разбират такива, приключили към датата на подаване на офертата. Еднакви или сходни с предмета на поръчката са: проектиране и/или доставка и/или инсталиране (изграждане) на телекомуникационни базови станции или радиорелейни линии. 2. Участникът трябва да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейност сходен с предмета на настоящата поръчка. 3. Производителите на радио базовите станции и цифровото радиорелейно оборудване трябва да са сертифицирани по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр.София, ул."Ген.Пьотр Паренсов" №9
Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.
ДА
Настоящата поръчка се финансира по Дейност 6 от Годишна програма 2013 на Фонда за външните граници. Крайният срок за допустимост на разходите по Годишна програма 2013 по Фонда за външните граници е 30.06.2015 г. Срокът е определен в акт на Европейската комисия и не подлежи на промяна. Неизпълнените дейности или част от тях след този срок не се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП жалби могат да се подават в 10 - дневен срок.
17.02.2015 г.