Версия за печат

02071-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010068

Дирекция "Международни проекти" - Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" № 29, стая 295, За: Мая Петкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9827412, E-mail: dmp@mvr.bg, Факс: 02 9822818

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dmp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dmp.mvr.bg/profil_na_kupuvacha.htm.

Електронен достъп до информация: www.dmp.mvr.bg/Targove/EUFond_za_vunshni_granici/mpd2013a6.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на мрежата за пренос на данни на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставката на цялото оборудване ще се извърши на местата за монтаж и инсталиране: - Радио базови станции за района на с. Резово, обл. Бургас и района на гр. Годеч, обл. София; - Хардуерно и софтуерно обновяване на AKD сървърната част на ТЕТРА системата на МВР – гр. София, ул. „6-ти септември“ № 29; - Цифрово радиорелейно оборудване – Шейновец, ГПУ Свиленград, Дервишка могила, ГПУ Петрич, Ново Кономлади, гр. Годеч, РБС Драгоил, ГКПП Златарево, РБС Габрене; - Оптимизация на антенна конфигурация – гр. Белоградчик; - Оптимизация на антени захвати - РБС Гъмзово и Еделвайс - Мобилните технически работилници следва да бъдат доставени в централната складова база на МВР: гр. София, ул. Кукуш 1.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ще бъде избран изпълнител за: - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на нови стационарни цифрови радио базови станции по ТЕТРА стандарт или еквивалент и интеграцията им в съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт; - хардуерно и софтуерно обновяване на системата за разпределение на ключовете за идентификация (AKD сървърната система) на ТЕТРА системата DXT – МВР; - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на ново цифрово радиорелейно оборудване; - хардуерна оптимизация на антенната конфигурация на съществуващата Радио базова станция на българо-сръбската граница в района на Белоградчик; - оптимизиране на антенните захвати на съществуващи РБС на българо-сръбската и черноморската граници; - свързване и интегриране на комуникационното оборудване към съществуващата цифрова радио система на МВР, oптимизиране на съществуващата мрежа и осигуряване на пълната им съвместимост; - доставка на 2 бр. мобилни технически работилници с комуникационно оборудване по ТЕТРА стандарт. Проектът е насочен към разширяване и увеличаване на трафичните канали за гласова комуникация и предаване на данни през съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт, и радиорелейния пренос на МВР за районите на българо-турската, българо-сръбската и българо-македонската граници.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35710000

Описание:

Системи за управление, контрол, комуникационни и компютърни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на нови стационарни цифрови радио базови станции по ТЕТРА стандарт или еквивалент и интеграцията им в съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт; - хардуерно и софтуерно обновяване на системата за разпределение на ключовете за идентификация (AKD сървърната система) на ТЕТРА системата DXT – МВР; - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на ново цифрово радиорелейно оборудване; - хардуерна оптимизация на антенната конфигурация на съществуващата Радио базова станция на българо-сръбската граница в района на Белоградчик; - оптимизиране на антенните захвати на съществуващи РБС на българо-сръбската и черноморската граници; - свързване и интегриране на комуникационното оборудване към съществуващата цифрова радио система на МВР, oптимизиране на съществуващата мрежа и осигуряване на пълната им съвместимост; - доставка на 2 бр. мобилни технически работилници с комуникационно оборудване по ТЕТРА стандарт.

Стойност, без да се включва ДДС
1211000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 12000 (дванадесет хиляди) лв. Участникът определя сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума - внася се по набирателна сметка на Дирекция „Международни проекти” - МВР в Българска народна банка (БНБ) / BIC: BNBGBGSD / IBAN: BG02BNBG 96613300147103, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет:„Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на МПД на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“ б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Дирекция „Международни проекти” - МВР, изготвена съгласно Приложение № 10. Гаранцията за участие следва да е със срок на валидност, какъвто е срокът на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет) процента от стойността на договора, без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение: парична сума, която се внася по набирателната сметка на възложителя или банкова гаранция – съгласно приложените образци - Приложение 12А и 12Б от документацията за участие. При качествено, точно и съобразено с клаузите на договорa изпълнение, гаранцията се освобождава без да се дължат лихви за периода през който средствата законно са престояли при Възложителя както следва: - частично освобождаване в размер на 4 /четири/ на сто от стойността на договора без ДДС 30 (тридесет) календарни дни след одобрението от Възложителя на подписания от Получателя и Изпълнителя приемо-предавателен протокол по т.13.1 от договора; - частично освобождаване в размер на 1 /едно/ на сто от стойността на договора без ДДС 30 (тридесет) календарни дни след одобрението от Възложителя на подписания от Получателя и Изпълнителя окончателен приемо-предавателен протокол по т. 13.7 от договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите условия и начинът на плащане са описани подробно в раздел IV на приложения към документацията за участие проект на договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят ще организира посещение на местата, където ще се осъществяват дейностите по настоящата обществена поръчка от 04.03.2015 г. до 06.03.2015 г. включително, за да даде на потенциалните участници възможност да се запознаят с условията на място и да разполагат с по-подробна информация при изготвянето на офертите си. Независимо че посещението на място е организирано от Възложителя с помощта на Дирекция „Комуникационни и информационни системи“ – МВР, всички разходи на участниците за транспорт, нощувки, храна, дневни и свързаните с тях ще бъдат за сметка на самите участници. Всички потенциални участници, които биха желали да участват в това посещение на място трябва да заявят участието си не по-късно от 17:00 часа на 26.02.2015 г. на факса на Възложителя (02 982 28 18), като изрично упоменат име, длъжност, номер на паспорт или лична карта и националност на всеки от своите представители, които ще участват в посещението на място, както и телефон, факс и имейл за обратна връзка. Необходимата информация за посещението на място ще бъде публикувана в профила на купувача.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно, физическо или юридическо лице, както и техни обединения. За юридически лица - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. За физически лица - посочване на документ за самоличност. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че за представляващ обединението е определено лице, различно от лицата с представителна власт по закон на участниците в обединението, документът следва да е нотариално заверен. Участниците следва да представят декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП, за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1-5 и ал.5 от ЗОП. Обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1-5 от ЗОП водят до отстраняване на участника. Информация относно всички останали изискуеми документи са посочени в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Подписан от участника списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години (включително в качеството му на подизпълнител), считано от датата на подаване на офертата, с наименование на доставката, в какво качество е участвал участника, стойност без ДДС, срокове на изпълнение, кратко описание на извършените дейности и получател на доставката (Приложение № 6). Всяка посочена в списъка доставка, с която участникът доказва покриване на минималните изисквания на възложителя, следва да е придружена от доказателство за извършената доставка. Доказателството се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. В случай че участникът е участвал в консорциум, обединение или като подизпълнител, от приложените документи следва да е виден видът на изпълнените от участника дейности. 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат на участника, доказващ, че участникът е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейност сходен с предмета на настоящата поръчка. 3. Заверени от участника копия на валидни сертификати на производителите на радио базовите станции и на цифровото радиорелейно оборудване, доказващи, че са сертифицирани по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 4. За обединение, което не е юридическо лице: документите по т. 1 – 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор на възложителя.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил поне три 3 доставки (включително в качеството си на подизпълнител), еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (считано от датата на подаване на офертата). Под изпълнени доставки се разбират такива, приключили към датата на подаване на офертата. Еднакви или сходни с предмета на поръчката са: проектиране и/или доставка и/или инсталиране (изграждане) на телекомуникационни базови станции или радиорелейни линии. 2. Участникът трябва да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейност сходен с предмета на настоящата поръчка. 3. Производителите на радио базовите станции и цифровото радиорелейно оборудване трябва да са сертифицирани по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 036 - 058712 от 20.02.2014 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 194 - 342308 от 09.10.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.03.2015 г.  Час: 11:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 11:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.03.2015 г.  Час: 14:30
Място

гр.София, ул."Ген.Пьотр Паренсов" №9

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата поръчка се финансира по Дейност 6 от Годишна програма 2013 на Фонда за външните граници. Крайният срок за допустимост на разходите по Годишна програма 2013 по Фонда за външните граници е 30.06.2015 г. Срокът е определен в акт на Европейската комисия и не подлежи на промяна. Неизпълнените дейности или част от тях след този срок не се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП жалби могат да се подават в 10 - дневен срок.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ