00038-2015-0009
Технически редакции | ||
17.02.2015 12:12 ч. : | 17/02/2015 11:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.02.2015 12:12 ч. : | 17/02/2015 11:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Венета Ганева; Марияна Костадинова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312; 066 818334, E-mail: vganeva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/126-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Преустройство на бивша детска градина на бул. Трети март в дневен център за деца и младежи с увреждания, гр. Габрово.
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указанията и документацията за участие в процедурата е с предмет: Преустройство на бивша детска градина на бул. Трети март в дневен център за деца и младежи с увреждания, гр. Габрово.
45000000, 45200000, 45400000, 45310000, 45313000, 45330000, 77300000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на строителството, предмет на настоящата поръчка е 504 000 лв. (петстотин и четири хиляди лева) без вкл. ДДС или 604 800 лв. (шестстотин и четири хиляди и осемстотин лева) с вкл. ДДС.
НЕ
240
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковите разходи по откриване на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева). В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: Преустройство на бивша детска градина на бул. Трети март в дневен център за деца и младежи с увреждания, гр. Габрово. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №17 на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност, който покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №18 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Възложителят заплаща цената, както следва: (1)Междинни плащания - въз основа на двустранни протоколи (акт oбр.19) и фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по действителни количества СМР и твърди единични цени, и анализни цени с показатели от офертата (за непредвидените видове работи, възникнали в процеса на СМР, при условията на чл.13 (5) от р-л VI на договора), до 30-дневен срок от представяне на документите. (2) Окончателно плащане (последният по хронология Акт обр. 19) – въз основа на Акт обр. 19, Акт обр. 15 и Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта, до 30-дневен срок от представяне на документите.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg, профил на купувача. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в деловодството на Община Габрово на адрес: 5300 гр. Габрово, пл. „Възраждане” № 3, всеки работен ден или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случай Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово.
Български
120
Община Габрово, Заседателна зала - ет.3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата на Община Габрово. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от Раздел ІІІ, ІІІ.2.1. 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор.Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие. 8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 4) - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 5). 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 6). 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №7). 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец №8). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 11. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението.В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. 14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №12), ако е приложимо. В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец №12 не се попълва и не се прилага. 15. Декларация за извършено посещение и оглед на обекта – Образец №13. 16. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец №19. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подава задължително от всички лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език се представя и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец № 14) и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена”: Попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец № 15) и остойностена количествена сметка във формат EXCEL (Образец № 16), с анализи за конкретни видове СМР и на електронен носител. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. !!! Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ