Версия за печат

00268-2014-0023

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б, За: Николай Керелски - началник отдел "УСМТО", дирекция "УСОП"; Пламенка Василева - старши юрисконсулт в отдел "ОПМ", дирекция "УСОП", България 1233, София, Тел.: 02 8080958; 02 8080922, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aref.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: предоставяне статут на бежанецДруго (моля пояснете): предоставяне статут на бежанец

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Държавна агенция за бежанците и нейните териториални поделения, по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали и Обособена позиция № 2 - Доставка на офис консумативи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет и териториалните й поделения
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на офис консумативи“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
100000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 630302 от 24.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 01-1540 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на офис консумативи“
V.1) Дата на сключване договора
10.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АТС- БЪЛГАРИЯ“ ООД, ЕИК 130332479, ул.Димитър Моллов № 16, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9752073

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Мениджмънт Бизнес Машин“ ООД 2. „Кооперация „Панда“ 3. „АТС- България“ ООД 4. „Роел-98“ ООД 5. „Плесио компютърс“, ЕАД 6. „Офис експрес сървис“ 7. „Ронос“ ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор