01269-2015-0002
Технически редакции | ||
16.02.2015 16:25 ч. : | 16/02/2015 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.02.2015 16:25 ч. : | 16/02/2015 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Панчарево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Район Панчарево- Столична община, ул. Самоковско шосе № 230, За: Лили Димитрова-юрисконсулт, Република България 1137, с. Панчарево, Тел.: 02 9760531, E-mail: so _pancharevo@abv.bg, Факс: 02 9921506
Място/места за контакт: Район Панчарево- Столична общинаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pancharevo.org..
Адрес на профила на купувача: www.pancharevo.org..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на нова сграда на 84-то ОУ „Васил Левски”, с. Герман, Район Панчарево, Столична община“ по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане“ !!! Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане, предмет на доставка и монтаж по обособена позиция №1, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки“, утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, тази обособена позиция е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Обособена позиция №2: „Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане“.
Възлагане на обществена поръчка
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на конкретната обособена позиция, включена в предмета на настоящата обществена поръчка, съответният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в Техническите спецификации за всяка отделна обособена позиция, част от Документацията за възлагане на процедурата, изразяващи се в обобщен вид в следното: 1. По обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане”: 1.1. Ученически маси и бюра; 1.2. Маси за хранене; 1.3. Мебели за предучилищна група; 1.4. Гардероби и шкафове; 1.5. Ниски и високи библиотечни стелажи; 1.6. Магнитни бели учебни дъски; 1.7. Столове; 1.8. Мека мебел. 2. По обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане”: 2.1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение; 2.2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет; 2.3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални; - спортно обзавеждане за спортна зала; 2.4. Други: - огледала; - електрически сешоари; - метални държачи за тоалетна хартия; - диспенсери за течен сапун; - полипропиленови кошчета. !!! Общи изисквания към предлаганите мебели, обзавеждане и оборудване и по двете обособени позиции: (1) Мебелите да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн; (2) Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина; (3) Плоскостите да са с гладки, равни, чисти, без драскотини, подбитости и вдлъбнатини повърхности, гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне; (4) Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС и EN; (5) Рафтовете да са подвижни, кантирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта; (6) Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се монтират. Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им; (7) Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи; (8) Крепежните елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сгробяване; (9) Конструкциите да са без видими връзки, сглобки и болтове по външните повърхности; (10) Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за износоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък; (11) Мебелите да са със заоблени ръбове.
39160000, 33100000, 39162000, 39150000
Описание:
ДА
НЕ
1. По обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане”: 1.1. Ученически маси и бюра - 188 бр.; 1.2. Маси за хранене - 22 бр.; 1.3. Мебели за предучилищна група - 40 бр.; 1.4. Гардероби и шкафове - 82 бр.; 1.5. Ниски и високи библиотечни стелажи - 56 бр. и 4 бр. подвижни метални контейнери на колелца; 1.6. Магнитни бели учебни дъски - 11 бр.; 1.7. Столове - 371 бр.; 1.8. Мека мебел: цилиндрични табуретки - 5 бр. и диван с подлакътници - 2 бр. 2. По обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане”: 2.1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение - 9 бр.; 2.2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет - 11 бр.; 2.3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални - 25 бр.; - спортно обзавеждане за спортна зала: шведски стени - 2 бр., гимнастически пейки - 3 бр., волейболна стойка - 1 бр., баскетболни табла - 2 бр., хандбални врати - 2 бр.; 2.4. Други: - огледала - 22 бр.; - електрически сешоари - 10 бр.; - метални държачи за тоалетна хартия - 23 бр.; - диспенсери за течен сапун - 23 бр.; - полипропиленови кошчета - 15 бр.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие по обособена позиция №1 е в размер на 640 лв., а по обособена позиция №2 е в размер на 220 лв., внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка“ АД, Банков код (BIC): SOMBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG04SOMB91303317975301. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на нова сграда на 84то ОУ „Васил Левски”, с. Герман, Район Панчарево, Столична община”, по обособена позиция №......“. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на СО-Район Панчарево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. !!! На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранции за участие по обособена позиция №1 от Участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от Обединения, в които участват само такива лица. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:(1) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; (2) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: (1) отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; (2) класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; (3) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 (тридесет) дни, след датата на приключване изпълнението на договора. !!! На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за изпълнение по обособена позиция №1 от определения Изпълнител, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, както и от Обединение, в което участват само такива лица.
Финансирането на поръчката е целево, със средства, предоставени на Възложителя от бюджета на Столична община. Плащанията по договорите за изпълнение и по двете обособени позиции, ще се извършват по следната схема: 1. Авансово плащане, в размер на 20 % от общата стойност на договора, платимо в срок до 7 работни дни, след финансиране на Възложителя от първостепенния разпоредител - Столична община и представяне на фактура от Изпълнителя, оформена в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; 2. Окончателното плащане се извършва в срок до 15 работни дни, след подписването на приемо-предавателен протокол и удостоверяване качеството на доставеното и монтирано обзавеждане и оборудване, като се приспада стойността на платеното авансово плащане.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
1. Предвид обстоятелството, че предметът на обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане” е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и Възложителят е запазил изпълнението на дейностите от обхвата й именно за тези Участници (физически и/или юридически лица и/или техни Обединения), за доказването на съответствие с условията и предпоставките за прилагане спрямо него на хипотезите, нормативно установени в чл. 16г от ЗОП, конкретният Участник, а при участие на Обединения – всеки един от партньорите в него, трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан на основание чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. 2. В случай, че Участникът е Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, партньорите/членовете в Обединението следва да са сключили Договор/споразумение (или еквивалентен договор/документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящето възлагане (или допълнително споразумение към предходен договор, с който е учредено вече съществуващо неперсонифицирано обединение), следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата и обособената/обособените позиция/и, за участие в която/които обединяват партньорите в него. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението, или анекс към подобен документ) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. 2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 2.3. между отделните партньори/членове на Обединението е направено разпределение на дейностите по между им, с ясно и конкретно посочване на: а) дейностите от предмета на възлагане по всяка отделна обособена позиция, за която се подава офертата, които всеки от партньорите ще изпълнява в рамките на договора по конкретното възлагане; б) съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, или отделна обособена позиция, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението - !!! Изискването е неотносимо и не се прилага по отношение на Обединения, членовете в които са само специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.4. всички членове на Обединението от специализирани предприятия и/или кооперации на хора с увреждания, подало оферта за изпълнение на дейностите по обособена позиция №1, са вписани в Регистъра по чл. 29, ал.1 от ЗИХУ, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да го представлява в процедурата и за целите на обществената поръчка/съответната обособена позиция. В хипотеза, че в Договора/Споразумението, обсъдени по-горе, не е посочено лицето, което представлява участниците в Обединението, следва да се представи и документ, подписан от партньорите, в който се посочва представляващият.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост, се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Район Панчарево - www.pancharevo.org, „Профил на купувача“. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Район Панчарево на адрес: с. Панчарево, ул. „Самоковско шосе” № 230, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 10 лв. (десет лева), с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Района, или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG04SOMB91303317975301, BIC: SOMBBGSF в Общинска банка“ АД.
Български
180
Административната сграда на район Панчарево в с. Панчарево, ул. „Самоковско шосе“ № 230
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Район Панчарево-СО.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението по-горе е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5 от ЗОП.
16.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обособена позиция №1, включена в предмета на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в Техническата спецификация, на следните мебели и обзавеждане: 1. Ученически маси и бюра; 2. Маси за хранене; 3. Мебели за предучилищна група; 4. Гардероби и шкафове; 5. Ниски и високи библиотечни стелажи; 6. Магнитни бели учебни дъски; 7. Столове; 8. Мека мебел.
39160000
Описание:
1. Ученически маси и бюра - 188 бр.; 2. Маси за хранене - 22 бр.; 3. Мебели за предучилищна група - 40 бр.; 4. Гардероби и шкафове - 82 бр.; 5. Ниски и високи библиотечни стелажи - 56 бр. и 4 бр. подвижни метални контейнери на колелца; 6. Магнитни бели учебни дъски - 11 бр.; 7. Столове - 371 бр.; 8. Мека мебел: цилиндрични табуретки - 5 бр. и диван с подлакътници - 2 бр..
!!! Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане, предмет на доставка и монтаж по обособена позиция №1, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки“, утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, тази обособена позиция е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП.
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обособена позиция №2, включена в предмета на настоящата обществена поръчка, определеният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в Техническите спецификации, на следното специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане: 1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение; 2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет; 3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални; - спортно обзавеждане за спортна зала; 4. Други: - огледала; - електрически сешоари; - метални държачи за тоалетна хартия; - диспенсери за течен сапун; - полипропиленови кошчета.
33100000, 39162000, 39150000
Описание:
1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение - 9 бр.; 2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет - 11 бр.; 3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални - 25 бр.; - спортно обзавеждане за спортна зала: шведски стени - 2 бр., гимнастически пейки - 3 бр., волейболна стойка - 1 бр., баскетболни табла - 2 бр., хандбални врати - 2 бр.; 4. Други: - огледала - 22 бр.; - електрически сешоари - 10 бр.; - метални държачи за тоалетна хартия - 23 бр.; - диспенсери за течен сапун - 23 бр.; - полипропиленови кошчета - 15 бр.