Версия за печат

01269-2015-0002

BG-с. Панчарево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Район Панчарево- Столична община, ул. Самоковско шосе № 230, За: Лили Димитрова-юрисконсулт, Република България 1137, с. Панчарево, Тел.: 02 9760531, E-mail: so _pancharevo@abv.bg, Факс: 02 9921506

Място/места за контакт: Район Панчарево- Столична община

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pancharevo.org..

Адрес на профила на купувача: www.pancharevo.org..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на нова сграда на 84-то ОУ „Васил Левски”, с. Герман, Район Панчарево, Столична община“ по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане“ !!! Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане, предмет на доставка и монтаж по обособена позиция №1, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки“, утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, тази обособена позиция е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Обособена позиция №2: „Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на 84-то ОУ „Васил Левски“, с. Герман
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на конкретната обособена позиция, включена в предмета на настоящата обществена поръчка, съответният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в Техническите спецификации за всяка отделна обособена позиция, част от Документацията за възлагане на процедурата, изразяващи се в обобщен вид в следното: 1. По обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане”: 1.1. Ученически маси и бюра; 1.2. Маси за хранене; 1.3. Мебели за предучилищна група; 1.4. Гардероби и шкафове; 1.5. Ниски и високи библиотечни стелажи; 1.6. Магнитни бели учебни дъски; 1.7. Столове; 1.8. Мека мебел. 2. По обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане”: 2.1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение; 2.2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет; 2.3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални; - спортно обзавеждане за спортна зала; 2.4. Други: - огледала; - електрически сешоари; - метални държачи за тоалетна хартия; - диспенсери за течен сапун; - полипропиленови кошчета. !!! Общи изисквания към предлаганите мебели, обзавеждане и оборудване и по двете обособени позиции: (1) Мебелите да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн; (2) Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина; (3) Плоскостите да са с гладки, равни, чисти, без драскотини, подбитости и вдлъбнатини повърхности, гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне; (4) Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС и EN; (5) Рафтовете да са подвижни, кантирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта; (6) Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се монтират. Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им; (7) Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи; (8) Крепежните елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сгробяване; (9) Конструкциите да са без видими връзки, сглобки и болтове по външните повърхности; (10) Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за износоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък; (11) Мебелите да са със заоблени ръбове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39160000, 33100000, 39162000, 39150000

Описание:

Училищна мебелировка
Медицинско оборудване
Оборудване за обучение
Различни видове мебелировка и оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. По обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане”: 1.1. Ученически маси и бюра - 188 бр.; 1.2. Маси за хранене - 22 бр.; 1.3. Мебели за предучилищна група - 40 бр.; 1.4. Гардероби и шкафове - 82 бр.; 1.5. Ниски и високи библиотечни стелажи - 56 бр. и 4 бр. подвижни метални контейнери на колелца; 1.6. Магнитни бели учебни дъски - 11 бр.; 1.7. Столове - 371 бр.; 1.8. Мека мебел: цилиндрични табуретки - 5 бр. и диван с подлакътници - 2 бр. 2. По обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане”: 2.1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение - 9 бр.; 2.2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет - 11 бр.; 2.3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални - 25 бр.; - спортно обзавеждане за спортна зала: шведски стени - 2 бр., гимнастически пейки - 3 бр., волейболна стойка - 1 бр., баскетболни табла - 2 бр., хандбални врати - 2 бр.; 2.4. Други: - огледала - 22 бр.; - електрически сешоари - 10 бр.; - метални държачи за тоалетна хартия - 23 бр.; - диспенсери за течен сапун - 23 бр.; - полипропиленови кошчета - 15 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
87500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособена позиция №1 е в размер на 640 лв., а по обособена позиция №2 е в размер на 220 лв., внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка“ АД, Банков код (BIC): SOMBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG04SOMB91303317975301. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на нова сграда на 84то ОУ „Васил Левски”, с. Герман, Район Панчарево, Столична община”, по обособена позиция №......“. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на СО-Район Панчарево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. !!! На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранции за участие по обособена позиция №1 от Участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от Обединения, в които участват само такива лица. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:(1) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; (2) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: (1) отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; (2) класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; (3) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 (тридесет) дни, след датата на приключване изпълнението на договора. !!! На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за изпълнение по обособена позиция №1 от определения Изпълнител, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, както и от Обединение, в което участват само такива лица.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е целево, със средства, предоставени на Възложителя от бюджета на Столична община. Плащанията по договорите за изпълнение и по двете обособени позиции, ще се извършват по следната схема: 1. Авансово плащане, в размер на 20 % от общата стойност на договора, платимо в срок до 7 работни дни, след финансиране на Възложителя от първостепенния разпоредител - Столична община и представяне на фактура от Изпълнителя, оформена в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; 2. Окончателното плащане се извършва в срок до 15 работни дни, след подписването на приемо-предавателен протокол и удостоверяване качеството на доставеното и монтирано обзавеждане и оборудване, като се приспада стойността на платеното авансово плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Предвид обстоятелството, че предметът на обособена позиция №1: „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане” е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и Възложителят е запазил изпълнението на дейностите от обхвата й именно за тези Участници (физически и/или юридически лица и/или техни Обединения), за доказването на съответствие с условията и предпоставките за прилагане спрямо него на хипотезите, нормативно установени в чл. 16г от ЗОП, конкретният Участник, а при участие на Обединения – всеки един от партньорите в него, трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан на основание чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. 2. В случай, че Участникът е Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, партньорите/членовете в Обединението следва да са сключили Договор/споразумение (или еквивалентен договор/документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящето възлагане (или допълнително споразумение към предходен договор, с който е учредено вече съществуващо неперсонифицирано обединение), следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата и обособената/обособените позиция/и, за участие в която/които обединяват партньорите в него. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението, или анекс към подобен документ) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. 2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 2.3. между отделните партньори/членове на Обединението е направено разпределение на дейностите по между им, с ясно и конкретно посочване на: а) дейностите от предмета на възлагане по всяка отделна обособена позиция, за която се подава офертата, които всеки от партньорите ще изпълнява в рамките на договора по конкретното възлагане; б) съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, или отделна обособена позиция, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението - !!! Изискването е неотносимо и не се прилага по отношение на Обединения, членовете в които са само специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.4. всички членове на Обединението от специализирани предприятия и/или кооперации на хора с увреждания, подало оферта за изпълнение на дейностите по обособена позиция №1, са вписани в Регистъра по чл. 29, ал.1 от ЗИХУ, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да го представлява в процедурата и за целите на обществената поръчка/съответната обособена позиция. В хипотеза, че в Договора/Споразумението, обсъдени по-горе, не е посочено лицето, което представлява участниците в Обединението, следва да се представи и документ, подписан от партньорите, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата Участникът трябва да представи следните документи: Плик № 1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите в офертата, подписан от участника; 2. Оферта за съответната обособена позиция; 3. Представяне на Участника; 4. Декларация за запознатост с всички обстоятелства от значение за участие и изпълнение на поръчката/обособ. позиция; 5. Декларация за спазване на всички необходими условия за изпълнение на поръчката/обособ. позиция; 6. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР или БУЛСТАТ. Чуждестранни юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят в официален превод съответен документ, и/или друга идентифицираща информация, в съответствие със законодателството на държавата, в която Участникът е установен. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод; 7.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице, представя договор/споразумение/допълнително споразумение към предходен договор, с който е учредено вече съществуващо неперсонифицирано юридическо лице, или друг еквивалентен документ за създаване на Обединенението, или за съгласие съществуващо Обединение да участва в настоящата обществена поръчка- в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (съответния еквивалентен документ) не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи и документ, подписан от партньорите, в който се посочва представляващия; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние, съобразно Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалификация, съобр. Раздел III.2.3. !!! Изискванията по т.8 и т.9 не се прилагат за лицата по чл.16г от ЗОП за обособ. позиция №1; 10.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП; 12.Декларация по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП – само при участие по обособена позиция №1, в случай, че Участникът е вписан в Регистъра по чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС. В случай, че Участникът е Обединение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, всеки от участниците в Обединението представя декларация по чл. 16г, ал. 5, т.2 от ЗОП; 13. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) и негова декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП. !!! В хипотеза, че Участник, специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания декларира ползване на подизпълнител за изпълнение на дейностите по обособена позиция №1, изискването за вписване в регистъра по чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ или в еквивалентен регистър на държава – членка на ЕС, се прилага и за посочените подизпълнители; 15. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 16. Документ за внесена гаранция за участие. !!! Изискването не се прилага за Участници по обособ. позиция №1, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица; 17.Декларация за извършен оглед и запознаване с условията на местоизпълн. на монтажа; 18. Декларация от членовете на Обединението (ако е приложима); 19. Изрично, нот. заверено пълномощно на лицето, което е упълном. да представл. участника (в случай на упълном.);20. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 21.Декларация, че предлаганите мебели, обзав. и оборудване са нови, неупотребявани и са включени в актуалната произв. листа на производителя. ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ , включв. Техническото предложение по обос. позиции; Плик №3 „Предлагана цена”, съдържащ ценовото предложение за изпълнение на съотв. обособ. позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинал на банково удостоверение, потвърждаващо разполагаемостта на Участника с изискуемия финансов ресурс, целящ обезпечаване изпълнението на дейностите по съответната обособена позиция. !!! Документът следва да бъде издаден не по-рано от 30 (тридесет) дни преди датата на представяне на офертата и трябва да се отнася конкретно за настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка/за обособената позиция, за която се подава офертата. Когато по обективни причини Участникът не може да представи изискания от Възложителя документ по т.1., той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ, като при констатиране от негова страна, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с посоченото банково удостоверение, той следва да отправи запитване до Възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Пояснение: Документът по т. 1. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. !!! Изискването не се отнася и не се прилага за Участници по обособена позиция №1, които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица.
Минимални изисквания: 1. С цел обезпечаване точното и навременно изпълнение на дейностите по доставка и монтаж на мебелите, обзавеждането и оборудването, предмет на възлагане, както и възможността за закупуване на необходимите за производството им материали и консумативи, при предвидено само 20%-но авансово плащане, съгласно проекта на договор, включително и осигуряването на средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки на производствените и монтажни екипи, Участникът следва да разполага с финансов ресурс, в следните размери: 1.1. не по-малко от 32 000 лв., без включен ДДС - при участие по обособена позиция №1; 1.2. не по-малко от 11 000 лв., без включен ДДС - при участие по обособена позиция №2; 1.3. в случай, че участник подава оферта за участие и в двете обособени позиции, той следва да докаже разполагаемост с финансов ресурс в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за двете обособените позиции, а именно: не по-малко от 43 000 лв., без включен ДДС. !!! Поставените от Възложителя минимални изисквания като критерии за подбор не се отнасят и не се прилагат за Участници по обособена позиция №1, които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица. При участие на Обединение, условието за финансов ресурс, следва да бъде доказано от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с конкретно поставения критерий за подбор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в Споразумението/договора за създаване на Обединението. !!! Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка следва да бъдат посочени и вписани само основните договори за доставки, еднакви или сходни с предмета на възлагане от съответната обособена позиция, посредством които Участникът доказва признат опит в изпълнението на: (1) дейности по доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за училища и/или образователни институции и/или сгради на образователната или социална инфраструктура и/или сгради за обществено ползване – при участие по обособена позиция №1; (2) дейности по доставка и монтаж на медицинско и/или спортно оборудване и обзавеждане – при участие по обособена позиция №2. 2. Удостоверения за добро изпълнение, издадени от предишни Възложители, на тези от договорите по т.1., с които Участникът доказва опит в изпълненението на сходна дейност за съответната обособена позиция. По отношение на всеки един от така посочените договори, следва да има приложено удостоверение, съдържащо следните реквизити: стойност, дата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали същите са осъществени в съответствие с нормативните изисквания. !!! Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 3. Декларация за предложения от Участника монтажен екип, определен за изпълнение на дейностите, възлагани в обхвата на съответната обособена позиция, съдържаща посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата от състава му, които отговарят за изпълнението на доставката и монтажа на обзавеждането/оборудването, придружена от декларация за ангажираност в изпълнението на поръчката от всяко от посочените лица. 4. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Съобразно чл.53, ал.4 от ЗОП Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. !!! Изискванията по т.1-т.4 не се отнасят и не се прилагат за Участници по обособена позиция №1, които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица.
Минимални изисквания: Независимо за коя от двете обособени позиции подава оферта, Участникът трябва да докаже, че: 1. През предходните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнявал дейности по доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, еднакви или сходни с предмета на съответната обособена позиция, за изпълнението на която участва. ! Под „дейности, сходни или еднакви с предмета на обособена позиция №1“ следва да се разбира: дейности по „доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за училища и/или образователни институции и/или сгради на образователната или социална инфраструктура и/или сгради за обществено ползване“. ! Под „дейности, сходни или еднакви с предмета на обособена позиция №2“ следва да се разбира: дейности по „доставка и монтаж на медицинско и/или спортно оборудване и обзавеждане“. В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да докаже съответствие с изискванията, поставени за всяка от обособените позиции. 2. Има на свое разположение за целия срок на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката/съответната обособена позиция, екип от минимум 5 монтажници. 3. Има разработена, внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. !!! Поставените от Възложителя минимални изисквания като критерии за подбор не се отнасят и не се прилагат за Участници по обособена позиция №1, които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица. При участие на Обединение, условията по т.1-т.3, следва да бъдат доказани от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с конкретно поставения критерий за подбор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в Споразумението/договора за създаване на Обединението. !!! Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 35
Показател: Срок за отстраняване на дефекти; тежест: 15
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост, се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Район Панчарево - www.pancharevo.org, „Профил на купувача“. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Район Панчарево на адрес: с. Панчарево, ул. „Самоковско шосе” № 230, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 10 лв. (десет лева), с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Района, или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG04SOMB91303317975301, BIC: SOMBBGSF в Общинска банка“ АД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на район Панчарево в с. Панчарево, ул. „Самоковско шосе“ № 230

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Район Панчарево-СО.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението по-горе е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане“
1) Кратко описание

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обособена позиция №1, включена в предмета на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в Техническата спецификация, на следните мебели и обзавеждане: 1. Ученически маси и бюра; 2. Маси за хранене; 3. Мебели за предучилищна група; 4. Гардероби и шкафове; 5. Ниски и високи библиотечни стелажи; 6. Магнитни бели учебни дъски; 7. Столове; 8. Мека мебел.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39160000

Описание:

Училищна мебелировка

3) Количество или обем

1. Ученически маси и бюра - 188 бр.; 2. Маси за хранене - 22 бр.; 3. Мебели за предучилищна група - 40 бр.; 4. Гардероби и шкафове - 82 бр.; 5. Ниски и високи библиотечни стелажи - 56 бр. и 4 бр. подвижни метални контейнери на колелца; 6. Магнитни бели учебни дъски - 11 бр.; 7. Столове - 371 бр.; 8. Мека мебел: цилиндрични табуретки - 5 бр. и диван с подлакътници - 2 бр..

Прогнозна стойност, без ДДС
64771 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60
5) Допълнителна информация

!!! Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане, предмет на доставка и монтаж по обособена позиция №1, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки“, утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, тази обособена позиция е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка и монтаж на специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане
1) Кратко описание

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обособена позиция №2, включена в предмета на настоящата обществена поръчка, определеният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (когато е приложимо), предвидени от Възложителя в Техническите спецификации, на следното специализирано медицинско и спортно оборудване и обзавеждане: 1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение; 2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет; 3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални; - спортно обзавеждане за спортна зала; 4. Други: - огледала; - електрически сешоари; - метални държачи за тоалетна хартия; - диспенсери за течен сапун; - полипропиленови кошчета.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 39162000, 39150000

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за обучение
Различни видове мебелировка и оборудване

3) Количество или обем

1. Медицинско оборудване в манипулационна и изолационно помещение - 9 бр.; 2. Медицинско оборудване в лекарски кабинет - 11 бр.; 3. Обзавеждане за съблекални и спортно обзавеждане, в което число: - метални гардероби за съблекални - 25 бр.; - спортно обзавеждане за спортна зала: шведски стени - 2 бр., гимнастически пейки - 3 бр., волейболна стойка - 1 бр., баскетболни табла - 2 бр., хандбални врати - 2 бр.; 4. Други: - огледала - 22 бр.; - електрически сешоари - 10 бр.; - метални държачи за тоалетна хартия - 23 бр.; - диспенсери за течен сапун - 23 бр.; - полипропиленови кошчета - 15 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
22729 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60