Версия за печат

01254-2014-0001

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270667

Столична община- район "Връбница", бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б, За: Десислава Иванова, РБългария 1229, София, Тел.: 02 4957714, E-mail: desislava.ivanova@vrabnitsa.bg, Факс: 02 9346654

Място/места за контакт: бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vrabnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html.

Електронен достъп до информация: http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, РБългария 1000, София



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ПО ПРОЕКТ - “Квалифицирани служители – качествено обслужени граждани в район „Връбница“- Столична община , по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №А-12-22-92/28.01.2014г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София район "Връбница"
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обученията обхващат модулите, както следват: Работа с хора с увреждания“ – обучение за 15 служители, двудневно обучение, обхващащо 16 астрономически часа, разпределени по осем часа във всеки от дните; „Работа с неграмотни граждани“ – обучение за 15 служители, двудневно обучение, обхващащо 16 астрономически часа, разпределени по осем часа във всеки от дните ; „Работа с граждани, които нямат правни познания“ - обучение за 20 служители двудневно обучение, обхващащо 16 астрономически часа, разпределени по осем часа във всеки от дните, и „Умения за работа в екип“/изнесено обучение извън територията на гр.София/ за 64 служители, двудневно обучение, обхващащо 12астрономически часа, разпределени, както следват - осем часа в ден първи и четири часа в ден втори .

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
12090 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща предлагана цена; тежест: 10
Критерий: Съотношение на теоретична и практическа част на обучението; тежест: 60
Критерий: Ангажирано допълнително време за придвижване до мястото на обучението; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 048 - 080234 от 08.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД7000-197 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.03.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ИЮ Консулт ООД, кв. Изток, ул. "Николай Хайтов" № 3А, ет. 1, РБългария 1113, гр.София, Тел.: 02 4398012, E-mail: miglena.ivanova@euconsult.bg, Факс: 02 4398013

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 14317.98 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12090 BGN без ДДС
Брой месеци: 9
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

ПРОЕКТ - “Квалифицирани служители – качествено обслужени граждани в район „Връбница“- Столична община , по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №А-12-22-92/28.01.2014г.по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ИЮ Консулт ООД, ЕИК 175316764 МарМакс Солюшънс ЕООД ЕИК 131159539 ТрейнСофт ЕООД, ЕИК 131242700