Версия за печат

00470-2015-0001

BG-с. Черноочене: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Черноочене, ул. "Шеста" № 9, За: Кенан Бейтула Нешад - Директор дирекция "СА", Република България 6701, с. Черноочене, Тел.: 03691 6348, E-mail: obshtina_chernoochene@abv.bg, Факс: 03691 6223

Място/места за контакт: ул. "Шеста" № 9, с. Черноочене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chernoochene.com..

Адрес на профила на купувача: www.chernoochene.com..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО от населените места на територията на Община Черноочене и депонирането им на регионалното депо в с. Вишеград, Община Кърджали"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Територията на Община Черноочене
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО от населените места на територията на Община Черноочене и депонирането им на регионалното депо в с. Вишеград, Община Кърджали"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90500000, 90511000, 90513000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по превозване на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сметосъбирането и сметоизвозването на битовите отпадъци ще се извършва по населените места на територията на Община Черноочене, съгласно Заповед № 747/ 15.10. 2014 година на кмета на Община Черноочене.

Прогнозна стойност без ДДС
104000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. За да бъде допуснат до оценяване на офертата в настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер 1 000. 00 лв. /хиляда лева/, представена в една от следните форми: 1) Под формата на парична сума, внесена в: БАНКА – „Инвестбанк” АД БАНКОВ КОД (BIC): IORTBGSF БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG69IORT80313307000003 2) или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията (Образец №10). Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни след изтичане на крайния срок за получаване на офертите. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие в процедурата. Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за участие с точен текст на Образеца, то участника следва да представи гаранция за участие, която съдържа минимум изисканата информация в Образеца от документацията за участие. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване на ТБО от населените места на територията на Община Черноочене и депонирането им на регионалното депо в с. Вишеград, Община Кърджали”. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 000 лева (Две хиляди лева). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община Черноочене: БАНКА – „Инвестбанк” АД БАНКОВ КОД (BIC): IORTBGSF БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG69IORT80313307000003 или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и че е със срок на валидност най-малко 30 дневен срок след изтичане срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията примерен образец на банкова гаранция за изпълнение на договора (Образец №11). Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за изпълнение с точен текст на Образеца от Документацията за участие, то участника следва да представи гаранция за изпълнение, която съдържа минимум изисканата информация в Образеца.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансиране от бюджета на Община Черноочене - от събраните такси; 2.Плащане - ежемесечно по банков път, след приемане на изпълнението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, съгласно настоящата документация, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединeнието. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Допълнителна информация може да намерите в Документацията за участие в процедурата...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Икономически и финансови изисквания - няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - Декларация по Образец № 16, съдържаща информация за изпълнението на услуга/и, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършените услуги представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. 3. Заверено копие от валидно разрешително по чл. 35, ал.3 от Закона за управление на отпадъците /ЗУО/ или еквивалентен документ издаден от държавата, в която е установен участникът, в превод на „български език”. 4. Документ от участника за доказателство, че като изпълнител на поръчката има възможност да осигури метални контейнери тип “Бобър” с вместимост 1,1 м3, за безвъзмездно ползване в срока на договора. 5. Договор за депониране на битови отпадъци на регионалното депо в с. Вишеград, общ. Кърджали.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил услуга/и сходни с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът да разполага с минимум 2 броя специализирани транспортни средства за сметоизвзване и сметосъбиране на контейнери тип "Бобър" необходими за изпълнение на договора. 3. Участникът трябва да притежава валидно разрешително по чл. 35, ал.3 от Закона за управление на отпадъците /ЗУО/ или еквивалентен документ издаден от държавата, в която е установен участникът, в превод на „български език”. 4. Участникът да предостави доказателство, че като изпълнител на поръчката има възможност да осигури 200 броя метални контейнери тип “Бобър” с вместимост 1,1 м3, за безвъзмездно ползване в срока на договора. 5. Договор за депониране на битови отпадъци за срока на поръчката (12 месеца) на регионалното депо в с. Вишеград, общ. Кърджали.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2015 г.  Час: 14:00
Място

Заседателната зала на Община Черноочене.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ