Версия за печат

00530-2014-0163

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет. 1, ст. 106, За: Ваня Парчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: v.parcheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

Електронен достъп до информация: http://www.nap.bg/news?id=1918.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от №1.1. до №1.8.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
За ТД на НАП Велико Търново и Дирекция ОДОП Велико Търново - пл. „Център” №2; Офис Видин, ул. „Шести септември” № 12; Офис Враца, ул. „В. Кънчов” № 86; Офис Габрово, ул. „Априловска” № 7; Офис Ловеч, ул. „Търговска” № 43; Офис Монтана, ул. „Л. Каравелов” № 11; Офис Плевен, ул. „Дойран” № 43.
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от № 1.1 до № 1.8. Доставките ще се извършват след предварителна писмена заявка от възложителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
32340.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение №32/13.12.2014г. на директора на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074869 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 244 - 429451 от 18.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 13 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, конкретизирани за съответната дирекция/офис в Приложения от № 1.1 до № 1.8
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Производителна кооперация на инвалидите „Царевец”, ЕИК 000111036, ул. „Мармарлийска” №39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 621643, E-mail: pki_tzar@abv.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 32340.8 BGN без ДДС
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Производителна кооперация на инвалидите „Царевец”, ЕИК 000111036 2. КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” ЕИК 000885099