Версия за печат

00210-2014-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/procurement.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сключване на договор по рамково споразумение № СПОР-45/14.10.2014 г. с предмет "Доставка на канцеларски материали", обособена позиция №2 "Доставка на пликове и бланки "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. "Г.С. Раковски" № 102
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Даставки на пликове и бланки за нуждите на Министерството на финансите

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2353.67 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на поръчката в РОП 00210-2014-0007

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 012 - 016426 от 17.01.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 094 - 164260 от 16.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОГ-29 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: доставки на пликове и бланки
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел 98" ООД ЕИК 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, България 1164, София, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2353.67 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Роел 98" ООД, ЕИК 121798467; "РОНОС" ООД, ЕИК:831176328; "Плесио Компютърс" ЕАД, ЕИК 131262158