00625-2015-0001
Технически редакции | ||
13.02.2015 13:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.02.2015 13:14 ч. : | 13/02/2015 12:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.02.2015 13:14 ч. : | 13/02/2015 12:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.02.2015 13:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Павликени: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени" ЕООД, ул. "Васил Петлешков" № 2, За: Ренета Кръстева-управител на лечебното заведение, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0882 373777, E-mail: mbal_pavlikeni@abv.bg, Факс: 0610 55926
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=167&lang=bg..
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”.
Предметът на обществената поръчка е „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”. Изпълнителят следва да доставя разрешени за употреба медикаменти на територията на Република България - по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина /ЗЛПХМ/. Доставяните стоки трябва да притежават всички необходими обозначения, маркировки и други данни, в съответствие с действащото в страната законодателство и да са придружени от сертификати за качество и други документи, съгласно изискванията на българските и съответните международни норми и стандарти. Остатъчният срок на годност на доставяните стоки, към датата на доставката трябва да бъде минимум 75% от обявения от производителя на стоката върху опаковката й. Когато по време на действие на договора за обществена поръчка, държавната регулирана цена на договорен за доставка лекарствен продукт, включен в Позитивния лекарствен списък по чл. 262, ал. 5 от ЗЛПХМ, стане по-ниска от договорената, Възложителят ще заплаща лекарствения продукт по по-ниската цена, считано от датата на влизане в сила на конкретното решение на Комисията по цени и реимбурсиране. Посочените в Техническата спецификация количества на стоките от поръчката са ориентировъчни и прогнозни и не пораждат задължения на Възложителя, при изпълнение на договора, да ги поръча и закупи в този обем. Доставките на стоки при изпълнение на договора за обществена поръчка са в зависимост от конкретните потребности на Възложителя и направените от него писмени заявки за доставка.
33600000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
„СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, ЕИК 103267194, район „Изгрев”, ул. ”Лъчезар Станчев” № 5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда „А”, ет. 12, Република България 1000, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666
URL: www.sopharmatrading.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
По реда на чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки.
13.02.2015 г.
„СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, ЕИК 103267194, със седалище и адрес на управление в гр. София, район „Изгрев”, ул. ”Лъчезар Станчев” № 5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда „А”, ет. 12, представлявано от изпълнителния директор Димитър Георгиев Димитров
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- открита процедура,
Правно и фактическо основание за откриване на поръчката: чл. 7, ал. 1, т. 3 и чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и предвид необходимостта от избор на изпълнител, който да осъществи доставката на медикаменти за нуждите на лечебното заведение. Налице е основание по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП-откритата процедура е частично прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 и първоначално обявените условия не са съществено променени. С Решение № 748 от 16.10.2014 г. е открита "открита" по вид процедура с предмет „Доставка по заявка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”; Обособена позиция № 2 с предмет: „Доставка по заявка на медицински консумативи за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” В определения срок за подаване на оферти за Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” не са подадени оферти. С оглед на горното с Решение № 997 от 11.12.2014 г. е прекратена процедурата за обществената поръчка в частта й по Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предвид изложените обстоятелства налице са условията на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно-откритата процедура е прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 и първоначално обявените условия не са съществено променени. Предвид изложените обстоятелства е необходимо провеждане на процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”.