Версия за печат

00625-2015-0001

BG-Павликени: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени" ЕООД, ул. "Васил Петлешков" № 2, За: Ренета Кръстева-управител на лечебното заведение, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0882 373777, E-mail: mbal_pavlikeni@abv.bg, Факс: 0610 55926

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=167&lang=bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на лечебното заведение с адрес в град Павликени, ул. "Васил Петлешков" № 2.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”. Изпълнителят следва да доставя разрешени за употреба медикаменти на територията на Република България - по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина /ЗЛПХМ/. Доставяните стоки трябва да притежават всички необходими обозначения, маркировки и други данни, в съответствие с действащото в страната законодателство и да са придружени от сертификати за качество и други документи, съгласно изискванията на българските и съответните международни норми и стандарти. Остатъчният срок на годност на доставяните стоки, към датата на доставката трябва да бъде минимум 75% от обявения от производителя на стоката върху опаковката й. Когато по време на действие на договора за обществена поръчка, държавната регулирана цена на договорен за доставка лекарствен продукт, включен в Позитивния лекарствен списък по чл. 262, ал. 5 от ЗЛПХМ, стане по-ниска от договорената, Възложителят ще заплаща лекарствения продукт по по-ниската цена, считано от датата на влизане в сила на конкретното решение на Комисията по цени и реимбурсиране. Посочените в Техническата спецификация количества на стоките от поръчката са ориентировъчни и прогнозни и не пораждат задължения на Възложителя, при изпълнение на договора, да ги поръча и закупи в този обем. Доставките на стоки при изпълнение на договора за обществена поръчка са в зависимост от конкретните потребности на Възложителя и направените от него писмени заявки за доставка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
135043.09 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”.
V.1) Дата на сключване договора
05.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, ЕИК 103267194, район „Изгрев”, ул. ”Лъчезар Станчев” № 5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда „А”, ет. 12, Република България 1000, София, Тел.: 02 8133660, E-mail: office@sopharmatrading.bg, Факс: 02 8133666

URL: www.sopharmatrading.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 135915.66 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 135043.09 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

По реда на чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„СОФАРМА ТРЕЙДИНГ” АД, ЕИК 103267194, със седалище и адрес на управление в гр. София, район „Изгрев”, ул. ”Лъчезар Станчев” № 5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда „А”, ет. 12, представлявано от изпълнителния директор Димитър Георгиев Димитров


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Правно и фактическо основание за откриване на поръчката: чл. 7, ал. 1, т. 3 и чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както и предвид необходимостта от избор на изпълнител, който да осъществи доставката на медикаменти за нуждите на лечебното заведение. Налице е основание по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП-откритата процедура е частично прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 и първоначално обявените условия не са съществено променени. С Решение № 748 от 16.10.2014 г. е открита "открита" по вид процедура с предмет „Доставка по заявка на медикаменти и медицински консумативи за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”; Обособена позиция № 2 с предмет: „Доставка по заявка на медицински консумативи за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” В определения срок за подаване на оферти за Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” не са подадени оферти. С оглед на горното с Решение № 997 от 11.12.2014 г. е прекратена процедурата за обществената поръчка в частта й по Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД” на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предвид изложените обстоятелства налице са условията на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно-откритата процедура е прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 и първоначално обявените условия не са съществено променени. Предвид изложените обстоятелства е необходимо провеждане на процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет „Доставка по заявка на медикаменти за нуждите на „Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени” ЕООД”.