Версия за печат

02718-2014-0355

BG-гр. Карлово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800122

"Южноцентрално държавно предприятие" ДП, ТП "Държавно горско стопанство Карлово", ул. "Калофер войвода" №23, За: Радослава Стефанова - юрисконсулт, Република България 4300, гр. Карлово, Тел.: 0335 96502, E-mail: dgskarlovo@ucdp-smolian.com, Факс: 0335 96531

Място/места за контакт: ТП "ДГС Карлово"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ucdp-smolian.com ; http://dgskarlovo.ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=480.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка чрез закупуване на чипинг чук, кобур - пълнител, чанта и пластмасови пластини, необходими за дърводобивна дейност на териториалните поделения на Южноцентрално държавно предприятие – гр.Смолян от област Пловдив"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на доставките: Административната сграда на ТП „ДГС Карлово” – адрес: гр. Карлово, обл. Пловдив, ул. „Калофер войвода” №23
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е:„Доставка чрез закупуване на чипинг чук, кобур - пълнител, чанта и пластмасови пластини, необходими за дърводобивна дейност на териториалното поделения на ЮЦДП гр. Смолян от област Пловдив".Предметът на поръчката включва периодична доставка на помощни средства за допълнително маркиране на дървесината при нейното експедиране - чипинг чук, кобур - пълнител, чанта и пластмасови пластини с характеристики и гаранционни срокове, описани в Техническата спецификация – Приложение №10 от съответстващата документация. Посочените в техническата спецификация – Приложение №10 количества са първоначално необходими на Възложителя. В срока на договора за периодична доставка, а именно 24 месеца от датата на подписването му, ще бъдат заявявани допълнителен брой помощни средства от посочените видове, като общата стойност на доставката не може да надвишава, определения от възложителя максимален ресурс. Всички средства за маркиране трябва да са нови, неупотребявани и опаковани поотделно за всяко териториално поделение. Териториалните поделения, попадащи в обхвата на област Пловдив, за които са предназначени средствата са: ТП „ДГС Асеновград”; ТП „ДГС Карлово”; ТП „ДГС Клисура”; ТП „ДГС Пловдив”; ТП „ДГС Първомай”; ТП „ДГС Хисар”;ТП „ДЛС Тракия” и ТП „ДЛС Кормисош". Доставките ще се извършват на място в административната сграда на ТП „ДГС Карлово” – адрес: гр. Карлово, обл. Пловдив, ул. „Калофер войвода” №23.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

16820000

Описание:

Части за машини, използвани в горското стопанство

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
110000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 241 - 423714 от 13.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 26 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ал и Ив Форест Консулт” ЕООД, с ЕИК 175410377, р-н „Надежда”, ж.к. „Надежда, Хр. Силянов”, бл. 315, вх. 5, ет. 2, ап. 58, Република България 1000, гр. София, Тел.: 0887 495332

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 110000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 110000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената стойност в настоящото обявление е прогнозна, тъй като стойността на договора се определя след изпълнението му. Към момента на сключването са известни единичните цени, а крайната цена зависи от нуждите, които ще възникнат в хода на изпълнение на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В деловодството на ТП "ДГС Карлово" е постъпила една Оферта с Вх. №156/22.01.2015г., представена от „Ал и Ив Форест Консулт” ЕООД, гр. София