Версия за печат

00753-2015-0005

BG-Свищов: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел "ОП", Мирослава Иванова - ст. експерт "ОП", Цветелина Георгиева- ст. експерт "ОП", Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=33.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Община Свищов

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Укрепване на брегова ивица в участъка от км 539 до км 540 на р. Дунав и участъка на с. Вардим – от административната сграда на „Сортови семена“ – АД, до лодкостоянката (I фаза, 30 на сто от проектната стойност)”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: с. Вардим, община Свищов
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на обществената поръчка включва: •Изработване на инвестиционен проект във фаза технически за укрепване на бреговата ивица в рамките на с. Вардим от административната сграда на „Сортови семена” АД до лодкостоянката съгласно парцеларен план на техническата инфраструктура за укрепване на бреговата ивица на р. Дунав от административната сграда на „Сортови семена” до лодкостоянката ПИ000226 по КВС на с. Вардим; •Извършване на строително-монтажните работи и дейности за I етап от т.1 до т.6 от парцеларен план на техническата инфраструктура за укрепване на бреговата ивица на р. Дунав от административната сграда на „Сортови семена” до лодкостоянката ПИ000226 по КВС на с. Вардим, съгласно изготвения от Изпълнителя, съгласуван и одобрен по съответния ред технически инвестиционен проект; •Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на строителни и монтажни работи на обекта в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията. Строежът е първа категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „ж” от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45243000, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи на съоръжения за защита на бреговата ивица
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Източник на финансиране: Целеви средства от Републиканския бюджет, съгласно ПМС 180 от 03.07.2014 г., чрез бюджета на Община Свищов. Общата прогнозна стойност на поръчката и максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя е до 790 000,00 (словом: седемстотин и деветдесет хиляди) лева без ДДС, разпределена по дейности както следва: 1. за изработване на инвестиционен проект във фаза технически за укрепване на бреговата ивица в рамките на с. Вардим от административната сграда на „Сортови семена”АД до лодкостоянката до 150 000,00 (словом: сто и петдесет хиляди) лева без ДДС. 2. за извършване на строително-монтажните работи и дейности за I етап от т.1 до т.6 от парцеларен план на техническата инфраструктура за укрепване на бреговата ивица на р. Дунав от административната сграда на „Сортови семена” до лодкостоянката ПИ000226 по КВС на с. Вардим, съгласно изготвения от Изпълнителя, съгласуван и одобрен по съответния ред технически инвестиционен проект до 633 000,00 (словом: шестстотин тридесет и три хиляди) лева без ДДС. 3. за упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на строителни и монтажни работи на обекта в съответствие с изискванията на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията до 7 000,00 (словом: седем хиляди) лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
790000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

360


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 7000,00 (словом: Седем хиляди) лева. 1.2. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: 1.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF 1.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за участие е безусловна банкова гаранция тя трябва да е със срок на валидност 300 (триста) календарни дни, считано от датата определена за краен срок за получаване на оферти. 1.3. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие в процедурата са по реда на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 2.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF 2.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е безусловна банкова гаранция, срокът на същата трябва да изтича не по-рано от 31.12.2016 година. 2.3. Съгласно разпоредбата на чл.63 от Закона за обществени поръчки условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания ще се извършват по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя, както следва: а) Първо плащане след представяне на техническия инвестиционен проект на възложителя в размер на цената за изработване на технически инвестиционен проект в срок до 30 (тридесет) календарни дни и представяне на оригинална фактура за дължимата сума и приемно-предавателен протокол, подписан от главния архитект на Община Свищов. б) Междинни плащания се извършват само за действително извършени и с необходимото качество видове работи в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на представяне на двустранно подписани протоколи за приемане на извършени СМР и оригинална фактура. Сумата на междинните плащания не може да надвишава 95% от цената за изпълнение на строително-монтажните работи и дейности за I етап. в) Окончателното плащане в размер на 5 (пет) % от цената за изпълнение на строително-монтажните работи и дейности за I етап се извършва от Възложителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа обр. 15 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) без забележки за I етап и представяне на оригинална фактура. г) Цената за упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажните работи и дейности за I етап се извършва от Възложителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа обр. 15 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ бр. 72 от 2003 г.) без забележки за I етап и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е представило оферта. 3. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, тогава участниците в обединението представят договор за обединение Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 4. Договора за създаване на обединение, трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници (членове) в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 4.2. гарантират, че всички членове на обединението са солидарно отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; 4.3. гарантират, че представляващият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 4.4. гарантират, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; 4.5. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора и в определеният в договора за възлагане гаранционен срок. 5. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява участниците в обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението, след подаването на офертата. 6. Когато не е приложен договор за създаване на обединение, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените в т.4 условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка и офертата му няма да бъде разгледана. 7. Лице, което участва в обединение, или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. 8. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника. 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. 4. Когато участникът в процедурата е обединение – оригинал на договора за създаване на обединението с нотариална заверка на подписите на участниците в него, или нотариално заверено копие от този договор. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението следва да се представи пълномощно, подписано от лицата в обединението, в което се посочва представляващият в оригинал с нотариална заверка на подписите, или нотариално заверено копие на пълномощното. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Документи доказващи минималното изискване за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1 от ЗОП – описани в Раздел III.2.2.) лява част от настоящото обявление. 7. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1 от ЗОП – описани в Раздел III.2.3.) лява част от настоящото обявление. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. 11. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва документите в офертата на участника, когато те са подписани от пълномощник. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: 14. Ценово предложение. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП и по чл.47, ал.2, т. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът доказва минималното изискване за икономическото и финансовото състояние със следният документ: Удостоверение от банка за наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не по-малък от 380 000 лв. – в оригинал, издадено не по-рано от 1 месец считано от датата определена за краен срок за получаване на оферти. Участникът трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например: пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следното минимално изискване за икономическото и финансовото състояние: Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не по-малък от 380 000 лв. (словом: триста и осемдесет хиляди лева). * Участн. може да докаже съотв. си с изискв. за финансово и икономическо състояние с възможн. на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен докум., опред. от възложителя за доказване на съотв. възм., участн. представя доказат., че при изпълнен. на поръчката ще има на разполож. ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посоч. подизпълн., свързани предпр. и др. лица, независимо от правната връзка на участн. с тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът доказва минимални изисквания за технически възможности и квалификация посочени със следните документи: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.2 ЗОП и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2006 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи първа категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, буква „ж” от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 от 30.07.2003 за номенклатурата на видовете строежи. В случай, че участникът физическо или юридическо лице, не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи доказателства удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 3. Копия на сертификати за внедрени системи за управление на качеството, околната среда, за управление на здравето и безопасността при работа или еквиваленти сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество, за опазване на околната среда или за здраве и безопасност при работа – копия заверени с гриф „Вярно с оригинала” от участника. 4. Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. За лицата посочени в декларацията задължително се прилага декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт и собственоръчно подписана автобиография. Ако лице, представило декларация за ангажираност в екипа на участник подаде самостоятелна оферта, този участник ще бъде отстранен от участие при възлагането на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка и офертата му няма да бъде разглеждана.
Минимални изисквания: Участн. трябва да отговаря на сл. миним. изисквания за техн. възм. и квалиф. 1. Участн. да има изпълнено едно строителство през посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предм. на поръчката. Под „строит., което е еднакво или сходно с предмета на поръчката“, следва да се разбира: строителство на брегоукрепително съоръжение. 2. Участн. трябва да регистр. в ЦПРС за изпълнението на строежи І категория, съгл. чл.137, ал.1, т.1, буква „ж” от ЗУТ и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенкл. на видовете строежи и да притежава удост. за тях, съгл. ЗКС, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008 г. или съотв. регистър на държава членка на ЕС, или еквив. документ на др. държава страна по Спор. за Европ. икон. простр., с обхват на дейностите съотв. на изпълнение на строежи І катег. по смисъла на чл. 137 от ЗУТ. * В случай, че участн. е обед. или конс., който не е ЮЛ, мин. изискване за регистр. в ЦПРС за изпълнението на строежи І катег., съгл. чл.137, ал.1, т.1, буква „ж” от ЗУТ и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенкл. на видовете строежи, се прилага за този член на обедин., който ще изпълнява дейностите по СМР съгл. договора за създаване на обедин. 3. Участн. в проц. следва да има внедр. следн. системи: - ISO 9001:2008 или еквив. за внедр. система за управл. на качеството с обхват строит., реконстр., рем. работи. - ISO 14001:2004 или еквив. за внедр. система за управл. на околн. среда с обхват строит., реконстр., рем. работи. - OHSAS 18001:2007 или еквив. за внедр. система за управл. на здравето и безоп. при работа с обхват строит., реконстр., рем. работи. 4. Участн. трябва да разполага със сл. техн. лица, които ще използва за извършв. на строителството: 1) Технически ръководител в съотв. с чл.163а от ЗУТ: - да притежава образов.-квалиф. степен „магистър”, със специалност „Хидротехнически съоръжения” или еквив. съгл. изискв. на Наредба за усл. и реда за признаване на правосп. в областта на устройств. планиране и инвест. проектиране на лица с проф. квалиф. „архитект”, съотв. „инженер”, придобита в държава - членка на ЕС, на Европ. иконом. пространство, в Швейцария и в трети държави, приета с ПМС №219 от 17.10.2005 г.; - да е бил техн. ръководител в съотв. с чл.163а от ЗУТ при изпълнението на СМР на минимум едно брегоукрепително съоръжение. 2) Координатор по безопасност и здраве: - да отговаря на изискв. по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 за мин. изискв. за здравосл. и безопасни условия на труд при извършв. на СМР; - да притежава проф. опит на подобна позиция минимум 1 г.; - да притежава валидно удостов. за извършване на дейност, съобр. изискв. на ЗБУТ. 3) Отговорник по контрола на качеството: - да отговаря на изискв. на чл. 163а, ал. 2 от ЗУT; - да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството в обл. на строителството. * Участн. трябва да посочи отделни технич. лица, едно технич.лице не може да съвместява две позиции. 5. Участн. да има на разпол. минимум по един проектант с пълна проект. правосп., който ще израб. работният проект за следн. проектни части: Част: Хидротехн. и конструктивна; Част: Инж. геология и хидрогеология; Част: ПБЗ; Част: Геодезия; Част: Пожарна безопасност; Част: Временна организ. на движението; Част: План за управление на строителните отпадъци. * Участн. може да докаже съотв. си с изискв. за техн. възм. и/или квалиф. с възможн. на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен докум., опред. от възложителя за доказване на съотв. възм., участн. представя доказат., че при изпълнен. на поръчката ще има на разполож. ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посоч. подизпълн., свързани предпр. и др. лица, независимо от правната връзка на участн. с тях. ** При участие на обедин., които не са ЮЛ, съотв. с крит. за подбор се доказва от един или повече от участн. в обедин. В случ. по чл. 49 от ЗОП изискв. за регистр. се доказва от участн. в обедин., който ще изпълни съотв. дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (КО1) Обща цена за изпълнение на поръчката – тежест в комплексната оценка 50 %; тежест: 50
Показател: (КО2) Общ срок за изпълнение на поръчката – тежест в комплексната оценка 20%; тежест: 20
Показател: (КО3) Техническо предложение за изпълнение на поръчката – тежест в комплексната оценка 30 %. КО3 = А+Б+В, където: Подпоказател (А) – „Методология и организация на цялостното изпълнение на предмета на поръчката”, с максимален брой точки 10; Подпоказател (Б) – „Методи и организация на текущия контрол от изпълнителя на качеството на материалите и на дейностите при изпълнение на поръчката”, с максимален брой точки 10. Подпоказател (В) – „Управление на риска”, с максимален брой точки 10.; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

300

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1 на административната сграда на Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ