Версия за печат

00115-2015-0002

BG-Русе: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Лилия Пъргова - гл. експерт отдел ТИИК, тел. 082 881 677; Моника Петрова - мл. експерт отдел "Обществени поръчки", тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881677, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмет: „Обществен паркинг в съществуващи подземни нива от Театрален комплекс“. Поръчката предвижда изпълнението на СМР за обособяването на самостоятелен обект - обществен паркинг, като функциониращ първи етап от бъдещ Търговско–административен комплекс, както и връзката му със съседното застрояване в другите блокове на Театралния комплекс и съседните улици. До момента са изпълнени в груб строеж до кота 0.00 подземните нива на комплекса и двупосочната рампа към тях. Строежът е замразен, защитен и обезопасен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет: „Обществен паркинг в съществуващи подземни нива от Театрален комплекс“. Поръчката предвижда изпълнението на СМР за обособяването на самостоятелен обект - обществен паркинг, като функциониращ първи етап от бъдещ Търговско–административен комплекс, както и връзката му със съседното застрояване в другите блокове на Театралния комплекс и съседните улици. До момента са изпълнени в груб строеж до кота 0.00 подземните нива на комплекса и двупосочната рампа към тях. Строежът е замразен, защитен и обезопасен.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45223300

Описание:

Строителни и монтажни работи по изграждане на паркинг

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обща прогнозна стойност на поръчката – 418 735,21 лв. без ДДС или 502 482,25 лв. с ДДС. Начин на образуване на предлаганата цена: Участниците да предложат цена за изпълнение на поръчката в лева без ДДС, която да не надхвърля посочената прогнозна стойност. Участниците да представят количествено-стойностна сметка за видовете СМР на хартиен и електронен носител (формат „xls”). В единичните цени да се включат всички операции, които технологично са необходими за извършване на конкретния вид СМР до окончателното му завършване, освен ако не са подадени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ като отделна операция. В случай, че в единичната цена не са включени цени на съпътстващи операции, необходими за извършване на дадения вид СМР, същите ще се извършват за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички непредвидени разходи са за сметка на изпълнителя. Участниците предварително се запознават със състоянието на строежа на място, за което представят декларация.

Прогнозна стойност без ДДС
418735.21 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя следните гаранции: Гаранция за участие – 1% от прогнозната стойност на поръчката, а именно – 4187,35 без ДДС. oГаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

На заплащане подлежи действително изпълненото СМР. Предвижда се плащанията по договора да бъдат: Авансово плащане - 20% от предложената цена за изпълнение на поръчката, което се превежда на изпълнителя след сключване на договора и представяне на фактура, в срок до 15 календарни дни. Авансът се приспада процентно от следващите плащания. Междинни плащания – в размер до 70% от договорената цена, които се превеждат на изпълнителя в срок до 15 календарни дни след представяне на: 1. Протокол за действително изпълнени СМР по образец на Възложителя / бивш акт обр.19/- подава се на електронен носител формат “xls” /MS Office Excel/ и на хартиен такъв, подписан от Изпълнителя, Строителния надзор и Инвеститорския контрол; 2. Данъчна фактура. Окончателно – разликата между договорената цена и преведените авансово и междинни плащания в срок до 15 календарни дни след представяне на: 1. Протокол за действително изпълнено СМР по образец на Възложителя / бивш акт обр.19/- подписан от Изпълнителя, Строителния надзор и Инвеститорския контрол; 2. Акт обр.15; 3.Данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47 ал. 1 и ал. 2, т.1 - 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим; не е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация за участие. Всяка оферта се изготвя по приложения към настоящата документация за участие в процедурата Образец и следва да съдържа следното:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, както и Декларация, че са запознати със състоянието на строежа и Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение и ако е приложимо декларация от участника за конфиденциалност на информацията, съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на обекти по 137, ал. 1, т. 1, буква "м" от Закона за устройство на територията за изпълнение на строежи I група, I-ва категория.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Не е приложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие на Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; Копие на Сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи I група, I категория.
Минимални изисквания: Участникът да разполага със Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; Участникът да представи Сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на обекти по 137, ал. 1, т. 1, буква "м" от Закона за устройство на територията за изпълнение на строежи I група, I-ва категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Предлагана цена” (ПЦ); тежест: 40
Показател: „Техническо предложение” (ТП); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.ruse-bg.eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” № 6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна. Лицата могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ