00115-2015-0002
Технически редакции | ||
11.02.2015 14:13 ч. : | 11/02/2015 14:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.02.2015 14:13 ч. : | 11/02/2015 14:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Лилия Пъргова - гл. експерт отдел ТИИК, тел. 082 881 677; Моника Петрова - мл. експерт отдел "Обществени поръчки", тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881677, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предмет: „Обществен паркинг в съществуващи подземни нива от Театрален комплекс“. Поръчката предвижда изпълнението на СМР за обособяването на самостоятелен обект - обществен паркинг, като функциониращ първи етап от бъдещ Търговско–административен комплекс, както и връзката му със съседното застрояване в другите блокове на Театралния комплекс и съседните улици. До момента са изпълнени в груб строеж до кота 0.00 подземните нива на комплекса и двупосочната рампа към тях. Строежът е замразен, защитен и обезопасен.
Възлагане на обществена поръчка
Предмет: „Обществен паркинг в съществуващи подземни нива от Театрален комплекс“. Поръчката предвижда изпълнението на СМР за обособяването на самостоятелен обект - обществен паркинг, като функциониращ първи етап от бъдещ Търговско–административен комплекс, както и връзката му със съседното застрояване в другите блокове на Театралния комплекс и съседните улици. До момента са изпълнени в груб строеж до кота 0.00 подземните нива на комплекса и двупосочната рампа към тях. Строежът е замразен, защитен и обезопасен.
45223300
Описание:
НЕ
НЕ
Обща прогнозна стойност на поръчката – 418 735,21 лв. без ДДС или 502 482,25 лв. с ДДС. Начин на образуване на предлаганата цена: Участниците да предложат цена за изпълнение на поръчката в лева без ДДС, която да не надхвърля посочената прогнозна стойност. Участниците да представят количествено-стойностна сметка за видовете СМР на хартиен и електронен носител (формат „xls”). В единичните цени да се включат всички операции, които технологично са необходими за извършване на конкретния вид СМР до окончателното му завършване, освен ако не са подадени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ като отделна операция. В случай, че в единичната цена не са включени цени на съпътстващи операции, необходими за извършване на дадения вид СМР, същите ще се извършват за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички непредвидени разходи са за сметка на изпълнителя. Участниците предварително се запознават със състоянието на строежа на място, за което представят декларация.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят определя следните гаранции: Гаранция за участие – 1% от прогнозната стойност на поръчката, а именно – 4187,35 без ДДС. oГаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС
На заплащане подлежи действително изпълненото СМР. Предвижда се плащанията по договора да бъдат: Авансово плащане - 20% от предложената цена за изпълнение на поръчката, което се превежда на изпълнителя след сключване на договора и представяне на фактура, в срок до 15 календарни дни. Авансът се приспада процентно от следващите плащания. Междинни плащания – в размер до 70% от договорената цена, които се превеждат на изпълнителя в срок до 15 календарни дни след представяне на: 1. Протокол за действително изпълнени СМР по образец на Възложителя / бивш акт обр.19/- подава се на електронен носител формат “xls” /MS Office Excel/ и на хартиен такъв, подписан от Изпълнителя, Строителния надзор и Инвеститорския контрол; 2. Данъчна фактура. Окончателно – разликата между договорената цена и преведените авансово и междинни плащания в срок до 15 календарни дни след представяне на: 1. Протокол за действително изпълнено СМР по образец на Възложителя / бивш акт обр.19/- подписан от Изпълнителя, Строителния надзор и Инвеститорския контрол; 2. Акт обр.15; 3.Данъчна фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47 ал. 1 и ал. 2, т.1 - 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Участникът да не е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим; не е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Русе, пл. Свобода 6, ет. 3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.ruse-bg.eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” № 6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна. Лицата могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 7 (седем) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
11.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ