Версия за печат

00692-2014-0019

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Боян Авджийски/Евгени Чалов, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Катетеризационна лаборатория към Клиника по кардиология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за нуждите на Катетeризационна лаборатория към Клиника по кардиология при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е от сключване на договор до 10.11.2015 година, при периодично извършващи се заявки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 3 календарни дни от получаване на заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по - малък от 75% от обявения от производителя към датата на доставката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
187488 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 036 - 058716 от 18.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 226 - 398963 от 22.11.2014 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 154 - 276333 от 13.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП-5 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Обособени позиции №1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Новимед" ООД, ЕИК: 130551238, ж.к.Манастирски ливади Б, бл. 65, сграда Евроцентър, ет. 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 4219069, Факс: 02 4219070

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 184608 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 9
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДОП-6 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Обособена позиции №13
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.01.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РСР" ЕООД, ЕИК: 121706547, ул. "Виктор Григорович" №3, ет. 1, ап. 2, България 1000, София, Тел.: 02 9515976, Факс: 02 9515976

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2880 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 9
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. РСР ЕООД, ЕИК: 121706547 2. Новимед' ООД, ЕИК: 130551238