Версия за печат

00211-2015-0001

BG-Хасково: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: инж. Валери Милков - гл. експерт "Енергетика", Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603371, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://87.126.231.137:8080/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=kfXNRY2Nb7I%3d.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущ ремонт и поддържане на мрежите и съоръженията за улично осветление на територията на Община Хасково

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: територията на Община Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по текущата поддръжка, експлоатация и ремонт на уличното осветление в гр. Хасково и съставните селища на Община Хасково. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са: -Контрол, мониторинг на състоянието и грижа за безопасна експлоатация на съществуващи съоръжения.; -Откриване и отстраняване на кабелни повреди на улично осветление; -Направа на съединителни муфи до 1 kV; -Откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично осветление; -Ремонт на осветителни тела; -Подмяна на осветители и осветителни тела за улично осветление; -Настройка на часовници за улично осветление; -Ремонт на комутационна апаратура в касетки и електрически табла за улично осветление; - Почистване на клони на въздушни мрежи за улично осветление и около осветителни тела; -Извършване на текущ ремонт и профилактика на улично осветление; -Осигуряване на аварийни групи и дежурства по време на почивни и официални празнични дни; -Извършване на проучвателна дейност с цел възстановяване на съществуващи не работещи стари съоръжения за улично осветление. –Други видове дейности свързани с поддръжката на улично осветление (при необходимост и по заявка на Възложителя).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50232100

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно посоченото в документацията

Прогнозна стойност без ДДС
375000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата. Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 3 750 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, той трябва да представи в офертата си оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност поне 150 дни от крайният срок за подаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Хасково Банка: RZBBBGSF Райфайзенбанк (България), клон Хасково IBAN: BG50RZBB91553320000130. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от максималната прогнозна стойност на договора и представлява сумата в размер на 11 250 лв. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Хасково Банка: RZBBBGSF Райфайзенбанк (България), клон Хасково IBAN: BG50RZBB91553320000130. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност поне 60 дни след крайния срок за изпълнение на договора. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложени в документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финасира от бюджета на Община Хасково. Начина на разплащане е посочен в документацията за обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не се предвижда.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Отстранява се от участие в процедурата участникът, за който е налице поне едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” до б. „д” , т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 1, ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП, а именно: 1.Той или неговият управител, съответно лице/ата с управленски/представителни функции, включително и прокурист е/са осъден/и с влязла в сила присъда, освен ако е/са реабилитиран/и за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително за изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК; -за подкуп по чл. 301 – 307 от НК; -за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; -за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК; -за престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от НК; 2.Обявен е в несъстоятелност; 3.Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния кодекс към държавата и Община Хасково, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 5. Е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6.E свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП;7. E сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника, което включва: - посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата Забележка: В представянето си участникът следва да посочи и: - телефон за връзка, както и наименование на обслужваща банка, IBAN, BIC код и титуляр на сметка. - в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице – съдружниците, чрез които ще се доказват изискванията за икономическото и финансово състояние и техническите възможности и квалификация 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП. 4.Договор за обединение, а ако в него не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Забележка: представя се само ако участникът е обединение, което не е ЮЛ. 5.Пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация, в случай, че не е законен представител. 6.Удостоверение за регистрация по ЗДДС (ако е налична такава). 7.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП. 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 10.Декларация за участие на подизпълнител/и, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща информация относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващите на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка – представя се само ако ще се ползват подизпълнители. 11.Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие и условията в клаузите на проекта на договор. 12.Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката- представя се само ако ще се ползват подизпълнители. 13.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 14.Удостоверение от Камарата на строителите в България, за вписване в централния професионален регистър на строителя, за определените СМР, посочени в Националния класификатор на икономическите дейности за строежи трета група - строежи от енергийната инфраструктура – трета категория или еквивалентен документ за вписване в съответния регистър на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в която е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по т. 2, т.3, т.8 и т.9 се представят за всяко физическо и юридическо лице включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се предвижда
Минимални изисквания: не се предвижда
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (считано от датата на подаване на офертата), включително стойностите, датите и получателите Забележка: Към списъка се прилагат доказателства за извършените услуги, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Декларация, съдържаща списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. 4.Сертификат по системата за качество ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5.Сертификат по системата за околна среда 14001:2009 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1.Участниците да имат изпълнени не по-малко от 2 услуги за последните 3 години, с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. Забележка: под „сходен предмет“ се разбира изграждане на улично и/или парково осветление, СМР – ремонт и/или поддръжка на съоръжения за външно изкуствено осветление. 2.Участниците да имат на разположение минимален състав на техническите лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката от 10 (десет) човека, включващ: -технически ръководител – 1 бр. -машинист на автовишка – 3 бр. -електромонтьор – 5 бр. -технически сътрудник – 1 бр. Техническите лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, да имат следната степен на професионална квалификация и професионален опит както следва: -1 бр. технически ръководител с минимум пета квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум пет години професионален стаж като технически ръководител в областта на строителството. -3 бр. машинисти на автовишка с минимум втора квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум една година професионален стаж като машинист на автовишка. -3 бр. електромонтьори с минимум пета квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум три години професионален стаж като електромонтьор. -2 бр. електромонтьори с минимум четвърта квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум три години професионален стаж като електромонтьор. 3.Участниците да разполагат със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: -3 бр. Автовишки, една от които с минимална работна височина 22 м. -1 бр. Електроагрегат подвижен. -2 бр. Автомобил лекотоварен с минимална товароподемност 1,0 тон. -1 бр. Автокран с минимална работна височина 10 метра и товароподемност 1,5 тона 4.Участниците следва да представят валиден сертификат по системата за качество ISO 9001: 2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и с обхват съобразно предмета на поръчката – изграждане и/или поддръжка и ремонт на мрежи и съоръжения за улично осветление. 5.Участниците следва да представят валиден сертификат по системата за околна среда ISO 14001: 2009 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда и с обхват съобразно предмета на поръчката – изграждане и/или поддръжка и ремонт на мрежи и съоръжения за улично осветление.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за устройство на територията и Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Качествени критерии; тежест: 50
Показател: Икономически критерии; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589070 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.03.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача.Възложителят не изисква документацията за участие да се получава на място. В случай, че някое лице е поискало да получи документацията ще му бъде предоставена и изпратена за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат документацията за участие и изпращат на възложителя ведно с искането и документ за платена документация в размер на 6 лв. с включен ДДС. Сумата се превежда по банков път на банковата сметка на Община Хасково в "Райфайзенбанк (България)" ЕАД, клон Хасково, IBAN – BG05 RZBB 9155 8420000 107, BIC - RZBBBGSF, код на плащане 44-80-90.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.03.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Хасково, пл."Общински" № 1, заседателна зала 2-ри етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, представителите на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6 300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ