00761-2015-0002
Технически редакции | ||
09.02.2015 17:16 ч. : | 09/02/2015 17:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.02.2015 17:16 ч. : | 09/02/2015 17:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Сапарева баня: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Сапарева баня, ул. "Германея" № 1, За: инж. Радка Георгиева, България 2650, гр. Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0707 23480
Място/места за контакт: гр. Сапарева баня, ул. "Германея" № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.
Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Избор на изпълнител за услуга с предмет: Повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация чрез организиране и провеждане на обучения по проект с наименование: Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката включва организация и провеждане на следните обучения: Модул /Teмa 1: Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации и постигане на общи цели“ за 33 служители на община Сапарева баня; Модул /Тема 2 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Прилагане на Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация (обучение за всички нива в администрацията)“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул /Тема 3 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS WORD 2003 към MS WORD 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул/Тема 4 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS EXCEL 2003 към EXCEL 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул/Тема 5 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите“ за 4 служители на община Сапарева баня; Модул/Тема 6 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Машинопис“ за 20 служители на община Сапарева баня.
80000000, 80400000
Описание:
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката включва организация и провеждане на следните обучения: Модул 1: Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации и постигане на общи цели“ за 33 служителя на община Сапарева баня; - Модул 2 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Прилагане на Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация (обучение за всички нива в администрацията)“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул 3 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS WORD 2003 към MS WORD 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул 4 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS EXCEL 2003 към EXCEL 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул 5 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите“ за 4 служители на община Сапарева баня; Модул 6 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Машинопис“ за 20 служители на община Сапарева баня.
НЕ
4
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие и изпълнение на договора Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) парична сума по сметка или в касата на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие е сума в размер на 750,00 лева (седемстотин и петдесет лева). Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася на каса или по следната набирателната сметка на община Сапарева Баня: УНИКРЕДИТ БУЛБАНКБанков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от РОП”. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; - е със срок на валидност най-малко 1 (един) месец, след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Настоящата обществена поръчка е в резултат на изпълнение и се финансира по проект: „Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”", договор № М13-22-166/25.08.2014, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ - Авансово плащане /в размер на 20% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на сключване на договора и издаване на надлежно оформена фактура от страна на Изпълнителя; - I-во междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет ) работни дни след представяне на оформена фактура от страна на Изпълнителя, придружена от междинен доклад за изпълнените дейности , одобрен от Възложителя с приемо-предавателен протокол . - II-ро междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет ) работни дни след представяне на оформена фактура от страна на Изпълнителя, придружена от междинен доклад за изпълнените дейности , одобрен от Възложителя с приемо-предавателен протокол. - Окончателно плащане в размер на 40% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет ) работни дни след приключване изпълнението на предмета на поръчката, след представяне от Изпълнителя на фактура оригинал, придружена с опис на обученията, приемо-предавателен протокол,придружен с анкетни карти и обобщена информация от тях, присъствени листи, снимков материал и други доказателствени материали за изпълнението на обученията и изготвен окончателен доклад за изпълнените дейности.
Не се поставят изисквания за учредяване на юридическо лице, в случай, че участник в процедурата е обединение.
1.В обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на посочените в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие, и за които не са налице: - обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС”; - обстоятелства по чл. 106, § 1, букви (б), (в), (е), чл. 107, § 1, буква (б) и чл. 109, § 2 буква (а) от Регламент (ЕС, Евратом) №966/2012г. на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 2. Възложителят отстранява от участие във възлагането на обществената поръчка участници, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); 3. Съгласно чл.47, ал.1 от ЗОП възложителят отстранява от участие в откритата процедура, участник, който :3.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 3.2. е обявен в несъстоятелност; 3.3.е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;3.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган; 4. Съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който:4.1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 4.2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 4.3. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 4.4. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 5. Съгласно чл.47, ал.5 от ЗОП не могат да участват в Откритата процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 5.1. при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;5.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси;
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
00761-2015-0002
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
гр. Сапарева баня, община Сапарева баня, ул. "Германея" № 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”", договор № М13-22-166/25.08.2014, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
3. Експерт методист по модул /тема/ „Преминаване от MS Word 2003 към MS Word 2010”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на комуникациите и/или информатика и/или информационни технологии, ИТ технологиите или еквивалентни науки и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Преминаване от MS Word 2003 към MS Word 2010”. 4. Експерт методист по модул /тема/ „Преминаване от MS Excel 2003 към MS Excel 2010”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на комуникациите и/или информатика и/или информационни технологии, ИТ технологиите или еквивалентни науки и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Преминаване от MS Excel 2003 към MS Excel 2010”. 5. Експерт методист по модул /тема/: „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите” : Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на комуникациите и/или информатика и/или информационни технологии, ИТ технологиите или еквивалентни науки и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите”. 6. Експерт обучител по модул /тема/ „МАШИНОПИС”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на педагогическите науки, хуманитарните, стапански, технически или еквивалентни и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „МАШИНОПИС” . Процедурата, попада в праговете по чл. 14, ал.3 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Сапарева баня (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.saparevabanyа.bg – профил на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Крайния срок за подаване на жалби е уреден в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.
09.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ