Версия за печат

00761-2015-0002

BG-гр. Сапарева баня: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул. "Германея" № 1, За: инж. Радка Георгиева, България 2650, гр. Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0707 23480

Място/места за контакт: гр. Сапарева баня, ул. "Германея" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на изпълнител за услуга с предмет: Повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация чрез организиране и провеждане на обучения по проект с наименование: Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: община Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва организация и провеждане на следните обучения: Модул /Teмa 1: Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации и постигане на общи цели“ за 33 служители на община Сапарева баня; Модул /Тема 2 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Прилагане на Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация (обучение за всички нива в администрацията)“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул /Тема 3 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS WORD 2003 към MS WORD 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул/Тема 4 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS EXCEL 2003 към EXCEL 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул/Тема 5 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите“ за 4 служители на община Сапарева баня; Модул/Тема 6 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Машинопис“ за 20 служители на община Сапарева баня.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80400000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Образование за възрастни и други образователни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва организация и провеждане на следните обучения: Модул 1: Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации и постигане на общи цели“ за 33 служителя на община Сапарева баня; - Модул 2 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Прилагане на Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация (обучение за всички нива в администрацията)“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул 3 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS WORD 2003 към MS WORD 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул 4 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на компютърно обучение на тема „Преминаване от MS EXCEL 2003 към EXCEL 2010“ за 20 служители на община Сапарева баня; Модул 5 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите“ за 4 служители на община Сапарева баня; Модул 6 - Повишаване на квалификацията на служителите на община Сапарева баня чрез организиране и провеждане на обучение на тема „Машинопис“ за 20 служители на община Сапарева баня.

Прогнозна стойност без ДДС
79241.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие и изпълнение на договора Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) парична сума по сметка или в касата на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие е сума в размер на 750,00 лева (седемстотин и петдесет лева). Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася на каса или по следната набирателната сметка на община Сапарева Баня: УНИКРЕДИТ БУЛБАНКБанков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от РОП”. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; - е със срок на валидност най-малко 1 (един) месец, след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка е в резултат на изпълнение и се финансира по проект: „Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”", договор № М13-22-166/25.08.2014, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ - Авансово плащане /в размер на 20% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на сключване на договора и издаване на надлежно оформена фактура от страна на Изпълнителя; - I-во междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет ) работни дни след представяне на оформена фактура от страна на Изпълнителя, придружена от междинен доклад за изпълнените дейности , одобрен от Възложителя с приемо-предавателен протокол . - II-ро междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет ) работни дни след представяне на оформена фактура от страна на Изпълнителя, придружена от междинен доклад за изпълнените дейности , одобрен от Възложителя с приемо-предавателен протокол. - Окончателно плащане в размер на 40% от стойността на договора в срок до 20 (двадесет ) работни дни след приключване изпълнението на предмета на поръчката, след представяне от Изпълнителя на фактура оригинал, придружена с опис на обученията, приемо-предавателен протокол,придружен с анкетни карти и обобщена информация от тях, присъствени листи, снимков материал и други доказателствени материали за изпълнението на обученията и изготвен окончателен доклад за изпълнените дейности.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставят изисквания за учредяване на юридическо лице, в случай, че участник в процедурата е обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.В обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на посочените в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие, и за които не са налице: - обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС”; - обстоятелства по чл. 106, § 1, букви (б), (в), (е), чл. 107, § 1, буква (б) и чл. 109, § 2 буква (а) от Регламент (ЕС, Евратом) №966/2012г. на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 2. Възложителят отстранява от участие във възлагането на обществената поръчка участници, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); 3. Съгласно чл.47, ал.1 от ЗОП възложителят отстранява от участие в откритата процедура, участник, който :3.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 3.2. е обявен в несъстоятелност; 3.3.е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;3.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган; 4. Съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който:4.1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 4.2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 4.3. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 4.4. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 5. Съгласно чл.47, ал.5 от ЗОП не могат да участват в Откритата процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 5.1. при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;5.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В плик № 1 се поставят документите за доказване на съответствието на участника с изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1 до 3, т.5, т.6, т. 8 и т. 12-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Обр. № 1). В списъка се посочват всички представени от него документи. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран; Представяне на участника по Обр.№ 2), което включва декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена по Обр. № 2.1 ; Заверено копие от договор за обединение подписан от лицата, включени в обединението (ако е приложимо), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато офертата не е подписана от представляващия участника). Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Обр. № 3; Доказателства за технически възможности и квалификация на участника, които задължително включват: Списък по Обр.№ 6 на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години.Списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на услугата предмет на обществената поръчка (Образец № 7), с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Декларация от всеки от членовете на екипа за ангажираност (Образец № 8), попълва се от всеки експерт, посочен в списъка по образец № 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, в случаите, в които участникът ще ползва подизпълнители (Обр.№ 4).Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежен документ или оригинал на банковата гаранция за участие (Обр.№ 9);Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Обр.№ 5. Декларация (Обр. № 14);Декл. (Обр. № 15);Декларация (Обр. № 16);Декларация (Обр. № 17); Документите в плик № 1 се представят в оригинал или заверено от участника копие. Всички декларации се представят в оригинал и се подписват по реда и от лицата, посочени в настоящите указания. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по чл.56, ал.1, т.5 от ЗОП се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а документите по чл.56, ал.1, т.1, б. „а” и „б” се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП,което трябва да бъде изготвено съобразно Образец № 11, при съблюдаване на пълното описание на предмета на поръчката и техническата спецификация. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо) – в свободен текст.Плик № 3 Предлагана цена по обр. № 12 в съответствие с чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват: 1. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години по Образец № 6, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите на услугите, датите и получателите, заедно с доказателство /удостоверение/ за извършената услуга, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на удостоверенията с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. 2. Kопие от стандарт ISO 9001:2008 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 3.Списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на услугата (Образец № 7), с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 4.Декларация от всеки от членовете на екипа за ангажираност на експерт (Образец № 8), попълва се от всеки експерт, посочен в списъка по образец № 7.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата минимум три услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката (услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения и/или семинари и/или курсове и/или логистично осигуряване на мероприятия за възрастни. 2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум провеждане на обучения. 3.Участникът трябва да има на разположение за срока на изпълнение на поръчката екип от ключови експерти , притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, пряко ангажирани за изпълнението на услугата: 1.Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания:Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в областта на педагогически науки или в област еквивалентна на посочената;минимум 5 (пет) годишен, организационен и/или управленски опит, свързан с подготовка, организиране и провеждане на обучения и/или семинари и/или курсове за възрастни. 2.Ключов експерт - Координатор на дейностите по логистика на обученията, отговарящ на следните изисквания:Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в областта на стопанско- икономическите науки или в области еквивалентни на посочените; минимум 3 (три) годишен опит в подготовката, организирането и провеждането на обучения, семинари , курсове и логистично осигуряване на мероприятия. 3. Ключов експерт за Дизайн и разработване на Електронни портали за обучение: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна в областта на Електронни системи за обучение, Информатика, Компютърни науки,Компютърна техника и технологии, Информационни и комуникационни системи и технологии или еквивалентни и опит в разработването на софтуерни портали за електронно обучение: минимум 3 години . 4. Ключов експерт за Разработване на електронно обучение: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в следните области Електронни системи за обучение, Информатика, Компютърни науки, Компютърна техника и технологии, Информационни и комуникационни системи и технологии или еквивалентни и опит в разработването на софтуерни системи за електронно обучение: минимум 3 години . Обучителният екип трябва да отговаря на следните изисквания: 1.Експерт Обучител по модул /тема/ „Практически умения за ефективна комуникация и постигане на общи цели”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на хуманитарните, социални, обществени науки или еквивалентни и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Практически умения за ефективна комуникация и постигане на общи цели”. 2.Експерт методист по модул „Прилагане на наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението на служители в държавната администрация” : Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на публично-правните науки и/или стопанските науки или еквивалентни и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Прилагане на наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението на служители в държавната администрация”. Виж т. VI.3) допълнителна информация от обявлението- за останалата част и изискванията за лицата от обучителния екип .
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложение за изпълнение на дейностите по предоставяне на обученията-Кт1; тежест: 25
Показател: Методика за провеждане на обученията,оценка на предложената програма и съдържание на курсовете-Кт2; тежест: 25
Показател: Предложен срок в календарни дни за предоставяне на електронни курсове-Кт3; тежест: 10
Показател: Предложена цена -Кц; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2015-0002

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 646689 от 04.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.03.2015 г.  Час: 09:00
Място

гр. Сапарева баня, община Сапарева баня, ул. "Германея" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”", договор № М13-22-166/25.08.2014, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

3. Експерт методист по модул /тема/ „Преминаване от MS Word 2003 към MS Word 2010”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на комуникациите и/или информатика и/или информационни технологии, ИТ технологиите или еквивалентни науки и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Преминаване от MS Word 2003 към MS Word 2010”. 4. Експерт методист по модул /тема/ „Преминаване от MS Excel 2003 към MS Excel 2010”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на комуникациите и/или информатика и/или информационни технологии, ИТ технологиите или еквивалентни науки и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Преминаване от MS Excel 2003 към MS Excel 2010”. 5. Експерт методист по модул /тема/: „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите” : Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на комуникациите и/или информатика и/или информационни технологии, ИТ технологиите или еквивалентни науки и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „Добри практики от Европа в електронното управление и оперативната съвместимост на системите”. 6. Експерт обучител по модул /тема/ „МАШИНОПИС”: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна със специалност в областта на педагогическите науки, хуманитарните, стапански, технически или еквивалентни и опит в преподаването: минимум 3 години и проведени поне 3 обучения по темата или сходни с темата на обучение „МАШИНОПИС” . Процедурата, попада в праговете по чл. 14, ал.3 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Сапарева баня (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.saparevabanyа.bg – профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайния срок за подаване на жалби е уреден в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ