Версия за печат

00338-2015-0001

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37А, За: инж.Емилия Георгиева - Михайлова и Станислава Русева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618183; 084 618261, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: началник отдел "ИД" и гл.юрисконсулт - ОП в Дирекция "ПНО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.razgrad.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=64&Itemid=324&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37А, За: Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмета на обществената поръчка е "Ремонт улици в населените места на община Разград извън гр.Разград" и включва 2 /две/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - Населени места от Първа група /с.Дянково, с.Раковски, с.Стражец, с.Киченица, с.Липник, с.Осенец, с.Дряновец, с.Просторно, с.Побит камък, с.Топчии/; Обособена позиция 2 - Населени места от Втора група /с.Ясеновец, с.Мортагоново, с.Гецово, с.Благоево, с.Радинград, с.Ушинци, с.Недоклан, с.Пороище, с.Черковна, с.Островче, с.Балкански/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: всички населени места на територията на община Разград с изключение на гр.Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща изпълнение на строително - монтажни работи за ремонт на улици в населените места на община Разград извън гр.Разград разделени в две обособени позиции в предмета на обществената поръчка, като предвидените за изпълнение видове работи по всяка от обособените позиции са посочени в Техническата спецификация на поръчката и включват: По Обособена позиция 1 - Населени места от Първа група - изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата, където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи; профилиране и преасфалтиране; подравняване и настилка на банкети с фрезована асфалтова смес; По Обособена позиция 2 - Населени места от Втора група - изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата от трошенокаменна настилка, където е необходимо; полагане на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; монтаж на арматура и полагане на бетон за настилки с оформяне на дилатационни фуги; подравняване и настилка на банкети с фрезована асфалтова смес. Поръчката по всяка от самостоятелно обособените позиции в нейния предмет се изпълнява до изчерпване на определения за всяко село финансов лимит, посочен в "Техническата спецификация" по обществената поръчка. В нея са описани и конкретните улици във всяко от населените места по отделните обособени позиции, включени в поръчката, по които ще се изпълняват ремонтни дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 2 040 000 лв. с ДДС, съответно 1 700 000 лв. без ДДС и включва и двете обособени позиции в предмета на поръчката, в това число за Обособена позиция 1 - 1 050 000 лв. с ДДС или 875 000 лв. без ДДС и за Обособена позиция 2 - 990 000 лв. с ДДС или 825 000 лв. без ДДС. Същата е определена в съответствие с разпоредбата на чл.15, ал.2, т.8 от ЗОП и при съобразяване разпоредбата на чл.15, ал.4, изр.първо от ЗОП, като стойността на поръчката е равна на сбора от стойностите на включените в предмета на поръчката 2 /две/ обособени позиции.

Прогнозна стойност без ДДС
1700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора. Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума за всяка от двете обособени позиции в предмета на обществената поръчка, в размер на 1 на сто от прогнозната стойност без ДДС на всяка от тях, равняваща се на 8 750.00 лв. за Обособена позиция 1 и 8 250.00 лв. за Обособена позиция 2, в съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.2 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, като гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - Оригинал на Банкова гаранция за участие - по образец, Приложение № 4; - Копие на Документ, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на поръчката /об.п-я/, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000; BIC IORTBGSF; БАНКА ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, Клон Разград; - Копие на Документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие по касов път, в който изрично е посочена обс.п-ция от предмета, внесена на касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на общината на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403. Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл.62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Всички разходи, свързани с гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката, са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие, са за сметка на възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката за всяка обособена позиция от нейния предмет без вкл.ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: - Оригинал на банкова гаранция за изпълнение - по образец, Приложение № 16; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000; BIC IORTBGSF; БАНКА ТБ "ИНВЕСТБАНК" АД, Клон Разград; - Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката , внесена в касата на Община Разград, находяща се в административната сграда на Община Разград на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.4, ст.403.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът може да представи банковата гаранция /за участие, респективно за изпълнение/ и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Относно образците на банковите гаранции /за участие, респективно за изпълнение/, задължителни за участниците са само условията, описани в тях....

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката ще се осъществи с кредитни средства, по отношение набавянето на които възложителят е провел обществена поръчка и е осъществен законосъобразен избор на банкова институция, като за всяка обособена позиция, плащането ще се осъществява в български лева, както следва: Авансово плащане в размер на 20% от договорената стойност на поръчката за съответната обособена позиция, след сключване на договор, като аванса се приспада при следващите плащания; Междинни плащания до 80% от договорената стойност на поръчката за съответната обособена позиция за реално изпълнени работи въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи. Авансовото плащане се приспада при междинните плащания; Окончателно плащане до пълния размер на реално изпълнените СМР в съответствие с договорената стойност на поръчката за съответната обособена позиция, дължими след завършване изпълнението на поръчката, обективирано със съставяне на съответен констативен протокол. Условията и начините на финансиране и плащане са уредени подробно в договора за изпълнение на обществената поръчка. Предложената от участника цена за изпълнение на съответната/ните обособена/и позиция/и от предмета на общ.поръчка следва да е съобразена с обявената прогнозна стойност за изпълнение на същата/те, неизпълнението на което е основание за отстраняване от участие в процедурата. Поръчката по всяка от обособените позиции се изпълнява до изчерпване на определения за всяко село финансов лимит, посочен в "Техническата спецификация" на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е представяне на копие на договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение - чл.49, ал.1 от ППЗОП. Съгласно ал.2 от цитираната разпоредба - в случаите по ал.1, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. 2.В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 3.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл.47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на обявените с документацията на обществената поръчка условия. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие в процедурата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, с посочен върху плика адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и за коя/и позиция/и се отнася. Пликът с офертата съдържа 3 /три/ отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1-5, 8, 11-14 от ЗОП, а именно: 3.1. Оферта, изготвена в съответствие с приложен образец към документацията, в оригинал; 2.Представяне на участника /по образец, Приложение № 1/, което включва: 2.1.Посочване на единен идентификационен код /ЕИК/ по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл.електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП /по образец, Приложение № 2/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицето или лицата, които представляват участника според документите му за регистрация.2.3.Доказателство за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП в съответствие с чл.56, ал.1, т.1, б.”в” от ЗОП – удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на чл.47 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице - документите по чл.56, ал.1, т.1, б."а" и "б" от ЗОП /Приложение № 1 и Приложение № 2/ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението, а по б."в" - съгласно чл.56, ал.3, т.2 ЗОП; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а представянето на участника /по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП/ се представя в официален превод; 3.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /по образец - Приложение № 3/, в оригинал; 4.Когато участникът в процедурата е обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал на банкова гаранция за участие /по образец, Приложение № 4/ или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл.51 от ЗОП, посочени в Раздел III.2.3) на настоящото обявление; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице доказателствата по чл.51 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по чл.56, ал.1, т.5 /док-ва за техн.възможности/ , които са на чужд език, се представят и в превод; 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП /по образец, Приложение № 11/; 8.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи, които ще се предложат на подизпълнители и предвидените подизпълнители /по образец, Приложение № 12/ .....продължава в Раздел "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката /по образец, Приложение № 5 към офертата/, към който се прилага: а/ Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация съдържа данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или б/ удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в/ копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Участникът може да прилага или да се позовава на едно или повече от посочените в чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП доказателства, като участникът посочва конкретните документи, които прилага, или конкретни регистри, на които се позовава. При участник обединение, което не е юридическо лице, списъка със съответните приложения посочени по - горе се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. 2.Декларация за осигурена доставка на асфалтови смеси /по образец, Приложение № 6 и № 7 към офертата/, която се подава отделно за всяка от обособените позиции в предмета на поръчката, за която/които се отнася офертата. Участникът може да докаже съответствие с посоченото изискване с възможностите на трето лице, като в такъв случай, участникът освен посочената по – горе декларация, определена от възложителя за доказване на съответната възможност, следва да представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурса /асфалтовата база/ на трето лице /договор, писмо за съгласие и/или др./ Посоченото изискване съответства на разпоредбата на чл.51а, ал.1 от ЗОП и се прилага само ако посочената в декларацията асфалтова база не е собствена на участника. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях, съгласно чл.51а, ал.2 от ЗОП. 3.Сертификат за производствен контрол /за стр.продукти, включени в предмета на поръчката, произвеждани от предложената асфалтова база/, по изискванията на НСИСОССП /Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти/ и Европейската Директива 89/106/ЕЕС, изм. 93/68/ЕЕС за поставяне на /СЕ/ маркировка в съответствие с чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП. Сертификатът трябва да е издаден от независима акредитирана строителна лаборатория. 4.Декларация - списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката /по образец, Приложение № 8/ в съответствие с чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или ръководните му служители, включитено на лицата, които отговарят за извършването на строителството. Участникът представя и декларация /по образец, Приложение № 9/, че предложеният технически ръководител на обекта, съгласно изискванията на чл.163а от ЗУТ, ще бъде назначен на трудов договор или ще остане назначен, ако вече е назначен на трудов договор за целия период на изпълнение на поръчката. 5.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство /по образец, Приложение № 10 към офертата/.
Минимални изисквания: 1.Участникът да притежава опит в изпълнението на обекти, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка в областта на пътното строителство, като има успешно и качествено изпълнен и завършен за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, най - малко един обект със сходен характер. Навсякъде в документацията под "сходни с предмета на обществената поръчка" следва да се разбира осъществяването на дейности по изпълнение на ново строителство, реконструкция, рехабилитация или ремонт на улици и пътища. За покриване на минималното изискване се взема предвид само строителство, което вече е изпълнено, а не в процес на изпълнение. 2.Участниците да имат доказана осигуреност на доставките на асфалтови смеси за изпълнение на поръчката. 3.Предлаганата от участника асфалтова база да разполага със сертификат за производствен контрол за строителните продукти, включени в предмета на поръчката, произвеждани от предложената асфалтова база. Сертификатът трябва да е издаден от независима акредитирана строителна лаборатория. 4.Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, както следва: 4.1.Технически ръководител на обекта - образование висше или средно специално - строителен инженер или строителен техник, специалност пътнотранспортно строителство или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентни, с минимум 3 години професионален опит по специалността, от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. 4.2.Отговорник /координатор/ по здравословни и безопасни условия на труд - със съответен валиден сертификат, съгласно действащата нормативна уредба. 4.3.Отговорник за контрола на качеството - висше или средно специално образование в областта на строителството, минимум 1 година професионален опит. 5.Участникът да има доказана осигуреност с основното техническо оборудване за изпълнение на поръчката, в добро техническо състояние, собствено, на лизинг или наето/предоставено за ползване, минимум както следва по 1 бр.: 5.1.Асфалтополагаща машина; 5.2.Студена фреза за асфалт; 5.3.Моторна четка; 5.4.Автогудронатор; 5.5.Водоноска; 5.6.Фугорез; 5.7.Моторна метла; 5.8. Самосвал; 5.9.Багер; 5.10.Вибрационен валяк за асфалт до 2 т.; 5.11.Вибрационен валяк за асфалт до 10 т.; 5.12.Пневматичен валяк
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на съотв-обособена позиция от предмета на поръчката; тежест: 10
Показател: Предложени ед.цени на отд.видове работи за изпълнение на съотв.обособена позиция от обществената поръчка; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала № 102 на административната сграда на Община Разград, на адрес: гр.Разград 7200, бул."Бели Лом" № 37А, ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.В Раздел II.3) са заложени 150 календарни дни, което представлява максимално допустимия срок за изпълнение на поръчката. Съгласно условията на същата срока за изпълнение се предлага от участниците, като е предвидено същият да не е по - малък от 75 дни и не повече от 150 дни; 2.Продължениие на т.III.1.1) "Изискуеми депозити и гаранции": Банковата гаранция за участие трябва да отговаря на следните изисквания: Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, респективно обос.п-ция/и от предмета, за която/които се отнася гаранцията; да е учредена в полза на възложителя - Община Разград; да съдържа неотменимо и безусловно задължение на банката гарант да извърши плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя; да има печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало; предвидената отговорност по гаранцията да е съобразена с валидността на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок не по - малък от срока за изпълнение на договора; 3.Продължение на Раздел III.2.1) ...9.Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката /по образец, Приложение № 13/; 10.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП /по образец, Приложение № 14/; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, декларацията, ако е на чужд език, се представя и в превод; 11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор на основание чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП /по образец, Приложение № 15/; 12.Изрично нотариално заверено пълномощно оригинал или заверено от участника копие/ относно лицето/ата упълномощени за подписване на съдържанието на офертата в случай, че същата не е подписана от законния представител на участника; 13.Декларация за извършен оглед на място /по образец, Приложение № 17/; II.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение за съответната обособена/и позиция/и от предмета на общ.поръчка, за която/които се отнася офертата /по образец, Приложения № 18 и № 19/ и ако е приложимо - Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /по образец, Прилиожение № 20/; III.Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника за съответната/ите обособена/и позиция/и, за които се отнася офертата /по образец, Приложения № 21 и № 22/. Извън Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" не трябва да е посочена и да се съдържа някаква информация от ценовите предложения на участниците. 4.Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви и за двете обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най - малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в плика на другата позиция. 5.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за втора група строежи /строежи от транспортната инфраструктура/ или пета група строежи за 42.11 /строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти/. В съответствие с разпоредбата на чл.3, ал.3 от Закона за Камарата на строителите, когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи по ал.2 от същата разпоредба, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. 6.Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за "Професионална отговорност в строителството" по смисъла на чл.171 от ЗУТ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" на Закона за обществените поръчка /ЗОП/, като срока за подаване на жалба е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета. С разпоредбите на същия член са разписани и лицата, които могат да подават жалби.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618261, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Населени места от Първа група
1) Кратко описание

Населените места в посочената група, включени в Обособена позиция 1 в предмета на обществената поръчка, са: с.Дянково, с.Раковски, с.Стражец, с.Киченица, с.Липник, с.Осенец, с.Дряновец, с.Просторно, с.Побит камък, с.Топчии

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233252

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на обособената позиция е 1 050 000 лв. с ДДС или 875 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
875000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150
5) Допълнителна информация

Срока на изпълнение на тази позиция се предлага от участника, като посочените дни са максимално възможния срок за изпълнение поставен от възложителя. Съгласно документацията на поръчката срока за изпълненине е не по - малко от 75 и не повече от 150 календарни дни.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Населени места от Втора група
1) Кратко описание

Населените места от Втора група, представляващи Обособена позиция 2 в предмета на обществената поръчка, са: с.Ясеновец, с.Мортагоново, с.Гецово, с.Благоево, с.Радинград, с.Ушинци, с.Недоклан, с.Пороище, с.Черковна, с.Островче, с.Балкански.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233252

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

Прогнозната стойност на обособената позиция е 990 000 лв. с ДДС или 825 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
825000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150
5) Допълнителна информация

Посочените дни като срок за изпълнение представляват максимално допустим срок, съгласно изискванията на възложителя. Съгласно документацията срока за изпълнение се предлага от участника, като границите на възможния за предлагане срок са ограничени от възложителя до не по - малко от 75 и не повече от 150 дни.