00081-2014-0061
Технически редакции | ||
06.02.2015 15:58 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.02.2015 15:59 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.02.2015 15:58 ч. : | 06/02/2015 15:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.02.2015 15:58 ч. : | 06/02/2015 15:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.02.2015 15:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Варна: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
Услуги
община Варна, бул."Ген.Колев"№92,ет.5, За: Антоанета Кунева, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820838, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846
Място/места за контакт: ОП"Инвестиционна политика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.
Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=24.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Извършване на одит за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект “Подкрепа за осигуряване на съвременни социални жилища в Община Варна”,по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.2-02/2011 „Подкрепа за осигуряване на съвременни социални жилища за настаняване на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение“ на ОП „Регионално развитие“ 2007-2013 г.”
При изпълнение на поръчката избраният за изпълнител следва да извърши следните дейности при прилагане на международните стандарти,националното и европейското законодателство:Събиране и анализиране на информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността на одитирания проект,с цел подобряването му;Оценка на съответствието(извършване на одит за оценка на съответствието и изготвяне на окончателен доклади) на проекта; Разкриване,регистриране/вписване и докладване при наличие на нередности при изпълнението на проекта;Извършване на одиторски процедури и проверка на 100% от декларираните допустими разходи по източници за финансиране,съгласно процентните отношения в ДБФП;Проверка дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие;Проверка дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни;Проверка дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред и са осчетоводени коректно;Проверка дали Община Варна поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта, вкл. дали всички транзакции, свързани с операцията,са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила и че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надежност; Потвърждаване,че финансовия отчет отговаря на условията на ДБФП;Потвърждаване,че бюджетът във финансовия отчет отговаря на бюджета в ДБФП (автентичност и оторизация на първоначален бюджет),както и че направените разходи са били предвидените в бюджета на ДБФП; Потвърждаване,че поисканата от Община Варна обща сума за плащане не надхвърля максималния грант,описан в ДБФП; Потвърждаване на разходите и докладване за всички изключения, които произтичат от това потвърждение;Удостоверяване допустимостта на преките разходи,съгласно условията на ДБФП;Потвърждаване, че свързаните с дадено действие или транзакция разходи са били класифицирани под правилния бюджетен раздел и перо на финансов отчет;Проверка кои правила за възлагане на поръчки са приложими за даден бюджетен раздел, перо, клас от разходните позиции или дадена позиция и удостоверяване дали Община Варна е спазила тези правила и дали въпросните разходи са допустими; Потвърждаване покритието на разходи;Потвърждаване,че приходите са били правилно разпределени към предмета на дейността на Договора и правилно оповестени във Финансовия отчет;Други дейности,произтичащи от ДБФП и международните стандарти. Основната цел на независимия финансов одит,предмет на настоящата обществена поръчка,е да се формират констатации (потвърждения),че отчетените от бенефициента (Община Варна) разходи,описани във финансовите отчети и искания за плащане по ДБФП,са действително извършени,точни и допустими,и да се предостави на бенефициента доклад за фактически констатации. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери,че заявените от Община Варна,във финансовите отчети и искания за плащане,разходи са настъпили (реални),както и че са акуратни (точни) и допустими,както и да предостави на Община Варна доклади за фактически констатации във връзка с извършените договорни процедури. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на безвъзмездната финансова помощ в съответствие със срока,условията и изискванията,заложени в ДБФП.
79212000
Описание:
Открита
НЕ
00081-2014-0061
ДА
30.12.2014 г.
10
„ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ“ ООД, ЕИК:175407623, район Лозенец, ул.“Златен рог“12,ап.1,, България 1407, София, Тел.: 02 9506400, E-mail: reklama.konsult@gmail.com
НЕ
ДА
проект “Подкрепа за осигуряване на съвременни социални жилища в Община Варна“ след подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Варна и Управляващия орган на ОП „Регионално развитие“ 2007-2013г. в рамките на Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.2-02/2011 “Подкрепа за осигуряване на съвременни социални жилища за настаняване на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение” на ОП „Регионално развитие“ 2007-2013г.“
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
06.02.2015 г.
1. „СЕМПЕР ФОРТИС“ ООД 2. „ГРАНТ ТОРНТОН“ ООД 3. „ПРОФИТ“ ООД 4. СОП „ОДИТ КОНСУЛТ 2004“ ООД 5. „Ю ЕЙЧ УАЙ БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ“ ООД 6. „ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ“ ООД 7. „БАЛАНС-М“ ЕООД 8. „УНИВЕРС ОДИТ СЪРВИСИЗ“ ЕООД 9. „ОДИТОРСКА И СЧЕТОВОДНА КОМПАНИЯ АНЕД“ ЕООД 10. „АНДА КОНСУЛТИНГ“ ООД