Версия за печат

00748-2015-0005

BG-Габрово: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Тота Венкова" АД, ул. "Д-р Илиев Детския" №1, За: Милена Йорданова - икономист обществени поръчки, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 800638, E-mail: targovembalgabrovo@gmail.com, Факс: 066 804424

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http//mbalgabrovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mbalgabrovo.com/auction/95/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Транспорт на болни/ жители и пребиваващи на територията на Област Габрово/ от дома им до центъра за хемодиализа към МБАЛ ”Д-р Тота Венкова” АД и обратно”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: МБАЛ Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Транспорт на болни/ жители и пребиваващи на територията на Област Габрово/ от дома им до центъра за хемодиализа към МБАЛ ”Д-р Тота Венкова” АД и обратно” за срок от 12 месеца. Превозът на болни на хронично хемодиализно лечение от дома им до отделението по хемодиализа към МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД -гр. Габрово и обратно се осъществява по следните направления: 1.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Габрово) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 30-32 приблизителен месечен пробег в км – 3500. 2.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Севлиево) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 5-7 приблизителен месечен пробег в км – 1950. 3.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Трявна) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 6-8 приблизителен месечен пробег в км – 1170. 4.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Дряново) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 11-13 приблизителен месечен пробег в км – 1050.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Транспорт на болни/ жители и пребиваващи на територията на Област Габрово/ от дома им до центъра за хемодиализа към МБАЛ ”Д-р Тота Венкова” АД и обратно” за срок от 12 месеца. Превозът на болни на хронично хемодиализно лечение от дома им до отделението по хемодиализа към МБАЛ "Д-р Тота Венкова" АД -гр. Габрово и обратно се осъществява по следните направления: 1.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Габрово) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 30-32 приблизителен месечен пробег в км – 3500. 2.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Севлиево) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 5-7 приблизителен месечен пробег в км – 1950. 3.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Трявна) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 6-8 приблизителен месечен пробег в км – 1170. 4.Транспорт на болни (жители и пребиваващи на територията на Община Дряново) от дома им до Център за хемодиализа към МБАЛ Габрово АД и обратно. Приблизителен средномесечен брой болни за транспорт – 11-13 приблизителен месечен пробег в км – 1050.

Прогнозна стойност без ДДС
73632 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Банка ДСК - Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG46STSA93000021423555 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер до 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката и в размер на 700/седемстотин лева/ Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева, след представяне на фактура. Плащането е отложено, съгласно предложението на участника, като срока да отложеното плащане е 60(шестдесет) дни след представяне на фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, когато избраният за изпълнител участник е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай, че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. В този случай и съгласно чл. 56, ал. 3, от ЗОП, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.1. Кандидат или участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 1.2. Всеки участник може да представи оферта Не се допуска представянето на варианти. 1.3. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура. 1.4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 1.7. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелствапосочени в чл.47, ал.1, т.1-т.4; ал.2, т.1, т.2а, т.4 и т.5; ал.5 т.1, т.2 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно оферта, която е: 1. Постъпила в незапечатан, прозрачен или скъсан плик; 2. Постъпила след изтичане на крайния срок за подаване, съобразно Обявлението за обществена поръчка. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”. В него се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 3, т.5, т.6, т. 8 и т. 11 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”. В него се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий, посочен в Глава ІІІ „Методика за определяне на комплексната оценка” и посочените в документацията изисквания. Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена” В плика се поставя ценовата оферта на участника, изготвена по образеца от настоящата документация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника Копие от валиден лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз на Общността 2. Заверени от участника Копия от валидни застрахователни полици за застраховка „Злополука” на пътниците за всички пътникоместа и застраховка „Гражданска отговорност”. 3. Декларация – Образец № 3, съдържаща списък на изпълнените от участника услуги за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за предоставянето на услуги, които са eднакви или сходни с предмета на възлаганата обществена поръчка (транспорт, сходен с предмета на поръчката /в.ч. обществен превоз/) с посочване на стойностите, датите и получателите. Списъкът трябва да бъде придружен с доказателства за извършената услуга във вид на удостоверения, издадени от получателя на услугта или от компетентен орган и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 4. Декларация по чл.51, ал1, т.9 от ЗОП Образец № 5 за броя и вида моторните превозни средства, с които ще се изпълнява предмета на поръчката 5. Декларация от по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП Образец № 4, съдържаща списък на отговорните лица, които ще бъдат пряко ангажирани с организацията, изпълнението, контрола и качеството на извършваната услуга, предмет на възлаганата обществена поръчка (транспорт, сходен с предмета на поръчката /в.ч. обществен превоз/); 6. Снимки на превозните средства, които са снабдени с рампа за повдигане на инвалидни колички
Минимални изисквания: 1. Участниците в обществената поръчка трябва да бъдат регистрирани като търговци по Търговския закон с право да извършват транспортна дейност за обществен превоз на пътници, за което трябва да притежават валиден Лиценз за превоз на пътници на територията на страната, съгласно Наредба № 33 от 3 ноември 1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България, издадена от Министерството на транспорта (Наредба № 33). Всички автомобили, които ще се използват за изпълнение на поръчката, трябва да бъдат вписани в лиценза към датата на представяне на офертата. 2. Всички автомобили, които ще се използват за изпълнение на поръчката, трябва да притежават застрахователни полици „Гражданска отговорност” и „Злополука на местата в автомобила”. 3. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко два договора за предоставяне на услугите, които са eднакви или сходни с предмета на възлаганата обществена поръчка (транспорт, сходен с предмета на поръчката /в.ч. обществен превоз/). 4. Участникът да разполага със собствени или наети превозни средства, като осигури минимум 5 /пет/ броя за изпълнението на услугата предмет на договора, които са преминали годишен технически преглед. 5. Участникът да разполага с персонал, който ще бъде пряко ангажиран с организацията, изпълнението, контрола и качеството на извършваната услуга, предмет на възлаганата обществена поръчка (транспорт, сходен с предмета на поръчката /в.ч. обществен превоз/). Същият следва да: - притежава необходимите по закон удостоверения за управление на МПС с категория „С”. - не е осъждан за умишлени престъпления от общ характер или да не е лишен по съдебен или административен ред от правото да управлява моторно превозно средство; - е психологически годен по смисъла на Наредба № 37 от 2 август 2002 г. за условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство и условията и реда за издаване на разрешение за тяхното обучение, издадено от Министерството на транспорта и съобщенията. - има издадена карта за квалификация на водач на МПС съгласно Наредба № 41 от 4 август 2008 г. за условията и реда за провеждане на обучение на водачите на автомобили за превоз на пътници и товари и за условията и реда за провеждане на изпитите за придобиване на начална квалификация 6. Поне едно от превозните средства, с които ще се извършва услугата предмет на настоящата поръчка трябва да е снабдена с рампа за повдигане на инвалидни колички
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Същата се публикува и предоставя достъп на http://zop.mbalgabrovo.com/auction/95/ в деня на публикуването на обявлението в РОП. В случаите на чл.28, ал.7 от ЗОП – при поискване на документацията от страна на заинтересовано лице, Възложителят му предоставя документацията, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка. В тези случаи документацията се заплаща, като цената на документацията е 6 (шест) лева с включено ДДС. Документацията за участие в процедурата може да бъде получена от : - касата на лечебното заведение, след предварително заявяване на искане за документация, или - след извършен превод по банков път по банкова сметка на МБАЛ “Д-р Тота Венкова“ АД – гр. Габрово: Банка: Банка ДСК - Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG46STSA93000021423555 Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факса на МБАЛ : 066 804 424 или на e-mail: targovembalgabrovo@gmail.com с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на МБАЛ Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и сл от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ