Версия за печат

00078-2014-0010

BG-Стражица: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стражица, ул."Дончо Узунов" №5, За: Боряна Добрева, България 5150, Стражица, Тел.: 06161 4309, E-mail: strazhitsa@mbox.is-bg.net, Факс: 06161 2568

Място/места за контакт: Община Стражица, гр.Стражица, ул. "Дончо Узунов" №5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: //strazhitsa. com.

Адрес на профила на купувача: http://archimed/portal/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=93e0deae-147b-412a-bc6a-29d1df5c5a96.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на готова храна в заведенията за социални услуги: • Дом за деца с умствена изостаналост, с. Горски Сеновец • Дневен център за деца и младежи с увреждания “Сърчице” • Защитено жилище за лица с увреждания над 18 години, гр. Стражица • Домашен социален патронаж, гр. Стражица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Стражица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на готова храна ще се извършва, както следва: Дом за деца с умствена изостаналост, с. Горски Сеновец:-3 /три/ пъти на ден, с транспорт и съдове на доставчика, през всички календарни дни за периода на доставката.Ежедневен график по часове за доставка на готова храна:•Доставка на хляб за деня и готова закуска по предварит. изготвен график до 7:30;•Обяд до 11:30;•Следобедна закуска за деня, заедно с вечеря за деня и продуктите за приготвянето на първа и междинна закуски за следващия ден до 16:00 ч.Макс. бр. потребители – 20 лица.Бр. на потребителите, както и диетите се уточняват от Възложителя в предварит. заявка за следващия храноден.Възложителят може да променя обема на ежедневната доставка според бр. на заявените потребители. Дневен център за деца и младежи с увреждания, с. Горски Сеновец: - 3 /три/ пъти на ден, с транспорт и съдове на доставчика, през вс. раб. дни /от понеделник до петък/.Ежедневен график по часове за доставка на готова храна:•Доставка на хляб за деня и готова закуска по предварит. изготвен график до 7:30 ч.;•Обяд до 11:30;•Следобедна закуска за деня и продуктите за приготвянето на първа и междинна закуски за следващия ден до 16:00 ч.Макс. бр. потребители – 20 лица.Храната, предмет на доставката, трябва да се приготвя и доставя по предварителна заявка за бр. порции и диети, съгласно предварит. изготвено седмично меню от Възложителя чрез Директора на соц. заведение. Заявката се дава ежедневно от Възложителя /Директора/, като за дните събота и неделя и понеделник заявките се дават в петък.Бр. на потребителите, както и диетите се уточняват от Възложителя в предварит. заявка за следващия храноден.Възложителят може да променя обема на ежедневната доставка според бр. на заявените потребители. Защитено жилище за лица с увреждания над 18 години, гр. Стражица:-2 /два/ пъти на ден, с транспорт и съдове на доставчика, през вс. раб. дни /понеделник до петък/ и 3 /три/ пъти на ден през почивните и празничните дни.1.График по часове за доставка на готова храна през раб. дни:•Доставка на готова закуска и хляб за деня по предварит. изготвен график до 7:30 ч.;•Вечеря за деня до16:00 ч. 2.График по часове за доставка на готова храна през почивните и празнични дни: •Доставка на хляб за деня и готова закуска по предварит. изготвен график до 7:30 ч.;• Обяд до 11:30 ч;• Вечеря до 16:00 ч. Макс. бр. потребители – 8 лица.Храната, предмет на доставката, трябва да се приготвя и доставя по предварит. заявка за бр. порции и диети, съгласно предварит. изготвено седм. меню от Възложителя чрез Директора на соц. заведение. Заявката се дава ежедневно от Възложителя /Директора/, като за дните събота и неделя и понеделник заявките се дават в петък. Бр. на потребителите, както и диетите се уточняват от Възложителя в предварит. заявка за следващия храноден. Възложителят може да променя обема на ежедневната доставка според броя на заявените потребители.Доставката на готова храна за Защитено жилище за лица с увреждания над 18 години, гр. Стражица ще стартира от 01.01.2015 г.Разходите за доставката на готова храна са за сметка на проект ”Моят дом” по схема BG051PO001 – 5.2.12 “Да не изоставяме нито едно дете” – Компонент 2: Разкриване на социални услуги в общността по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси”. Домашен социален патронаж, гр. Стражица-Храна се приготвя веднъж на ден, през всички раб. дни /понеделник до петък/, по предварит. изготвено обедно меню. Приготвянето на обяда тр. да приключи не по-рано от 1 час преди получаването му от потребителите – до 11:30 ч. Храната да се приготвя по предварит. заявка от лицето представляващо Възложителя за следващия храноден по брой порции и диети, в зависимост от бр. на потребителите. Приготвената храна се разсипва и предава на представител на Домашнен соц. патронаж, който я доставя до домовете на потребителите.Максимален брой потребители – 60 лица

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
120000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 633160 от 13.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на готова храна в заведенията за социални услуги: Дом за деца с умствена изостаналост, с. Горски Сеновец; Дневен център за деца и младежи с увреждания “Сърчице”; Защитено жилище за лица с увреждания над 18 години, гр. Стражица; Домашен социален патронаж, гр. Стражица.
V.1) Дата на сключване договора
02.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АК и КО" ЕООД ЕИК 200989932, ул. "Дончо Узунов" №24, вх. Е, ет. 1, ап. 1, България 5150, Стражица, Тел.: 06161 3535, E-mail: balione@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5 и 7 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"АК и КО" ЕООД, гр. Стражица, ЕИК 200989932


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор