Версия за печат

01601-2014-0007

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130403691

Институт по публична администрация, ул. "Сердика" № 6-8, За: Виолета Джукелова, Зорница Стефчова, България 1000, София, Тел.: 02 9402980, E-mail: v.dzhukelova@ipa.government.bg, Факс: 02 9809747

Място/места за контакт: на същия адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ipa.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ipa.government.bg/bg/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshchestvena-porchka-s-predmet-osiguryavane-na-logistikata-pri.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване на логистиката при провеждане на пилотните обучения по три от модулите на програмата за висши ръководители, разработена от Института по публична администрация в гр. Дъблин и при провеждането на пилотните обучения по новоразработените обучителни програма за българската администрация от Европейския институт по публична администрация”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17 (17 - Услуги на хотели и ресторанти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Република България. Случаите, в които обученията се провеждат в гр. София, са изрично посочени в Техническата спецификация. Залата за провеждане на обученията следва да бъде в същия хотел, в който е осигурено настаняването на участниците.В административната сграда на ИПА ще се осъществяват координационни срещи, доколкото са необходими за изпълнение на задачите.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряването на логистиката при провеждане на обученията включва:-Осигуряване на зала за провеждане на обучения;Осигуряване на техника -Осигуряване на кафе паузи;-Осигуряване на кетъртиг за участниците и лекторите в обучението;-Осигуряване на хотелско настаняване на участници в обученията;-Организационна подкрепа при провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците. 1. „Осигуряване на логистиката при провеждане на пилотните обучения по три от модулите на програмата за висши ръководители, разработена от Института по публична администрация в гр. Дъблин“: 1.1.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по три от молулите на програмата за висши ръководители. В рамките на Поддейност 3 от Дейност 2 на проекта „Разработване на нова модулна програма за обучение на висши ръководители съвместно с водещ европейски институт по публична администрация (Института по публична администрация в гр. Дъблин, Ирландия)“ следва да се проведе пилотно обучение по три от молулите на програмата за висши ръководители. Обучението ще бъде за 3 групи по 20 участника и 3 лектора. Предвидено е обучението да има работна продължителност от 2 дни. Обучението ще бъде организирано и проведено в гр. София.С оглед организацията на дейността, участникът избран за изпълнител следва да осигури: Зала за обучения;Настаняване в хотел на участници в обучението;Кетъринг. 2. „Осигуряване на логистиката при провеждането на пилотните обучения по новоразработените обучителни програма за българската администрация от Европейския институт по публична администрация“ 2.1.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по новоразработената обучителна програма за българската администрация за модела САF и механизма на неговото внедряване в България. Обучението следва да се проведе за 4 групи по 25 участника и 3 лектора. Предвидено е работната продължителност на обучението да е 3 дни. Обучението следва да обхване служители от всички нива на българската администрация (централно, областно, общинско) като бъдат обучени общо 100 служители от държавната администрация.С оглед организацията на дейността, участникът избран за изпълнител следва да осигури: зала; техника; кафе-паузи; кетъринг. 2.2.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по предварителна оценка на въздействието на програми и нормативни актове. Предвидено е обучението да се проведе за 3 групи по 25 участника и 3 лектора. Работната продължителност на обучението е 2 дни. 2.3.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по последваща оценка на въздействието на нормативни актове и програми. Предвидено е обучението да се проведе за 2 групи по 25 участника. Продължителността на обучението е 2 дни. 2.4.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по въпросите за държавните помощи, включително за правилото “de minimus” по Оперативните програми. Предвидено е обучението да се проведе за 2 групи по 25 участника и 3 лектора. Работната продължителност на обучението е 2 дни. 2.5.Осигуряване на логистика за провеждане на пилотно обучение по Методика и обучителна програма за оценка на институционалното изпълнение. Предвижда се обучението да е за 2 групи по 25 участника и 3 лектора. Работната продължителност на обучението е 2 дни. 2.6.Осигуряване на логистика при организирането на настаняването в хотел на участници в обученията и лектори при изпълнението на дейност 3 от проекта. 3. Организационна подкрепа при провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80520000, 55120000, 55110000

Описание:

Техническа база за обучение
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги по хотелско настаняване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
57356 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Качество на предложената логистична организация за обученията и на настаняването в хотел; тежест: 35
Критерий: Организационен план за провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците; тежест: 15
Критерий: Предложена цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 200 - 353423 от 17.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: С-13-22-1-29 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Осигуряване на логистиката при провеждане на пилотните обучения по три от модулите на програмата за висши ръководители, разработена от Института по публична администрация в гр. Дъблин и при провеждането на пилотните обучения по новоразработените обучителни програма за българската администрация от Европейския институт по публична администрация”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Риджън инвест ЕООД, бул. "България", бл. 49Б, вх. В, ет. 4, офис 3-4, България 1404, София, Тел.: 02 4260711

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 58870.83 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 57356 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Oбщественатa поръчка се възлага в рамките на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № C13-22-1/16.04.2014г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Плутон 1" ЕООД; "ПРИМА-Продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция" АД; "Риджън Инвест" ЕООД