Версия за печат

00030-2015-0003

BG-Силистра: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" 33, За: Ирина Николова - по отношение на поръчката на тел. 086 816260, България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.silistra.bg/news.php.

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php?readmore=228.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ПЪТ SLS 1081 /ІІ-71, СИЛИСТРА - БОГОРОВО/ - СРАЦИМИР - БАБУК от км 0+000 до км 10+620 по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ПЪТ SLS 1081 /ІІ-71, СИЛИСТРА - БОГОРОВО/ - СРАЦИМИР - БАБУК от км 0+000 до км 10+620 по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”. Пътят е изграден преди 1980 година. През последните няколко години са извършвани частични изкърпвания на пътната настилка и текущо поддържане на пътя и принадлежностите му. Обща дължина на участъка е 10 620 м. Съществуващата асфалтова настилка е в лошо състояние, с много повреди и деформации. В следствие на дългата експлоатация, без да са извършвани по-сериозни ремонти, настилката между село Срацимир и Път І-7 е напълно разрушена и с габарит, който не отговаря на натоварването. Необходимо е да се извърши реконструкция и рехабилитация на посочения участък, съгласно КС и техническо задание на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• Клас на пътя общински • Проектна скорост 40км/час • Габарит на пътното платно 6/8м, включващ -Пътно платно 2x3.00м -Банкети 2x1.00м Началото на разглеждания участък е на км0+000, при кръстовището с път ІІ-71 Сил-ра-Добрич Края на участъка е на км10+620 в центъра на с.Бабук, при кръст-ето с път SLS 2087 Трасето е проектирано с прави, 19 броя хориз. криви, преходни криви и чупки Обща дължина на участъка 10620м Трасето в разгл-ния участък от пътя се развива в равнинен и хълмист терен Макс-я надлъжен наклон е 11,60%, а мин-я измерен наклон е 0.40 % Габарити на пътя • от км0+000 до км0+820 началото на с.Срацимир габарит 6/8 • от км0+820 до км2+800 с.Срацимир ширината на пътното платно от 6.00 до 8.00м, бордюри и тротоари отляво и отдясно • от км2+800 до км7+230 габарит 5/7 • от км7+230 до км9+220, началото на село Бабук габарит 6/8 • от км9+220 до км10+620 в село Бабук ширината на пътното платно е от 6.00 до 8.00м, бордюри и тротоари отляво и отдясно В разгл-я участък път SLS 1081 пресича сл. републ-и пътища: • При км 0+000 път ІІ-71 Силистра–Добрич • При км 7+230 път І-7 Силистра–Шумен При км 6+440 пътят пресича 91 ЖП линия Разград-Сил-ра. На мястото на прес-ето е изграден неохраняем жп прелез. Проектът не предв. промяна на същест-ото положение на този прелез. Заустванията на земеделските пътища са проектирани с ширина 5м и дължина 2 м. Настилката е асф Констр-ята е оразмерена при необходим модул на еластични деф-ии на повърхността на настилката Ен=204 MPa, за категория на движението “Средно”, осово натоварване 10т/ос и модул на еластични деформации на земната основа Е0=30MPa За възст-ане на пътната настилка е предв. полагане на пласт плътен асф-бетон с дебелина 4см. Изравн-ите асф. пластове е предв. да се изпълнят от биндер с мин. дебелина 3 см. За участъците, в които са предв. локални ремонти за изграждане на нова пътна настилка и уширение на пътното платно е предв. следната констр-ия: • Плътен асф-бетон E=120MPa 4см • Неплътен асф-бетон E=1000MPa 4см • Несортиран трошен камък E=250MPa 60см Проектен габарит за открития път 6/8 от които: • Пътно платно 6.00м • Банкети 2х1.00 Проектирани напречни наклони в права от 2.00 до 3.00%. Напречните наклони в крива са в зависимост от проектната скорост и радиуса на хориз. крива Габаритът на пътя в нас-ите места се запазва Предв. е почистване на земните окопи и водостоците и изграждане на нови водостоци на определни в проекта места При заустванията на зем-ите пътища е предв. изграждането на тръбни водостоци Ф500 За възстан-ето на банкетите е предв. отнемане на 10 см хумус от повърхността и насипване на 15-20см трошен камък донивото на новата асф. настилка. Предв. се монтирането на нова предпазна ограничителна система, където е необходима – при водостоци, висок насип над 3м. и крива в с.Срацимир. Предв. е изграждането на 1 тръбен водосток Ф1000 и 8 плочести с В=1.00 м, както и 8 броя напречни отводнители ф500. Съгласно предпис-ята за възстан-ане на настилката от изх-ите данни, преди полагане на изравнителните и усилващи пластове е необходимо да се извърши предварителен реемонт на различните видове установени повреди: • Единични и мрежовидни пукнатини • Коловози и слягания • Дупки • Кръпки • Деформации. За отстраняване на горните повреди се предв. фрезоване на повредените участъци с дебелина мин. 4 см. Фрезованите участъци се попълват с биндер. Изготвени са подробни количествени сметки. Ремонтът на дупките предв. очертаване на местата за ремонт и изрязване на дълбочината на повредата на прави линии, успоредни и перпедикулярни на оста на пътя, така че да навлизат минимум 5 cм в здравата част на настилката. Запълването на дупките се извършва с асф. смес, която при дълбочина на дупката до 7 cм се полага на един пласт Има предв. хориз. марк-ка и верт. сигнализация Пътните знаци са предв. първи типоразмер Хориз. марк-ка и детайлите за нейното изпълнение са дадени в проекта. Хориз. марк-ка да се изпълни с бяла маркировъчна боя

Прогнозна стойност без ДДС
4246775 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

04.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на - 40 000 лв (четиридесет хиляди лева). Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) на сто от общата Цена по договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение следва да бъде валидна 30 (тридесет) дни след изтичане на последния гаранционен срок, в това число влиза и гаранционния срок за съоръженията. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. При издаване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа- обр. 16 за обекта, Възложителят освобождава 50 % (тридесет и пет на сто) от стойността на гаранцията за изпълнение на договора. Една година и два месеца след издаване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа- обр. 16), Възложителят освобождава още 20 % (тридесет и пет на сто) от стойността на гаранцията за изпълнение на договора. Възложителят освобождава остатъка от гаранцията за изпълнение на договора след изтичане на последния гаранционен срок. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД, IBAN: BG76STSA93003300801149, BIC: STSABGSF – представя се копие на документ за внесена парична сума. - издадена по образец на Възложителя безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка – представя се в оригинал. Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят задържа, усвоява и възстановява гаранциите за участие, съгласно чл. 61 и 62 ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява чрез ЕФРР посредством Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013 г. За допустими се считат разходите, които отговарят на изискванията, предвидени в насоките по настоящата схема за финансиране. Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на Договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по Договора и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ каквито и да било други суми. Цената за изпълнение на Договора е окончателна и не се променя при промени в цените на строителните продукти, оборудването и др. Промяна на цената за изпълнение на договора е възможна само в случаите, предвидени в Закона за обществените поръчки. В 30 – дневен срок от датата на подписване на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс, представляващ пет на сто от Цената за изпълнение на Договора (с включени непредвидените разходи) с ДДС. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на суми в размер на 5 % от плащанията към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до пълното му възстановяване. Междинните плащания се извършват въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена за всяка позиция; 2. доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 3. междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 4. данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на сертификата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Първото междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 5 (пет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, а всяко следващо – при реализиране на поне толкова процента от Цената за изпълнение на Договора, равняващи се на процента, обуславящ първото плащане, увеличен минимум с още толкова процента (т.е. при достигане на поне 10%, 15% и т.н. % от Цената за изпълнение на Договора. Броят на плащанията не може да бъда повече от 10. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на Договора. Стойностите на Междинните плащания, съответно окончателната сума, която трябва да бъде платена на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършва в срок от 30 календарни дни от датата на получаване на посочените по-горе документи. От сумите по Междинния сертификат и по Сертификата за съществено завършване ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приспада пропорционална сума до окончателното разплащане за погасяване на авансовото плащане . Окончателното плащане по договора представляващо остатъкът от сумите по Междинния сертификат и по Сертификата за съществено завършване се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30-дневен срок, считано от датата на представяне на фактурата. При забавяне на дължимите плащания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с повече от 30 (тридесет) дни след изтичане на 30 дн. срок, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право да получи обезщетение за забавеното плащане в размер на законната лихва за забава. Фактурите по всички плащания задължително трябва да указват, че «разходът е по проект „Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на дог. за ОП участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи: 1.Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1,2а,4 и 5 от ЗОП, декларирани при подаване на офертата в Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - Образец № 5 от документацията, освен когато законодателството на държавата в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Оригинал на Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от общата цена по договора без ДДС. 3. Нотариално заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от втора група, трета категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът се представя от участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. 4. Копия от валидни полици за застраховки професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител и копия от валидни полици за сключени допълнителни застраховки по чл. 173, ал.1 от ЗУТ, обезпечаващи професионалната му отговорност в качеството му на строител със застрахователна сума в размер на 10 (десет) на сто от цената за изпълнение на договора, но не по-малко от минималните застрахователни суми, съгласно чл.5 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на не по-малко от 25 (двадесет и пет) на сто от общата застрахователна сума, за застраховката за дейността на Изпълнителя като строител. 5. Нотариално заверено копие от сертификат за система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008, както и стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 6. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Плика се надписва по посочения в документацията начин. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят: 1. Документи относно общите изисквания към участниците и юридическа информация. Участникът следва коректно да попълни и приложи Образци от №1 до №12. 2. Документи за доказване на икономически и финансови възможности – изискуеми документи, съгласно чл. 50 от ЗОП и Раздел IIІ.2.2) от Обявлението. 3. Документи за доказване на технически възможности - изискуеми документи, съгласно чл. 51 от ЗОП и Раздел IIІ.2.3) от Обявлението. Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, като в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1.Техническа оферта съгласно Образец № 19. 2. График за изпълнение на СМР, съгласно Образец №20. 3. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП в свободен текст (ако е приложимо). Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, като в него се поставят документите, свързани с предлаганата цена за изпълнението на поръчката, а именно: 1.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (в оригинал) – Образец №21. 2.Количествено-стойностна сметка, изготвена с данни от Приложение №2.6 – в оригинал на хартиен носител и файл „*.xls”, записан на магнитен носител. 3.Анализ на ценообразуване – в оригинал на хартиен носител и файл „*.xls”, записан на магнитен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Наличието на финансов ресурс се доказва с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка, придружено с документите които да доказват наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв: извлечение от сметка при пари в брой, заверено от банката копие от договор за предоставяне на неотменима кредитна линия или подобен банков кредитен инструмент. 2. Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. 3.Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи коректно попълнен Образец № 13 - Декларация, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица, както и нотариално заверена декларация - Образец № 14, подписана от представляващия. Към документа се прилагат и доказателства, аналогични на описаните в т.1 и т.2. Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Когато юридическо лицето предоставя финансов ресурс на участника, към декларацията - Образец № 14 се прилага Решение на управляващия орган за предоставяне на финансовия ресурс с нотариална заверка на подписите. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията финансовото и икономическо състояние се доказват от един или повече от участниците в обединението. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Наличие на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 1 000 000 (един милион) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: І.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертите с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството; списък с подкрепящи документи и др. Списъкът се попълва по приложения образец – Образец № 15. Заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка - Образец № 15, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по точка 1, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. ІІ.Заверено копие от документ за собственост или договор за наем/ползване на асфалтова база. ІІІ. Декларация на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка, попълнен по образец на Възложителя – Образец №16 към настоящата документация. ІV.Списък с лицата, отговарящи за извършването на строителството – Образец № 17. Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт - Образец № 18. Съгл. чл.51а, ал.1 от ЗОП, участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица.
Минимални изисквания: І. Участникът следва да е изпълнил строителство за последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката. Под "еднакво или сходно" следва да се разбира ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на пътища от републиканска пътна мрежа и/или общинската пътна мрежа, и/или пътища с еквивалентни характеристики. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с посочения критерий за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. ІІ.Участникът трябва да разполага със собствена или наета асфалтова база. ІІІ. Участникът следва да разполага най-малко със следното собствено или наето техническо оборудване и механизация: Къртач – 1бр. Товарачна машина – 1бр. Багер – 1бр. Самосвали – 5бр. Пътна фреза – 1бр. Храсторез – 1бр. Фугорез – 1 бр. Комресор или машина за впръскване на битумна емулсия – 1бр. Гудронатор – 1бр. Асфалтополагаща машина – 1бр. Вибрационен валяк 5-10 т. – 1бр. Валяк с гумени бандажи – 1бр. Валяк самоходен вибрационен – 1бр. Грейдер – 1бр. ІV. Изисквания към инженерно - техническия персонал: Всеки участник трябва да разполага със следните експерти: Ръководител обект - висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, специалност „пътно строителство“ или еквивалентна, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на поръчката и участие като ръководител при изпълнението на обекти, сходни с обекта на настоящата поръчка Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. Чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгл.законодателството на държавата, в която са установени, с професионален опит като технически ръководител при изпълнението строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка – минимум 3г. Специалист – контрол на качеството – строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществуващите изисквания за безопасност или еквивалентен документ Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с професионален стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чужд.лица еквивалентно съгл.законодателството на държавата, в която са установени. Длъжностите не могат да се съвместяват от едно лице.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - СИ; тежест: 40
Показател: Техническа оценка – ТО; тежест: 30
Показател: Предлагана цена – ПЦ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589268 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.03.2015 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата е достъпна и може да бъде изтегляна безплатно от електронната страница на Община Силистра, профил на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php. В случай, че лице желае да получи документацията на хартиен носител, следва да регистрира писмено искане в деловодството на Община Силистра на адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” 33. В искането се посочва адрес, на който да се изпрати документацията и данни за фактура. Към искането се прилага платежния документ, с който е платена стойността на документацията - 10 (десет) лева с ДДС. В основание на платежния документ се посочва предмета на обществената поръчка. Сумата е платима по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG50 STSA 9300 8402 6756 00; вид плащане: 447000. Възложителят изпраща документацията на посочения адрес по куриер с обратна разписка за сметка на получателя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр.Силистра, ул Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето (представяне на валиден документ за самоличност).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

“Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”. Програмата за Трансгранично Сътрудничество Румъния-България 2007-2013 е съфинансирана от Европейския Съюз чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участие: Офертата не е изготвена на бълг. език; Не е представен някой от необх. док-ти по чл.56 от ЗОП; Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а, 4 и 5 от ЗОП; Представената оферта не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя и/или не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП; Участникът не отговаря на изискванията по Раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3;Не е представил гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на участника или на участник в обед-ето,когато се участва под такава форма; Не е представен оригинал или заверено копие от документ за създаване на обед./сдруж./конс., когато се участва в процедурата под такава форма; Предлаганата цена за изпълнение на ОП е над пределната, посочена от Възложителя; Ако по реда на чл.68,ал.8,ал.9 и ал.11 от ЗОП се установи:липса на документи и/или несъответствия с критериите за подбор или с др. изисквания на Възложителя и/или не са представени липсващите док-ти и/или не са отстранени несъответствията,посочени в протокола на комисията и/или е представена невярна информация за доказване на съответствието между офертата и обявените от Възложителя критерии за подбор и/или не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени данни и/или има данни, в противоречие с официален документ, в исканите справки и приложения; При наличие на обстоятелствата по чл. 70 от ЗОП. Участник се отстранява ако не е разработил Техническата оферта (вкл. приложенията към нея - график за изпълнение линеен (Образец № 20) и описанията по показателя Техническа оценка, съгласно изискванията на Възложителя. Участник се отстранява ако се установи несъответствие между графика за изпълнение (Образец № 20) и описанията, част от Техническата оферта. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок участникът не удължи срока на валидност на офертата си. В т.ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката, е посочен крайния срок на проекта - 04.05.2015г. Община Силистра, в качеството си на Партньор 2 по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”, подготвя за входиране в Съвместния технически секретариат Обяснителна записка относно сключване на допълнително споразумение към договор №53700 от 04.07.2013г., във връзка с удължаване срока за изпълнение на проекта. В техническата оферта (техническо предложение) - Образец № 19, участниците следва да предложат реално необходимия им срок за изпълнение на поръчката, който съгласно Методиката за оценка на офертите не може да бъде по-кратък от 180 календарни дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ