Версия за печат

00797-2014-0069

BG-БУРГАС: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БУРГАС, УЛ. "АЛЕКСАНДРОВСКА" № 26, За: Даниела Георгиева, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 8000, БУРГАС, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/index.php/bg/notice/details/62/19665.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на администрацията на Община Бургас, съгласно Приложения №1,2 и 3, неразделна част от документацията“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали и оборудване по вид и количества, определени с предварителни заявки, за нуждите на администрацията на Община Бургас. Към документацията за участие е посочен примерен списък на канцеларски материали и оборудване и ориентировъчните количества за заявяване.Всички предлагани от участниците канцеларски материали и консумативи, следва да бъдат: • нови, оригинални и нерециклирани от известен произход. • да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им; • да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него). Участникът, следва да представи и каталог с ценова листа (подписан и подпечатан) на всички предлагани стоки. При необходимост от закупуване на стоки, неописани в Техническата спецификация, определеният изпълнител се задължава да доставя съответния консуматив, хартия или канцеларски материали по цена, посочена в ценовата листа от каталога (с предоставена отстъпка). Ще се заявяват и други артикули, включени в представен от участниците каталог.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000

Описание:

Дребно офис оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
133333.33 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на доставка, след подадена заявка от Възложителя, в работни дни; тежест: 4
Показател: Tвърдо договорени единични цени на посочените от Възложителя артикули; тежест: 80
Показател: Предлагана отстъпка от цените на всички останали артикули, описани в предложен каталог; тежест: 16
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-81

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 626556 от 30.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-81(23) / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на администрацията на Община Бургас, съгласно Приложения №1,2 и 3, неразделна част от документацията“
V.1) Дата на сключване договора
04.02.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ГРИЙН ОФИС” ЕООД, ЕИК 131418721, Район „Красно село“, ул. „Солун“ № 74, ап. 3, Република България 1680, София, Тел.: 0878 310420, Факс: 02 9582316

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 133333.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 133333.33 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ГРИЙН ОФИС” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1680, Район „Красно село“, ул. „Солун“ №74, ап.3 ЕИК 131418721 и адрес за кореспонденция: гр. София 1680, Район „Красно село“, ул. „Солун“ №74, ап.3, тел. 0878/310 420 и факс: 02/958 23 16, представлявано от Александър Петров Христов. 2. Кооперация „ПАНДА”, със седалище и адрес на управление: гр. София 1784, Район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ №139, ЕИК 000885099 и адрес за кореспонденция: гр. София 1784, Район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ №139, тел. 02/97 66 896 и факс: 02/97 66 879, представлявано от Елка Николова Каменова – Цанкова. 3. „ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС” АД, със седалище и адрес на управление: гр. Варна 9009, Район „Младост“, ж.к. Западна промишлена зона, ул. „Уста Кольо Фичето“ №17, ЕИК 201380867 и адрес за кореспонденция: гр. Варна 9009, Район „Младост“, ж.к. Западна промишлена зона, ул. „Уста Кольо Фичето“ №17, тел. 052/579 913; 0889 200 603 и факс: 052/579 909, представлявано от Николай Иванов Нанков. 4. „ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив 4000, ул. „Професор Иван Шишманов“ №4, ап.1, ЕИК 201417931 и адрес за кореспонденция: гр. Варна, бул. „Трети март“, складова база „Георгиев“, тел. 052/520 494 и факс: 052/644 120, представлявано от Павел Димитров Стоянов. 5. „САРА 55” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Варна 9000, Район „Одесос“, ул. „Братя Миладинови“, бл.63, вх.А, ет.2, ап.6, ЕИК 103677439 и адрес за кореспонденция: гр. Варна 9000, ул. „Прилеп“ №10а, тел. и факс: 052/632 507, представлявано от Светлана Димитрова Тихчева.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор