Версия за печат

01877-2014-0002

BG-Провадия: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "Димитър Благоев" - гр. Провадия, ул. Дунав №2, За: Каменка Янкова, Република България 9200, Провадия, Тел.: 0518 42129, E-mail: sou_provadia@abv.bg

Място/места за контакт: СОУ "Димитър Благоев" - гр. Провадия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.souprovadia.info..

Адрес на профила на купувача: http://www.souprovadia.info/article.php?title=procurement..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: училище

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА ЗАКУСКА И ОБЯД ЗА ДЕЦАТА ОТ ПОДГОТВИТЕЛЕН КЛАС И УЧЕНИЦИТЕ ОТ 1-ВИ ДО VІІІ-МИ КЛАС НА СОУ "ДИМИТЪР БЛАГОЕВ” – ГР. ПРОВАДИЯ” С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ПЪРВА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ „ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ЗАКУСКА ЗА ДЕЦАТА ОТ ПОДГОТВИТЕЛЕН КЛАС И УЧЕНИЦИТЕ ОТ І-ВИ ДО ІV-ТИ КЛАС В СОУ "ДИМИТЪР БЛАГОЕВ” – ГР. ПРОВАДИЯ” ВТОРА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ „ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ І-ВИ ДО VІІІ-МИ КЛАС НА СОУ "ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" – ГР. ПРОВАДИЯ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: СОУ "Димитър Благоев" - гр. Провадия
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ І-ВИ ДО VІІІ-МИ КЛАС НА СОУ "ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" – ГР. ПРОВАДИЯ - ници от V-ти до VІІІ-ми клас. Всеки обяд трябва да съдържа минимум следните компоненти: - първо ястие: супа - най-малко два пъти седмично следва да се предлага супа със съдържание на месо или месни продукти; - второ ястие: основно ястие - готвено, печено, скара, придружено с гарнитура или салата (спрямо сезона) – допустимо е най-много два пъти седмично да се предлага постно ястие; - питка - най-малко два пъти седмично следва да бъде предоставяна пълнозърнеста питка. Доставяната храна трябва да отговаря на следните изисквания: 1.1. Да е висококачествена, пълноценна и безопасна, като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; 1.2. Да се приготвя в обекти, регистрирани по чл. 12 от Закона за храните; 1.3. Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове; 1.4. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 37/21.07.2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците; 1.5. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата; 1.6. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването; 1.7. Да отговаря на изискванията на Наредба № 5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните. 1.8. Доставяната храна следва да бъде приготвяна съгласно сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55520000, 55524000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
62000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Време за реакция след рекламация; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП - 3 - 2014

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 634450 от 21.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ І-ВИ ДО VІІІ-МИ КЛАС В СОУ "ДИМИТЪР БЛАГОЕВ” – ГР. ПРОВАДИЯ
V.1) Дата на сключване договора
15.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.12.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Наше село" ЕООД, ЕИК 202271568, ул. Петко Стайнов №12, вх.11, ет.3, ап.10, Република България 9000, Варна, Тел.: 0877 660888

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 62000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 62000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на поръчката по Втора обособена позиция за периода от момента на подписване на договора до 31.05.2015 година ще се извършва по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", проект "Подобряване на качеството на образованието в средишните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Подали оферти по Втора обособена позиция: 1. "Наше село" ЕООД, ЕИК 202271568; 2. "Чир Голдън Рест" ЕАД, ЕИК 103563108


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор