ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Радка Кръстанова, гл.експерт в дирекция "Сигурност", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593565, E-mail: r.krastanova@nra.bg
Място/места за контакт: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, дирекция "Сигурност"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на
възлагащия орган: www.nap.bg.
Адрес на профила на
купувача: http://nap.bg/page?id=302.
I.2)
Вид на възлагащия орган
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
I.3)
Основна дейност
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
“Абонаментно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул.”Княз Ал. Дондуков” № 52”
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
23
(23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
aдминистративната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул.”Княз Ал. Дондуков” № 52”
Код NUTS: BG
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Предметът на настоящата обществена поръчка е “Абонаментно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул.”Княз Ал. Дондуков” № 52” и включва:
1. Абонаментно обслужване, което следва да се извършва всеки месец;
2. Ремонт на системата – при необходимост;
3. Oсигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата, включително гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
79711000, 50340000
Описание:
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Стойност на абонаментно обслужване за 1 (един) месец, без ДДС; тежест: 60
Критерий: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС; тежест: 20
Критерий: Време /в часове/ за отстраняване на повредата при извършване на авариен ремонт; тежест: 10
Критерий: Цена на резервни части за СОТ; тежест: 10
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Обявление за
предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S 045 -
075449 от
05.03.2014 г.
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S
188 -
332349 от
01.10.2014 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 16 / Обособена
позиция №: / Заглавие на
обособената позиция: “Абонаментно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул.”Княз Ал. Дондуков” № 52”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„СОТ – СИГНАЛНО-ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА” ЕООД, ЕИК 831144160, гр. София, бул. „Г.М. Димитров“ №52, Република България 1125, София, Тел.: 02 9198333, E-mail: office@sot.bg, Факс: 02 9198333
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5100 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.2)
Допълнителна информация
Срокът на изпълнение на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, или до изчерпване на максимално допустимата стойност в размер до 5 100 лв. без ДДС в рамките на този срок.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
VI.5)
Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението
Участник в процедурата: „СОТ – СИГНАЛНО-ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА” ЕООД, ЕИК 831144160.