Версия за печат

00276-2015-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121396123

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Стефан Младенов", № 1, бл. 31, За: Димитър Наков, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493201, E-mail: d.nakov@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Място/места за контакт: Дирекция "Сигурност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg./?cid=36.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Пощенски услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Охрана на имуществото и транспортиране на ценни пратки и пощенски товари на "Български пощи” ЕАД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
България
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Охрана на имуществото и транспортиране на ценни пратки и пощенски товари на "Български пощи” ЕАД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Пропускателен режим и физическа охранана обекти, собственост на “Български пощи“ ЕАД; - Охрана на имущество с технически системи за сигурност (сигнално охранителни системи) на обекти, собственост на “Български пощи“ ЕАД; - Поддържане на технически системи за сигурност; - Охрана и транспорт на ценни пратки и пощенски товари на „Български пощи” ЕАД до неговите териториални поделения на територията на цялата страна. Превоз на пратки, съдържащи поща и пощенски материали. Като водещо условие при избрания вид процедура, а именно договаряне с обявление, се явява невъзможността да се определи стойността за изпълнения на обществената поръчка, с оглед на редица променливи компоненти, които формират същата, а именно: 1. стойността се изменя ежемесечно поради промени в транспортните маршрути, като определящ е режимът на работа на отделните пощенски станции; 2. броят на охраняваните обекти, който варира в зависимост от променящите се обеми на паричните обороти в отделните пощенски станции; 3. броят на охраняваните обекти със СОТ или посредством физическа охрана, или изобщо да не се осъществява охрана, с цел оптимизиране на разходите за възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
1 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Кандидатите представят гаранция за участие в размер на 500 000 /петстотин хиляди/лева и е определена въз основа на ориентировъчната цена на последния договор със същият предмет и срок. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на заявлението на кандидата. Когато кандидатът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от партньор в него, в съответствие с договора за обединение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на приключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим, съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

• Удостоверение от банка, доказващо, че кандидатът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион лева) лева; • Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, доказващи, че същият разполага за изпълнение на поръчката, със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион) лева. Когато тези документи са публикувани в публичен регистър в Република България, кандидатът трябва да посочи информация за органа, който поддържа регистъра; • Декларация за спазена минимална цена на труда, съгласно чл.56, ал.1, т.11 ЗОП – Приложение Nо. 7; • Декларация от участника, че трудовата заетост на персонала му, зает с охраната на обектите ще бъде в съответствие с трудовото и данъчно – осигурително законодателство и ще организира смените на охранителите, съгласно разпоредбите на „Наредбата за работното време, почивките и отпуските”; • Копия от: застрахователен сертификат, който да удостоверява наличието на валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма, при извършване на професионалната й дейност, с лимити минимум 10 000 (десет хиляди) лева за едно събитие и 3 000 000 (три милиона лева) годишен агрегат и поддържането и по време на целия договор; застрахователен сертификат за валидна и действаща застрахователна полица за “Оператори на бронирани автомобили” с лимити минимум 1 500 000 лева за всеки брониран автомобил и 300 000 лева за паважен риск и поддържането и за времето на целия договор; застрахователен сертификат за валидна и действаща застраховка „гражданска отговорност” към трети лица при вреди от използване на огнестрелно оръжие и поддържането и за времето на целия договор. Кандидатът може да докаже съответствието си с изискването и при условията на чл. 50, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- Списък-декларация –Приложение No.14 –на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на предмета на услугите, стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги; - Копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност, задължително включващ дейност по чл.5, ал.1, ал.2 от ЗЧОД; - Валидно разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен, издадено от Комисия за регулиране на съобщенията за осъществяване на електронни съобщения по реда на Закона за електронните съобщения; - Декларация от кандидата за средно годишния брои на неговите служители на трудови договори на територията на страната, за последните три години; - Удостоверение от НАП за актуалното състояние на трудовите договори на служителите на кандидата, издадено в рамките на не повече от един месец преди датата на откриване на настоящата процедура; - Декларация от кандидата за броя на огнестрелни оръжия, притежавани от него, придружена с копия на фактура/и за тяхното закупуване; - Декларация – списък от кандидата за притежаваните/ползваните на правно основание от него патрулни автомобили, придружена с копия на документи, удостоверяващи основанието за ползването им – документ за собственост, договор за наем, за лизинг и възможностите на трети лица в съответствие с тази документация, както и доказателства че предложените от кандидата МПС отговарят на изискванията на чл. 9, ал. 3 от Наредба № I-121 от 24.06.2004 г. за реда за организиране охраната при транспортиране на ценни пратки и товари; - Декларация от кандидата, за притежаваните от него структури в териториални центрове,придружена със списък с адреси на офисите, лица за контакти, телефони и регистрационни номера и вида на автомобилите, обслужващи съответните структури; - Декларация, че кандидата осигурява на служителите си униформено облекло с отличителни знаци, транспортни и технически средства за мобилни радиовръзки между отделните охранителни постове на разрешени от Комисията за регулиране на съобщенията честоти; - Копие от лиценз на учебен център и нотариално заверено копие на договор с такъв, удостоверяващ, че участникът е осигурил обучение на охранителния персонал в лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение учебен център; - Валидни сертификати (копия) за: внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008с обхват: предоставяне на всички охранителни услуги от предмета на настоящата поръчка,внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007; внедрена ситема за управление на информационната сигурност по ISO/IEC 27001:2005, издадени на името на кандидата или еквивалентни; - Декларация от кандидата за собствен Национален мониторингов и диспечерски център, осигуряващ единен контрол и реакция при възникнал инцидент, както и възможност за 24-часово отдалечено видеонаблюдение в охраняваните обекти на възложителя и внедрена GPS система за контрол на автопатрулните екипи в реално време; - Удостоверение, че кандидатъте вписан като администратор на лични данни в регистър, воден от Комисия за защита на личните данни; - Декларация - списък от кандидата за броя на териториалните парични центрове, в които ще се обработват ценните пратки, с посочени адреси на собствените или наети помещения и контактите на кандидата и вид на обработващите машини; Преброяването следва да се извършва от машини, лицензирани по Наредба 18 на БНБ, което се доказва съсзаверени копия от справките по Наредба № 18 на БНБ за второто, трето и четвъртото тримесечие на 2014 г., предоставени в Управление "Емисионно" на БНБ, изисквани от доставчиците на услуги.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показател /ТП/; тежест: 60
Показател: Финансов показател /ФП/; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
06.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на Централно управление на “Български пощи” ЕАД, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31, зала 212.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ