00030-2015-0002
Технически редакции | ||
04.02.2015 16:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2015 16:18 ч. : | 04/02/2015 16:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2015 16:18 ч. : | 04/02/2015 16:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Силистра:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Женя Димитрова - гл. експерт "Обществени поръчки", РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, Факс: 086 823343
Място/места за контакт: дирекция "Правна"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
добавяне на допълнителна информация
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
“Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет"
Община Силистра ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет". Предмет на обществената поръчка ще бъде закупуването чрез доставка на канцеларски материали за нуждите на следните звена: 1. Община Силистра 2. Кметство Айдемир 3. Кметство Калипетрово 4. Общинско предприятие "Дръстър" 5.Общинско предприятие "Регионално депо за битови отпадъци" 6. Общинско предприятие "Пазари" 7. ОДК - Силистра 8.Отдел обществено здраве, социална политика и спорт 9. Детски ясли ДДЗ 10. ДДОБР 11. ПИЦ 12. НАО Конкретните канцеларски материали по видове и прогнозни количества за всяко едно от звената, са посочени в Техническа спецификация - неразделна част от документацията за участие.
30192000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
обявление за поръчка
644785
26.01.2015 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Не
Да Поръчката е ограничена до кандидати - специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Условия за получаване на документация за участие
Условия при отваряне на офертите
ІІІ.2.1)Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Декларация за вписване в регистър на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания– Образец №1а
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
04.02.2015 г.
Възложител