00043-2015-0001
Технически редакции | ||
04.02.2015 10:28 ч. : | 04/02/2015 10:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.02.2015 10:28 ч. : | 04/02/2015 10:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дулово: 24 - Образователни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Дулово, ул. "Васил Левски" № 18, За: Рейхан Узунов, България 7650, Дулово, Тел.: 086 423000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 086 423020
Място/места за контакт: д-р Юксел АхмедИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dulovo.bg/администрация/профил-на-купувача.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Подготовка и провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е: подготовка и провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения. В предмета на настоящата обществена поръчка се включват две обособени позиции: • Обособена позиция 1 – Провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения. • Обособена позиция 2 – Логистично осигуряване на изнесени обучения. Забележка: Услугите в обхвата на Обособена позиция 2 са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Съгласно чл. 16г ЗОП тази обособена позиция е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Настоящата поръчка се реализира по проект на община Дулово с наименование: „Повишаване капацитета на служителите на общинска администрация Дулово“, Договор № М13-22-173/11.08.2014 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14.
80511000, 80533000, 80580000, 80570000, 63000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Общата прогнозна стойност на поръчката е 110 999,99 лева (сто и десет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 стотинки) без ДДС или 133 199,98 лева (сто тридесет и три хиляди сто деветдесет и девет лева и 98 стотинки) с ДДС в т.ч.: Прогнозна стойност на Обособена позиция 1 – Провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения – 64 999,99 лева (шейсет и четири хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и деветдесет и девет стотинки) без ДДС или 77 999,98 лева (седемдесет и седем хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и деветдесет и осем стотинки) с ДДС; Прогнозна стойност на Обособена позиция 2 – Логистично осигуряване на изнесените обучения – 46 000 лева (четиридесет и шест хиляди лева) без ДДС или 55 200,00 лева (петдесет и пет хиляди и двеста лева) с ДДС. Обхват: Обособена позиция 1 – Провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения, включва следните дейности и поддейности: Дейност 1 – Чуждоезиково обучение по разговорен английски език, различно от предоставяното от ИПА Дейност 2 – Провеждане на компютърни обучения: Поддейност 2.1 – Обучение по текстообработка за напреднали Поддейност 2.2 – Обучение за работа с електронни таблици Поддейност 2.3 – Обучение за работа с презентационен софтуер Дейност 3 – Провеждане на специализирани обучения: Поддейност 3.1 – Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани Поддейност 3.2 – Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи Поддейност 3.3 – Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми Поддейност 3.4 – Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие Поддейност 3.5 – Обучение за ефективно управление на хора, лидерство и мотивация Обособена позиция 2 – Логистично осигуряване на изнесени обучения, включва следните дейности: o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за ефективно управление на хора, лидерство и мотивация
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците следва да представят гаранция за участие в следния размер: • За обособена позиция 1 – 640 лв. (шестстотин и четиридесет лева). • За обособена позиция 2 – 460 лв. (четиристотин и шейсет лева). За обособена позиция 2: За участници, които са вписани в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз, както и за обединения, в които участват само такива лица, гаранция за участие не се изисква. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума – внася се по банкова сметка на община Дулово – IBAN: BG65FINV91503315830466, BIC: FINVBGSF , „ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА” АД, Силистра. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат, когато е приложимо. б) Банкова гаранция – следва изрично да е посочено, че банковата гаранция е неотменима и безусловна в полза на община Дулово, със срок на валидност минимум 90 дни от датата, посочена като краен срок за получаване на офертите, съгласно обявлението за обществената поръчка. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.
Настоящата поръчка се реализира по проект на община Дулово с наименование: „Повишаване капацитета на служителите на общинска администрация Дулово“, Договор № М13-22-173/11.08.2014 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14. Предвидено е авансово плащане в размер на 20 % от стойността, посочена в ценовото предложение на участника, избран за изпълнител, в 10-дневен срок от сключване на договора с избрания за изпълнител и представяне на надлежна фактура. Междинни/окончателно плащания за извършени дейности/ поддейности се извършват в 30-дневен срок след подписване на двустранен протокол без забележки, ведно с представен счетоводен документ (фактура). От всяко междинно плащане се приспада съответната част от изплатения аванс. Когато Изпълнителят е сключил договор/и за подизпълнение, Възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че Изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по съответния ред.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице.
На основание чл. 64, ал. 3 ЗОП срокът за получаване на оферти е намален с 7 дни, т.като обявлението е изпратено до РОП по електронен път и с още 5 дни, т.като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Община Дулово, Заседателна зала № 13
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се реализира по проект на община Дулово с наименование: „Повишаване капацитета на служителите на общинска администрация Дулово“, Договор № М13-22-173/11.08.2014 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос ІI „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет: 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14.
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Участник, чиято ценова оферта, надвишава гореописаната обща прогнозна стойност, както и посочената в документацията за участие прогнозна стойност за обособените позиции и отделните дейности включени в тях ще бъде отстранен от участие!
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
04.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 включва изпълнението на следните дейности и поддейности: Дейност 1 – Чуждоезиково обучение по разговорен английски език, различно от предоставяното от ИПА Дейност 2 – Провеждане на компютърни обучения: Поддейност 2.1 – Обучение по текстообработка за напреднали Поддейност 2.2 – Обучение за работа с електронни таблици Поддейност 2.3 – Обучение за работа с презентационен софтуер Дейност 3 – Провеждане на специализирани обучения: Поддейност 3.1 – Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани Поддейност 3.2 – Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи Поддейност 3.3 – Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми Поддейност 3.4 – Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие Поддейност 3.5 – Обучение за ефективно управление на хора, лидерство и мотивация
80511000, 80533000, 80570000, 80580000
Описание:
Общата прогнозна стойност на обособената позиция е 64 999,99 лева (шейсет и четири хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и деветдесет и девет стотинки) без ДДС или 77 999,98 лева (седемдесет и седем хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и деветдесет и осем стотинки) с ДДС. Прогнозните стойности на отделните обучения, включени в обособената позиция са: Дейност 1 – Чуждоезиково обучение по разговорен английски език, различно от предоставяното от ИПА - 22000,00 лв; Дейност 2 – Провеждане на компютърни обучения - 14000,00 лв, в т.ч.: Поддейност 2.1 – Обучение по текстообработка за напреднали - 6000,00 лв, Поддейност 2.2 – Обучение за работа с електронни таблици - 6000, 00 лв, Поддейност 2.3 – Обучение за работа с презентационен софтуер - 2000,00 лв. Дейност 3 – Провеждане на специализирани обучения - 28999,99 лв, в т.ч.: Поддейност 3.1 – Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани - 5333,33 лв; Поддейност 3.2 – Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи - 5333,33 лв; Поддейност 3.3 – Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми - 5333,33 лв; Поддейност 3.4 – Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие - 8000,00 лв; Поддейност 3.5 – Обучение за ефективно управление на хора, лидерство и мотивация - 5000,00 лв. Предлаганата цена за всяка отделна дейност/ поддейност не бива да надвишава посочените максимални стойности.
Обособена позиция № 2 – Логистично осигуряване на изнесени обучения включва изпълнението на следните дейности: o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани; o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи; o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми; o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие; o Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за ефективно управление на хора, лидерство и мотивация.
63000000
Описание:
Общата прогнозна стойност на обособената позиция е 46000,00 лева (четиридесет и шест хиляди лева) без ДДС или 55200,00 лева (петдесет и пет хиляди и двеста лева) с ДДС. Прогнозните стойности на отделните дейности, включени в обособената позиция са: Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани - 8000,00 лв; Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи - 8000,00 лв; Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми - 8000,00 лв; Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие - 12000,00 лв; Логистично осигуряване на провеждането на Обучение за ефективно управление на хора, лидерство и мотивация - 10000,00 лв. Предлаганата цена за цялата обособена позиция, както и за всяка отделна дейност не бива да надвишава посочените максимални стойности. Участник с такова предложение ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата.