Версия за печат

00145-2014-0231

BG-Пазарджик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт - Пазарджик, ул."Екзарх Йосиф" № 15А, За: Величка Кадийска, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 404215, E-mail: Pazardzhik@nssi.bg, Факс: 034 404260

Място/места за контакт: ул."Екзарх Йосиф" № 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява Държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява Държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Пазарджик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пазарджик, ул. "Екзарх Йосиф" № 15А
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Пазарджик, заявени по видове артикули, посочени в Приложение № 2, което е неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5853.98 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 587704 от 25.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 626558 от 30.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - Пазарджик"
V.1) Дата на сключване договора
14.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ВТ-Трейд" ЕООД ЕИК 201437250, ул. "Училищна" № 28, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 392903, E-mail: manager@officecenter-bg.com, Факс: 032 392500

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6833 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5853.98 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.02.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."Офис консумативи" ООД, ЕИК 201417931; 2."ВТ-Трейд" ЕООД, ЕИК 201437250.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор