Версия за печат

01252-2015-0002

BG-Банкя: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община - район "Банкя", ул. "Цар Симеон" № 1, За: инж. Николай Димитров - Заместник-кмет на СО - район "Банкя", РБългария 1320, Банкя, Тел.: 02 9977106, E-mail: bankya@bankya.bg, Факс: 02 9977163

Място/места за контакт: Столична община - район "Банкя"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bankya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bankya.bg/?mode=page&page=32.

Електронен достъп до информация: http://www.bankya.bg/?mode=page&page=32.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за изработване на работни проекти за изграждане на вътрешно кварталната "В и К" мрежа на гр. Банкя и кварталите "Михайлово", "Вердикал", "Градоман" и с. Иваняне, район "Банкя".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София, район Банкя
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на процедурата включва изработване на работни проекти за изграждане на вътрешно кварталната "В и К" мрежа на гр. Банкя и кварталите "Михайлово", "Вердикал", "Градоман" и с. Иваняне, район "Банкя". В обхвата на настоящата процедура попадат и всички останали клонове, включени в идейния проект, който е неизменна част от Техническите спецификации. В рамките на предмета на договора Възложителят може да възлага допълнително отделните клонове, включени в идейния проект. В съответствие с действащата нормативна уредба за проектиране работните проекти да се разработят по части - ГЕОДЕЗИЯ, ИНЖЕНЕРНА ГЕОЛОГИЯ И ХИДРОГЕОЛОГИЯ, КАНАЛИЗАЦИЯ, ОТВОДНЯВАНЕ, ВОДОСНАБДЯВАНЕ, КОНСТРУКТИВНА, ЕЛЕКТРО, УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ, ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ, ГАЗОСНАБДЯВАНЕ, ПЪТНИ РАБОТИ, ВРЕМЕННА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ. Работните проекти следва да се съгласуват със "Софийска вода" АД, "София-газ" ЕАД, Виваком, "Топлофикация-София" АД, "Електроразпределение-Столично" АД, "Улично осветление" ЕАД, СРИОКОЗ, СД "ПБЗН", Дирекция "Зелена система", Дирекция "Софийски кадастър" и НАГ. Да се представи сборна ситуация върху кадастрална подложка с нанесени и обвързани регулационен план, обхват на предвидените в проекта СМР и наличните мрежи и съоръжения на инженерната инфраструктура.Работните проекти да бъдат комплектовани с количествени сметки за всички видове строително-монтажни работи. Количествените сметки да бъдат представени на хартиен и магнитен носител, за изготвяне на тръжни документи. Отделните части на проекта да бъдат изготвени от правоспособни проектанти и представени в 5 (пет) екземпляра и на магнитен носител (СД). Всяка от частите на работният проект да съдържат: Обяснителна записка с подробна мотивировка на приетите решения и допуснатите отклонения; чертежи в мащаб; детайли; схеми; подробна количествена сметка; магнитен носител с въведената входна информация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71322200, 71320000, 71220000

Описание:

Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката е избор на изпълнител за изработване на работни проекти за изграждане на вътрешно кварталната "В и К" мрежа на гр. Банкя и кварталите "Михайлово", "Вердикал", "Градоман" и с. Иваняне, район "Банкя". В обхвата на договора са следните подобекти: Подобект: Второстепенна канализационна мрежа към Гл.кл.V и VІ, и съпътстващи водопроводи, попадащи в трасетата й: град Банкя-юг, район Банкя - Папка 1. Подобект: Второстепенна канализационна мрежа към Банкя-Какач и съпътстващи водопроводи, попадащи в трасетата й: град Банкя-север, район Банкя - Папка 2. Подобект: Второстепенна канализационна мрежа към Гл.кл.I и Гл.кл.II, и съпътстващи водопроводи, попадащи в трасетата й: кв. "Градоман", район Банкя - Папка 3. Подобект: Второстепенна канализационна мрежа Гл.кл.I, Гл.кл.Iа и Гл.кл.Iг, и съпътстващи водопроводи, попадащи в трасетата й: кв. "Вердикал", район Банкя - Папка 4. Подобект: Второстепенна канализационна мрежа към Гл.кл.I и Гл.кл.Iб, и съпътстващи водопроводи, попадащи в трасетата й: кв. "Михайлово", район Банкя - Папка 5. Подобект: Второстепенна канализационна мрежа към Гл.кл.II и съпътстващи водопроводи, попадащи в трасетата й: с. Иваняне, район Банкя. В обхвата на настоящата процедура попадат и всички останали клонове, включени в идейния проект.

Стойност, без да се включва ДДС
484000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Учатниците предоставят гаранциите за участие в процедурата в една от следните форми:а) парична сума по сметка на Възложителя или б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Столична община - район Банкя: IBAN - BG61SOMB91303319153601, BIC - SOMBBGSF в "Общинска банка" АД, клон "Люлин". Гаранцията за участие е в размер на 4840 лв. (четири хиляди осемстотин и четиридесет лева). В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: Избор на изпълнител за изработване на работни проекти за изграждане на вътрешно кварталната "В и К" мрежа на гр. Банкя и кварталите "Михайлово", "Вердикал", "Градоман" и с. Иваняне, район "Банкя". Ако Участникът представя Банкова гаранция, то тя трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по посочената по-горе банкова сметка на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общата стойност на поръчката е 484 000,00 (четиристотин осемдесет и четири хиляди) лева без включен ДДС, съответно 580 800,00 (петстотин и осемдесет хиляди и осемстотин) лева с включен ДДС. Така посочената стойност на поръчката е разделена, както следва: 222 000,00 (двеста двадесет и две хиляди) лева без включен ДДС, съответно 266 400,00 (двеста шестдесет и шест хиляди и четиристотин) лева с включен ДДС, които финансови средства ще се заплатят в календарната 2015г. и 262 000,00 (двеста шестдесет и две хиляди) лева без включен ДДС, съответно 314 400,00 (триста и четиринадесет хиляди и четиристотин) лева с включен ДДС, които финансови средства ще се заплатят в календарната 2016г. Финансирането за изпълнение на поръчката се осъществява от Столична община. Сумите се превеждат от Столична община - Дирекция "Финанси", след представяне на сключен договор по силата, на който е определен Изпълнител от Възложителя на Столична община - район "Банкя". Възложителят предвижда в договора следния начин на плащане: Общата стойност за изпълнение на услугите по договора не може да надвишава 484 000,00 (четиристотин осемдесет и четири хиляди) лева без включен ДДС, съответно 580 800,00 (петстотин и осемдесет хиляди и осемстотин) лева с включен ДДС. Цената по договора е дължима до размера на изрично възложеното проектиране от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за конкретните клонове в обхвата на идейния проект, реално извършените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и безусловно приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ услуги по реда на договора. Минималната задача за изпълнение е изготвяне на работни проекти за всички подобекти, включени в Заданието за проектиране, независимо от предложената (в офертата на Изпълнителя) единична цена на метър линеен. Единичната цена за изпълнение на услугите в обхвата на договора, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, е ......………………… лева/метър линеен (словом: ………………………………..) без ДДС за изработване на работни проекти по всички части, съгласно Заданието за проектиране, за изграждане на вътрешно кварталната "В и К" мрежа на гр. Банкя и кварталите "Михайлово", "Вердикал", "Градоман" и с. Иваняне, район Банкя. Всички разноски на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по изпълнение на договора са за негова сметка и се считат включени в определените единични цени за извършване на услугите. Общата цена и единичните цени за изпълнение на проектирането са окончателни и няма да бъдат променяни за целия период на изпълнение на договора, освен при намалението им в интерес на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Заплащането на извършените етапи (подобекти - шест подобекти по Задание за проектиране и един, включващ всичките допълнително възложени клонове) ще бъде извършено в размер на 70 % (седемдесет на сто) от стойността на предадения етап (подобект), след положителна оценка на консултанта по чл.166, ал.1 от ЗУТ. Заплащане на сумата в размер на 20 % (двадесет на сто) от стойността на приетите с констативни протоколи подобекти, ще бъде извършено след приемане на изготвен от консултанта комплексен доклад, обхващащ всички подобекти на: "Избор на изпълнител за изработване на работни проекти за изграждане на вътрешно кварталната "В и К" мрежа на гр. Банкя и кварталите "Михайлово", "Вердикал", "Градоман" и с.Иваняне, район "Банкя". Останалите 10 % (десет на сто) от стойността на приетите с констативен протокол подобекти ще бъдат заплатени след издаване на Разрешение за строеж. Разплащането на услугите по договора ще се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на констативни протоколи за окончателното приемане на проектите, извършено по подобекти от Заданието и общи за допълнително възложени клонове, чрез съставянето на констативни протокори между Възложителя и Изпълнителя след положителна оценка за съответствие (положителен комплексен доклад) от консултанта по чл.166, ал.1 от ЗУТ и представяне на фактури от Изпълнителя, и след подсигурено финансиране от Столична община.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В случаите по чл.68, ал.9 от ЗОП, при установена липса на документи и/или несъответствие с критериите за подбор, участникът може да замени представени документи или да представи нови, с които смята, че ще удовлетвори поставените от възложителя критерии за подбор. Възложителят ще отстрани участник, който: - не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1, т.1, б."а"-"д", т.2, т.3 и т.4 и чл.47, ал.5 от ЗОП; - е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. - участник, който не е представил гаранция за участие или е представил такава под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите. - в случаите по чл.62а от ЗОП, когато участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя. Офертата се състои от три части: Плик № 1 "Документи за подбор", Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 "Предлагана цена" В Плик № 1 "Документи за подбор" следва да се съдържат: 1. Представяне на участника, което включва: А) посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата Б) декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП 2. При участници обединения - копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, представляващо участниците в обединението, и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП. 9. Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан от участника. 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя. В плик № 2 следва да бъде представено Техническото предложение за изпълнение на поръчката, ведно с Приложенията към него, при съблюдаване на Техническите спецификации и приложенията към нея, изискванията към офертата и условията за изпълнение на обществената поръчка. Представя се и на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент). Ценовата оферта задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис Плик № 3 "Предлагана цена", поставен в плика с офертата. Извън плик № 3 с надпис "Предлагана цена" не трябва да е посочена никаква информация относно цената.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата обществена поръчка няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В настоящата обществена поръчка няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2) Списък на технически лица, които ще участват при изпълнение на поръчката. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 3) Копие от сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентна система за качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба по акредитация", или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националата акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за осигуряване на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Съгласно чл.51а, ал.2 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има опит да предоставя услугата проектиране, като е изпълнил поне 2 услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка през предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Под услуги еднакви с предмета на обществената поръчка следва да се разбира проектиране при изграждане на водопроводни и канализационни мрежи в урбанизирана територия. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират проектиране при изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи в урбанизирана територия. 2. Участникът следва да предложи екип от минимум по един специалист по всяка част, които ще извършат проектирането. Предложените експерти следва да притежават актуални документи за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). 3. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектирането. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, а изискуемите документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение - П1; тежест: 20
Показател: Техническо предложение - П2; тежест: 50
Показател: Ценово предложение - П3; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Столична община - район "Банкя".

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

До документацията за участие в процедурат е предоставен безплатен електронен достъп на сайта на Възложителя, в раздел "Профил на купувача". При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията, като разходите за изпращането са за сметка на лицето, отправило искането. Посоченият в настоящото обявление, в Раздел ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение е прогнозен срок, тъй като в Документацията за участие в настоящата обществена поръчка, Методика за оценка на офертите, относно показател "срок за изпълнение" - П1, е посочено следното: В рамките на този показател се оценява предложения от участника срок за изпълнение на проектирането в календарни дни. Минималния срок следва да не бъде по-кратък от 60 дни. Посоченият срок на минимум е задължителен за участниците. Ще бъдат отстранени предложения, в които е предложен по-кратък срок, срокът за изпълнение е предложен в различна мерна единица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.02.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ