Версия за печат

00118-2014-0015

BG-Сливен: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: Минко Стефанов, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611118, E-mail: minko_st@abv.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Проучване, подготовка, процесуално представителство и защита с предмет: предприемане на процедури, исково и/или арбитражно производство по Арбитражен съд пред БТПП по разваляне на договор сключен на 19.09.2011 г. между Община Сливен, като Възложител и Гражданско дружество "Стройинвест - Сливен" със съдружници "Лукском" ЕООД и "Топстрой декор" ООД, с предмет: Извършване на строително-монтажни работи на обект: "Отваряне на ул. "Г. С. Раковски" гр. Сливен" и действия по връщане на платения от Община Сливен аванс по договора в размер на 978 807,04 лева с ДДС, ведно с неустойка на основание чл. 52 от договора в размер на 244 951,76 лв. с ДДС (по предварителни изчисления)".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Проучване, подготовка, процесуално представителство и защита с предмет: предприемане на процедури, исково и/или арбитражно производство по Арбитражен съд пред БТПП по разваляне на договор сключен на 19.09.2011 г. между Община Сливен, като Възложител и Гражданско дружество "Стройинвест - Сливен" със съдружници "Лукском" ЕООД и "Топстрой декор" ООД, с предмет: Извършване на строително-монтажни работи на обект: "Отваряне на ул. "Г. С. Раковски" гр. Сливен" и действия по връщане на платения от Община Сливен аванс по договора в размер на 978 807,04 лева с ДДС, ведно с неустойка на основание чл. 52 от договора в размер на 244 951,76 лв. с ДДС (по предварителни изчисления)".

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
42865 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г)

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Проучване, подготовка, процесуално представителство и защита с предмет:предприемане на процедури, исково и/или арбитражно производство по Арбитражен съд пред БТПП по разваляне на договор сключен на 19.09.2011 г. между Община Сливен, като Възложител и ГД "Стройинвест - Сливен" със съдружници "Лукском" ЕООД и "Топстрой декор" ООД, с предмет: Извършване на строително-монтажни работи ...
V.1) Дата на сключване договора
26.01.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Петя Колева Милкова, ул. “Стефан Караджа” № 18, ет. 2, ап. 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9813059, Факс: 02 9813059

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 42865 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807805, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807805

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.01.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Петя Колева Милкова - адвокат от САК, Кантора: гр. София, ул. “Стефан Караджа” №: 18, ет. 2, ап. 5


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

к) Предмет на поръчката са услугите, посочени в Приложение № 3 към ЗОП.

Съгласно чл. 90, ал. 1 , т. 13 от ЗОП услугата, предмет на настоящата обществена поръчка попада в категория № 21 от Приложение № 3 към чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗОП - юридически услуги и е на стойност по чл. 14, ал. 3 от ЗОП.