00904-2015-0002
Технически редакции | ||
29.01.2015 14:50 ч. : | 29/01/2015 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2015 14:50 ч. : | 29/01/2015 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Драгоман: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."ППИ", Р България 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014
Място/места за контакт: Община ДрагоманИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com/.
Адрес на профила на купувача: http://obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1543:2015-01-29-09-43-41&catid=74:2015-01-28-08-06-21&Itemid=100.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Отвеждане на водите на самоизлив от пояс I-ви на ПС „Неделище“ до ВП-2 на мината и включване на новоизградените сондажни кладенци за водоснабдяване на гр. Драгоман и селата Цацаровци, Ялботина и мина „Бели брег”
Възлагане на обществена поръчка
Предвижда се изграждането на нови съоръжения в пояс първи - помпена станция Неделище във вододайната зона на община Драгоман. Ще бъдат изградени три броя монолитни стоманобетонни бункерни помпени станция над новите тръбни кладенци. За всяка от бункерните помпени станции на чертежите са показани всички характерни коти: кота на спускане на съответната помпа, динамично водно ниво, статично водно ниво, кота дъно на бункерната помпена станция, кота терен и кота покривна плоча. Представени са подробни спецификации на машини (помпи), тръби, фасонни части и арматури за всяка от тях. В пояс първи на ПС Неделище ще бъдат изградени три самостоятелни тласкателни водопровода с диаметър 219мм. Тласкателният водопровод е от стоманени тръби с диаметър 150мм. Ще бъде изпълнен на звена по 3м дължина всяко на фланшови връзки. Броят на звената за всеки бункер е различен. Хоризонталният монтаж на тръбите и арматурите в бункерните помпени станции е както следва: коляно 150/90, право парче за осигуряване на правилно измерване на водния поток, намалители 150/100, водомер тип ЕСПА-100мм за дебит 110м3/час, възвратна клапа 200мм (къса) и спирателен кран 200. Всички арматури са за налягане 16 атмосфери.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Бункерните помпени станции-3 броя. Размерите в план на всяка една от тях е 1,90/2,90м и дълбочина 2,00м. Носещата им конструкция е манолитна стоманобетонова-дъно, стени и покривна плоча, изградени от бетон клас В20, с водонепропускливост W0,6. За обслужване на бункерните помпени станции са предвидени отвори с размери 0,80/1,50м покрити с метални капаци с топлоизолация. Влизането в бункерите се осъществява с метална стълба-тип „Моряшка”. Натоварванията за района на с.Неделище са следните: – сняг – Sn=1.50 kN/m2 – вятър – Wn=0.38 kN/m2 – земетръс Kc = 0.27-IX стетен Предвидени следните материали: 1. Стомана Вст3КП по БДС 2592-71 за стълби, капаци и закладни части. 2. Електроди Е 42 и Е46 по БДС 5517-77 4. Бетон клас В20, с W0,6 и за подложен бетон - клас В7,5. 5. Армировка - стомана клас AI и AIII Предвижда се електрозахранването да се осигури от съществуващия трансформаторен пост.Табло за управление на сондажни помпи ТУСП - За управление на помпите в сондажните кладенци е разработено табло ТУСП. Управляват се три броя помпи –59 kW,380V, със софтстартери за плавен пуск и стоп . Вътрешна осветителна инсталация - Предвижда се като първи етап да се подмени осветителната инсталация само на новосанираните помещения. Външна осветителна инсталация на сградата - Инсталацията ще осигури осветяване на сградата и пространството около нея. Използват се луминисцентни лампи и осветители “прожекторен тип”със степен на защита IP65. Осветление на бункерни помпени станции - Осветлението на бункерните помпени станции се осигурява с ниско безопасно напрежение ~ 24V по отделен кабел. За целта в ГРТ е предвиден разделителен трансформатор Мълниезащитна инсталация - За района на Драгоман, интензивността на мълниеносната дейност в часове за година М = 73,02 h., а средногодишният брой на мълниите на 1 km2 - n = 9. За конкретните размери на сградата, при тези данни N = 0,025. Мълниеприемниците се изработват от стоманени елементи ;Токоотводите се изработват от кръгла стомана с диаметър 6 mm; Заземяването се осъществява с вертикални заземители, изпълнени от стоманен профил L 40x4 mm, осигуряващи сечение от 160 mm2 , съгласно изискванията.; Електробезопасност, пожаробезопасност и охрана на труда Обектът е с повишена електроопасност и нормална пожароопасност –категория Ф5Д.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1500.00 лева(хиляда и петстотин лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност – надвишаващ с 30 дни изтичането на последния гаранционен срок по договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение на обслужващата банка или по образец /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура в срок от 30 дни след приключване на строежа.
Предметът на настоящата процедура по възлагане на обществената се финансира от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор по банков път, по посочена по–долу банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: (2) Първо плащане: извършва се за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи за завършен етап, подписан от инвеститорски контрол и строителен надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София, одобрено искане за плащане и наличие на превод от финансиращия орган. (3) На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено - стойностна сметка единична цена за всеки етап с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; (4) Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на Констативен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант и ВЪЗЛОЖИТЕЛ - инвеститорски контрол, строителния надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София; (5) Представена данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (6) Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на плащането; (7) Сумата от извършените плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; (8) Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сума от извършените до момента плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. (9) Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (10) Заплащането ще се извършва по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Банкови реквизити: Банка .................................. BIC:.......................... IBAN: .................................. (3) При промяна в банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, същият уведомява писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в седемдневен срок от настъпване на обстоятелството. (11) От стойността на окончателното плащане ще се приспадат всички суми, които са обект на финансова редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган /ПУДООС/ по изпълнението на договора.
3. Общи изисквания при участие като обединение/консорциум- В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора че представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 4. Общи изисквания при използване на подизпълнители - 4.1. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители и какъв ще бъде делът и видът на участието на подизпълнителите в изпълнението на поръчката. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.; 4.2. С офертата си участникът може без ограничения да предлага ползването на подизпълнители; 4.3. Изпълнителят е длъжен да сключи договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка; 4.4. Изпълнителят нямат право да: - сключва договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; - възлага изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители;- заменя посочен в офертата подизпълнител, освен когато:а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП;б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по чл. 45а, ал. 6 от ЗОП. 4.5. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 4.6. Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. ; 4.7. Не е нарушение на забраната по чл. 45а, ал. 2, т. 2 и по ал. 4 от ЗОП доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно – от договора за подизпълнение. 4.8. Изпълнителят е длъжен да прекрати договор за подизпълнение, ако по време на изпълнението му възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП, както и при нарушаване на забраната по чл. 45а, ал. 4 от ЗОП в 14-дневен срок от узнаването. В тези случаи изпълн. сключва нов дог. за подизп. при спазване на усл. и изискванията на чл. 45а, ал. 1 – 5 от ЗОП.; 4.9. Възл. приема изпълнението на дейност по дог. за общ. поръчка, за която изпълн.т е сключил дог. за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя.4.10. При приемането на работата изпълнителят може да представи на възложителя доказателства, ........4.11. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за обществена поръчка, за който има сключен.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на настоящата документация е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF код за вид плащане 447000 само ако се изисква на хартиен носител. При поискване документацията се изпраща на заинтересованото лице за негова сметка. Заинтересованите лица могат да се запознаят с документацията на интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача". Забележка: Участник, който се е запознал с документацията за участие в процедурата от интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача" не се задължава да я закупува, тъй като в този случай Възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.
Български
180
административната сграда на община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл.120, ал.7 от ЗОП
29.01.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ