Версия за печат

00904-2015-0002

BG-Драгоман: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."ППИ", Р България 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1543:2015-01-29-09-43-41&catid=74:2015-01-28-08-06-21&Itemid=100.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Отвеждане на водите на самоизлив от пояс I-ви на ПС „Неделище“ до ВП-2 на мината и включване на новоизградените сондажни кладенци за водоснабдяване на гр. Драгоман и селата Цацаровци, Ялботина и мина „Бели брег”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвижда се изграждането на нови съоръжения в пояс първи - помпена станция Неделище във вододайната зона на община Драгоман. Ще бъдат изградени три броя монолитни стоманобетонни бункерни помпени станция над новите тръбни кладенци. За всяка от бункерните помпени станции на чертежите са показани всички характерни коти: кота на спускане на съответната помпа, динамично водно ниво, статично водно ниво, кота дъно на бункерната помпена станция, кота терен и кота покривна плоча. Представени са подробни спецификации на машини (помпи), тръби, фасонни части и арматури за всяка от тях. В пояс първи на ПС Неделище ще бъдат изградени три самостоятелни тласкателни водопровода с диаметър 219мм. Тласкателният водопровод е от стоманени тръби с диаметър 150мм. Ще бъде изпълнен на звена по 3м дължина всяко на фланшови връзки. Броят на звената за всеки бункер е различен. Хоризонталният монтаж на тръбите и арматурите в бункерните помпени станции е както следва: коляно 150/90, право парче за осигуряване на правилно измерване на водния поток, намалители 150/100, водомер тип ЕСПА-100мм за дебит 110м3/час, възвратна клапа 200мм (къса) и спирателен кран 200. Всички арматури са за налягане 16 атмосфери.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Бункерните помпени станции-3 броя. Размерите в план на всяка една от тях е 1,90/2,90м и дълбочина 2,00м. Носещата им конструкция е манолитна стоманобетонова-дъно, стени и покривна плоча, изградени от бетон клас В20, с водонепропускливост W0,6. За обслужване на бункерните помпени станции са предвидени отвори с размери 0,80/1,50м покрити с метални капаци с топлоизолация. Влизането в бункерите се осъществява с метална стълба-тип „Моряшка”. Натоварванията за района на с.Неделище са следните: – сняг – Sn=1.50 kN/m2 – вятър – Wn=0.38 kN/m2 – земетръс Kc = 0.27-IX стетен Предвидени следните материали: 1. Стомана Вст3КП по БДС 2592-71 за стълби, капаци и закладни части. 2. Електроди Е 42 и Е46 по БДС 5517-77 4. Бетон клас В20, с W0,6 и за подложен бетон - клас В7,5. 5. Армировка - стомана клас AI и AIII Предвижда се електрозахранването да се осигури от съществуващия трансформаторен пост.Табло за управление на сондажни помпи ТУСП - За управление на помпите в сондажните кладенци е разработено табло ТУСП. Управляват се три броя помпи –59 kW,380V, със софтстартери за плавен пуск и стоп . Вътрешна осветителна инсталация - Предвижда се като първи етап да се подмени осветителната инсталация само на новосанираните помещения. Външна осветителна инсталация на сградата - Инсталацията ще осигури осветяване на сградата и пространството около нея. Използват се луминисцентни лампи и осветители “прожекторен тип”със степен на защита IP65. Осветление на бункерни помпени станции - Осветлението на бункерните помпени станции се осигурява с ниско безопасно напрежение ~ 24V по отделен кабел. За целта в ГРТ е предвиден разделителен трансформатор Мълниезащитна инсталация - За района на Драгоман, интензивността на мълниеносната дейност в часове за година М = 73,02 h., а средногодишният брой на мълниите на 1 km2 - n = 9. За конкретните размери на сградата, при тези данни N = 0,025. Мълниеприемниците се изработват от стоманени елементи ;Токоотводите се изработват от кръгла стомана с диаметър 6 mm; Заземяването се осъществява с вертикални заземители, изпълнени от стоманен профил L 40x4 mm, осигуряващи сечение от 160 mm2 , съгласно изискванията.; Електробезопасност, пожаробезопасност и охрана на труда Обектът е с повишена електроопасност и нормална пожароопасност –категория Ф5Д.

Прогнозна стойност без ДДС
180532.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1500.00 лева(хиляда и петстотин лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност – надвишаващ с 30 дни изтичането на последния гаранционен срок по договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение на обслужващата банка или по образец /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура в срок от 30 дни след приключване на строежа.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предметът на настоящата процедура по възлагане на обществената се финансира от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор по банков път, по посочена по–долу банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: (2) Първо плащане: извършва се за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи за завършен етап, подписан от инвеститорски контрол и строителен надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София, одобрено искане за плащане и наличие на превод от финансиращия орган. (3) На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено - стойностна сметка единична цена за всеки етап с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; (4) Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на Констативен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант и ВЪЗЛОЖИТЕЛ - инвеститорски контрол, строителния надзор и одобрен от Директора на РИОСВ – София; (5) Представена данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (6) Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на плащането; (7) Сумата от извършените плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; (8) Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сума от извършените до момента плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. (9) Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от подписан без забележки протокол образец 15 в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, както и одобрени средства от финансиращия орган. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (10) Заплащането ще се извършва по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Банкови реквизити: Банка .................................. BIC:.......................... IBAN: .................................. (3) При промяна в банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, същият уведомява писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в седемдневен срок от настъпване на обстоятелството. (11) От стойността на окончателното плащане ще се приспадат всички суми, които са обект на финансова редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган /ПУДООС/ по изпълнението на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

3. Общи изисквания при участие като обединение/консорциум- В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора че представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 4. Общи изисквания при използване на подизпълнители - 4.1. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители и какъв ще бъде делът и видът на участието на подизпълнителите в изпълнението на поръчката. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.; 4.2. С офертата си участникът може без ограничения да предлага ползването на подизпълнители; 4.3. Изпълнителят е длъжен да сключи договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка; 4.4. Изпълнителят нямат право да: - сключва договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; - възлага изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители;- заменя посочен в офертата подизпълнител, освен когато:а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП;б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по чл. 45а, ал. 6 от ЗОП. 4.5. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 4.6. Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. ; 4.7. Не е нарушение на забраната по чл. 45а, ал. 2, т. 2 и по ал. 4 от ЗОП доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно – от договора за подизпълнение. 4.8. Изпълнителят е длъжен да прекрати договор за подизпълнение, ако по време на изпълнението му възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП, както и при нарушаване на забраната по чл. 45а, ал. 4 от ЗОП в 14-дневен срок от узнаването. В тези случаи изпълн. сключва нов дог. за подизп. при спазване на усл. и изискванията на чл. 45а, ал. 1 – 5 от ЗОП.; 4.9. Възл. приема изпълнението на дейност по дог. за общ. поръчка, за която изпълн.т е сключил дог. за подизпълнение, в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя.4.10. При приемането на работата изпълнителят може да представи на възложителя доказателства, ........4.11. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за обществена поръчка, за който има сключен.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процед могат да бъдат бълг.и/или чужд. физ. и/или юрид. лица, или обединения между тях. Уч. следва да отговарят на усл. на Възложителя, съгласно настоящата докум., ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възлож. отстранява от участие в процедурата уч., който не отговаря на нормат. изисквания или на някое от условията на Възложителя.2.1. В процедурата за възлагане на общ.а поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки уч., който:а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;б/ е обявен в несъстоятелност;в/ е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;ж/ е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с проектиране и строителство и съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението или е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури по възлагане на обществени поръчки; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;и/ е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.й/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 2.2. Изискванията по буква „а” и буква „ж” по-горе се прилагат, както следва:1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон;4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокур. в чиято представителна власт е включена територията на Република България.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1,Доказва се с удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент и копие на годишен финансов отчет за предходната година, ако не е публикуван в публичния регистър в Република България и участникът не е посочил информация за органа поддържащ регистъра.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп дособствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 75 000 лева без ДДС (седемдесет и пет хиляди лева без ДДС) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението или чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Изпълнението на това минимално изискване се доказва с декларация – Приложение № 11, Автобиография във формат по образец Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки и/или други еквивалентни документ,), както и Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 13. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението или чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП. Участникът, след като бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В този случай предложения нов ключов експерт следва да отговаря на същите минимални изисквания, като експертът, когото заменя.Участника посочва и изпълнителски състав за изпълнение на поръчката. 2. Представя се копие от Удостоверението за регистрация и талона към него или еквивалентни документи за чуждестранните лица за които е приложима нормата на чл.49, ал.1 от ЗОП. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще извършват строително-монтажни работи . 3.Представя се копие от Сертификатите или еквивалентни документи. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите. 4. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на сходните договори по образец 10, изпълнени през последните 5 (пет) години (считано от датата за подаване на оферти) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от: Посочени публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане в експлоатация, която информация съдържа данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 5.Това изискване се доказва с декларация по образец и копия на документи за собственост ( за МПС – копие от регистрационен талон) или на договор или друг документ, от който произтича правото на участника да ползва оборудването
Минимални изисквания: 1.Участникът в откритата процедура трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на всички услуги и работи, нужни за качественото изпълнение на проекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да има изискуемия опит, изрично посочен от възложителя в документацията и обявлението. Участникът трябва да разполага със следните специалисти: • Ръководител с професионална квалификация инженер по част ВиК и/или ВиК съоръжения или екв. • Технически ръководител ВиК и Технически ръководител Ел. с професионална квалификация техник или инженер специалност еквивалентна на частта за която отговарят. • Техническия ръководител Ел. да има ел.техническо образование и да има IV или по-голяма от IV категория – квалификационна група за безопасност при работа в ел. уредби и мрежи доказано със сертификат или удостоверение за обучение. • Специалист контрол на качеството с образователна степен средно-специално/бакалавър/магистър, притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството. • Специалист по здравословни и безопасни условия на труд с образователна степен средно-специално/бакалавър/магистър, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно Всички минимално посочени експерти да имат общ професионален опит по специалността си минимум 5 години и опит при изпълнението на поне един сходен обект на позицията за която са предложени или еквивалентна. 2. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІV група, първа категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Участникът следва да има въведени системи за управление на качеството и опазване на околната среда, съгласно съответните системи или еквивалентни: а). ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки; б). ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки. 4. През последните 5 (пет) години (считано от датата за подаване на оферти) участникът да е изпълнил успешно поне едно строителство на В и К мрежи и съоръжения, като строителството следва да бъде с обем като обема на изпълняваните дейности в настоящата процедура. 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката:Багер (колесен или верижен) -1 бр.; Самосвал - 1 бр.; Миничелен товарач - 1 бр.; Бетоновоз - 1 бр.; Бетонпомпа - 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на настоящата документация е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена по банкова сметка на Община Драгоман в БАНКА „ДСК“ ЕАД, IBAN BG 30STSA9300 8497 6603 00, BIC STSABGSF код за вид плащане 447000 само ако се изисква на хартиен носител. При поискване документацията се изпраща на заинтересованото лице за негова сметка. Заинтересованите лица могат да се запознаят с документацията на интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача". Забележка: Участник, който се е запознал с документацията за участие в процедурата от интернет адреса на Община Драгоман http://www.obshtinadragoman.com/ в раздел "Профил на купувача" не се задължава да я закупува, тъй като в този случай Възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.03.2015 г.  Час: 14:00
Място

административната сграда на община Драгоман, ул."Захари Стоянов" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Предмета на настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка се финансира от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда /ПУДООС/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ