Версия за печат

02709-2015-0011

BG-Враца: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

Северозападно държавно предприятие/СЗДП/-Враца, бул. "Христо Ботев" № 2, ет. 3, За: Тошко Брайков, Петрана Петрова, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg

Място/места за контакт: СЗДП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.szdp.bg.

Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150129jAMN4191342.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Централното управление и териториалните поделения на Северозападно държавно предприятие Враца“ Уникален номер на поръчката: 20150129jAMN4191342

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5 (05 - Далекосъобщителни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България и в чужбина чрез предоставяне на услугата „роуминг”
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Централното управление и териториалните поделения на Северозападно държавно предприятие Враца” за срок от 36 месеца

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64200000

Описание:

Далекосъобщителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълният обхват на поръчката е съгласно техническото задание към одобрената документация за участие. Осигуряване на цифрови мобилни телефонни услуги по стандарт GSM/UMTS и свързани специализирани услуги по ползването на обществени електронни мобилни мрежи на територията на Република България и чужбина, както следва: - Осигуряване възможност за провеждане на разговори между минимум 700 абоната в група; - Осигуряване възможност за провеждане на разговори на минимум 700 абоната в мрежата на доставчика; - Осигуряване възможност за провеждане на разговори на минимум 700 абоната с потребители на други мобилни мрежи; - Осигуряване възможност за провеждане на разговори на минимум 700 абоната с потребители на фиксирани мрежи; - Осигуряване възможност за забрана на провеждането на международни разговори с мобилни и фиксирани мрежи; - Осигуряване възможност за достъп до мобилен интернет чрез мобилни телефонни апарати; - Възможност за преносимост на съществуващите мобилни номера; - Възможност за временно спиране на достъпа до мрежата на СИМ карта; - Възможност за безплатно получаване на изгубен PUK-код; - Възможност за предоставяне на два тарифни плана. - Възможност за ползване на всички услуги от портфолиото на избрания Изпълнител.

Стойност, без да се включва ДДС
700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Посоченият брой абонати е първоначален, с право на опция - по писмена заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, същият да може да се увеличава или намалява за срока на действие на договора. За заявените като опция допълнителни SIM-карти се прилагат същите тарифни планове, както и за първоначалния брой заявени SIM-карти. Прогнозна стойност на поръчката – 700000 /седемстотин хиляди/ лв. без ДДС. Прогнозната стойност на поръчката е определена по реда на чл. 15, ал.2, т. 2, б.”а” от ЗОП. Възложителят не се ангажира да я усвои изцяло, а Изпълнителят приема, че няма да има претенции в случай, че обемът на поръчката не бъде изпълнен изцяло.

Прогнозен график за използване на тези опции в месеци

36

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП е определена като абсолютна сума в размер, както следва: 7 000,00 (седем хиляди) лева, представляваща 1% от прогнозната стойност на обществената поръчката. Гаранцията за участие под формата на парична сума се внася по банкова сметка на Северозападно държавно предприятие Враца в банка: IBAN – BG 78 TTBB 9400 1526 5357 06, BIC код – TTBBBG22, SOCIETE GENERALE EXPRESSBANK - клон Враца. Банковата гаранция за участие се издава в полза на Северозападно държавно предприятие Враца и е неотменяема и безусловна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 21 000,00 (двадесет и една хиляди) лева. Банковата гаранция за изпълнение се издава в една от следните две форми: парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Северозападно държавно предприятие Враца и е изискуема при първо поискване. Банковата гаранция за изпълнение влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност не по-малък от 60 (шестдесет) дни след изтичане на срока на договора за обществена поръчка. Гаранцията се задържа и освобождава при условията посочени в договора. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се внася по банкова сметка на Северозападно държавно предприятие Враца в банка: IBAN – BG 78 TTBB 9400 1526 5357 06, BIC код – TTBBBG22, SOCIETE GENERALE EXPRESSBANK - клон Враца. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя, а разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: плащането се извършва, по банков път, в срок до 20 календарни дни, след датата на издаване на оригинална данъчна фактура и безплатна детайлна справка (на хартиен носител и в електронен вид), съдържаща минимална информацията както следва: Обобщена и индивидуално за всяка SIM карта информация за всички видове ползвани услуги през разплащателния период, брой на ползваните услуги, обща стойност на всеки вид ползвани услуги, общ размер на сметката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата за участие трябва да съдържа всички изискуеми от възложителя документи, при съответните изисквания: 1. Списък на документите за участие с подпис на участника /приложение № 1/; 2. Копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица и участници обединения - съгласно документацията за участие. 3. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 /Приложение №6/; 5. Образец на декларация за участие на подизпълнители /ако се ползват такива/ – /приложение № 7/, от която са видни видът и делът на дейностите, подлежащи на изпълнение; 6. Декларации /оригинал/ от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката /Приложение № 8/; 7. Декларация за приемане на условията на договор – в оригинал, подписана от участника /Приложение №10/; 8. Документ за представена гаранция за участие; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че ще се спазват изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд /Приложение № 11/; 10. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /Приложение №12/; 11. Изискуеми документи и информация за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката /Приложение № 9/. Участниците следва да имат изпълнени поне 3 услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години. Като предмет, сходен с предмета на поръчката Възложителят ще приема договори за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарт GSМ/UMTS. На основание чл. 51, ал. 4 от ЗОП участникът прилага доказателства под формата на удостоверение/референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Документи удостоверяващи, че участникът разполага със стандарт ISO 20000-1:20XX или еквивалентна с обхват, включващ управление на услугите в IT сектора. Документи, удостоверяващи, че участникът разполага с внедрена от участника система ISO 9001:20XX или еквивалент. Копие от разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс-номера за осъществяване на обществени електронни съобщение чрез обществена електронна съобщителна мрежа издадено от Комисия за регулиране на съобщенията. 12. Декларация по чл. 47, ал. 9 във връзка с чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2, т. 1-5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. Когато участникът в процедура е чуждестранно лице или обединения на такива лица, Декларациите по т. 3 се представят в превод на български език – оригинал на превода или нотариално заверено копие от него /Приложение №13/; 13. Декларация по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП от подизпълнител /Приложение № 14/; 14. Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка - /Приложение № 15/; 15. Когато участникът е обединение се представя заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката /Приложение № 9/. На основание чл. 51, ал. 4 от ЗОП участникът прилага доказателства под формата на удостоверение/референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Документи удостоверяващи, че участникът разполага с внедрена система за управление на IT услугите по ISO 20000-1:20XX или еквивалентен. 3. Документи, удостоверяващи, че участникът разполага с внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20XX или еквивалент. 4. Копие от разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс - номера за осъществяване на обществени електронни съобщение чрез обществена електронна съобщителна мрежа издадено от Комисия за регулиране на съобщенията. 5. Представя се попълнен образец на Техническо предложение – /Приложение № 3/ от документацията на възложителя и се прилагат декларации (свободен текст), придружена с препратка към Интернет адрес, от който е видно постигнатия процент покритие на територията на Република България и на населението на Република България към 31.12.2013 г.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат изпълнени поне 3 услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години. Като предмет, сходен с предмета на поръчката Възложителят ще приема договори за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна мрежа по стандарт GSМ/UMTS. 2. Участника да разполага с внедрена система за управление на IT услугите по ISO 20000-1:20XX или еквивалентен. 3. Участника да разполага с внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20XX или еквивалент. 4. Участника да разполага с разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс-номера за осъществяване на обществени електронни съобщение чрез обществена електронна съобщителна мрежа издадено от Комисия за регулиране на съобщенията. 5. Данните следва да съвпадат с подадените от участника към 31.12.2013 г. с годишния въпросник до КРС. В случай, че комисията констатира разлика, за целите на оценката се прилага по-ниското число.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 – Ценови критерии; тежест: 70
Показател: К2 – Технически критерии; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.03.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, като в този случай съответното лице дължи заплащане на цената на документацията от 3 (три) лева. При поискване на заинтересованото лице Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането. Документацията е достъпна и БЕЗПЛАТНА на сайта на СЗДП - http://www.szdp.bg - Профил на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.03.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Северозападно държавно предприятие, гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 2, ет. 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ